hoeft hij zich niet in zijn graf om te draaienquote:
Prima zo...quote:Op maandag 27 juni 2016 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
Zonder tegenberichten ga ik er trouwens van uit dat het geluid in orde is. Zo niet, dan hoor ik dat graag even.
Die zit met wat albums in mijn collectie...quote:Op maandag 27 juni 2016 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
Elly Jackson, die op dit nummer meezingt, is beter bekend als de zangeres van La Roux; bekend van het hitje Bulletproof.
Je hebt er koffie ingegoten ?quote:Op maandag 27 juni 2016 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Jan is net vertrokken, stuiterend en wel...
Jan is een heldquote:Op maandag 27 juni 2016 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Jan is net vertrokken, stuiterend en wel...
Dus inderdaad familie van jequote:Op maandag 27 juni 2016 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij had een hoedje, een zonnebril en een flinke neut op...
Niet helemaal met je eens, maar ik begrijp je mening...quote:Op maandag 27 juni 2016 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
Hurts... - een fantastisch debuutalbum, een vrij goed tweede album, een matig derde album. "Nothing Will Be Bigger Than Us" is eigenlijk de enige echt goede track van dat nieuwste album van ze.
Dat is het mooie van muziek hè? Smaken verschillen. Het eerste album van Hurts is wat mij betreft een meesterwerk.quote:Op maandag 27 juni 2016 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet helemaal met je eens, maar ik begrijp je mening...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |