Het is ook even onduidelijk wie nu de opvolger van Mace Tyrell gaat worden. Garlan en Willas hebben we in de serie meen ik niet gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ik dit nummer gisteren hoorde, dacht ik van wtf is dit, hoort niet thuis blabla. Maar nuquote:Op maandag 27 juni 2016 19:29 schreef Slayage het volgende:
dit nummer staat op repeat bij mij overigens![]()
nu voor de derde de ep kijken
Als deze verhaallijn over is.quote:Op maandag 27 juni 2016 20:39 schreef Evertjan het volgende:
maar zouden ze bij HBO nog eens gaan beginnen aan een spinoff van GoT? bijvoorbeeld over Roberts Rebellion?
quote:Op maandag 27 juni 2016 20:49 schreef onlogisch het volgende:
Heerlijk die piano stukjes in het begin van episode 10
Weet iemand de titels?
*stil* *mooi*quote:Op maandag 27 juni 2016 15:36 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb gejankt bij de ''King of the North!'' scèneEn eindelijk de RLJ confirmed.
Hier verbaasde ik mij ook over idd.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:02 schreef Tanin het volgende:
Zo Varys heeft wel het wereldrecord teleporteren verbroken zeg!
Zitten volgensmij maanden tussen.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hier verbaasde ik mij ook over idd.
Danku.quote:
Weken, zo niet maanden inderdaad. Ook geen probleem aangezien het de laatste scene was.quote:
ik zag em pas bij de derde kijkquote:Op maandag 27 juni 2016 20:09 schreef Shakkara het volgende:
Nog een keertje gekeken, had de eerste keer niet gespot dat Qyburn de Hand of the King/Queen badge op z'n schouder heeft.
mel zou daar "veilig" zijn idd en arya hound reuni zou awesome zijn, hoewel de hound return imo niet had gehoeven, tenzij ze daar alsnog een mooie draai aan kunnen geven.quote:Op maandag 27 juni 2016 20:21 schreef Evertjan het volgende:
Gaat Melisandre nu niet gewoon naar the Brotherhood without Banners als ze richting het zuiden gaat? En dat Arya en de Hound op die manier ook reunited worden??
een beetje vreemd maar wel lekkerquote:Op maandag 27 juni 2016 20:39 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Toen ik dit nummer gisteren hoorde, dacht ik van wtf is dit, hoort niet thuis blabla. Maar nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |