Het is ook even onduidelijk wie nu de opvolger van Mace Tyrell gaat worden. Garlan en Willas hebben we in de serie meen ik niet gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ik dit nummer gisteren hoorde, dacht ik van wtf is dit, hoort niet thuis blabla. Maar nuquote:Op maandag 27 juni 2016 19:29 schreef Slayage het volgende:
dit nummer staat op repeat bij mij overigens![]()
nu voor de derde de ep kijken
Als deze verhaallijn over is.quote:Op maandag 27 juni 2016 20:39 schreef Evertjan het volgende:
maar zouden ze bij HBO nog eens gaan beginnen aan een spinoff van GoT? bijvoorbeeld over Roberts Rebellion?
quote:Op maandag 27 juni 2016 20:49 schreef onlogisch het volgende:
Heerlijk die piano stukjes in het begin van episode 10
Weet iemand de titels?
*stil* *mooi*quote:Op maandag 27 juni 2016 15:36 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb gejankt bij de ''King of the North!'' scèneEn eindelijk de RLJ confirmed.
Hier verbaasde ik mij ook over idd.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:02 schreef Tanin het volgende:
Zo Varys heeft wel het wereldrecord teleporteren verbroken zeg!
Zitten volgensmij maanden tussen.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hier verbaasde ik mij ook over idd.
Danku.quote:
Weken, zo niet maanden inderdaad. Ook geen probleem aangezien het de laatste scene was.quote:
ik zag em pas bij de derde kijkquote:Op maandag 27 juni 2016 20:09 schreef Shakkara het volgende:
Nog een keertje gekeken, had de eerste keer niet gespot dat Qyburn de Hand of the King/Queen badge op z'n schouder heeft.
mel zou daar "veilig" zijn idd en arya hound reuni zou awesome zijn, hoewel de hound return imo niet had gehoeven, tenzij ze daar alsnog een mooie draai aan kunnen geven.quote:Op maandag 27 juni 2016 20:21 schreef Evertjan het volgende:
Gaat Melisandre nu niet gewoon naar the Brotherhood without Banners als ze richting het zuiden gaat? En dat Arya en de Hound op die manier ook reunited worden??
een beetje vreemd maar wel lekkerquote:Op maandag 27 juni 2016 20:39 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Toen ik dit nummer gisteren hoorde, dacht ik van wtf is dit, hoort niet thuis blabla. Maar nu
ze weten altijd wel een mooie draai te geven aan de tunequote:Op maandag 27 juni 2016 19:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Briljant trouwens hoe in de laatste maat de tune er in gewerkt wordt![]()
En de serie behoudt mijn inziens haar kracht ook enorm in de details. Schitterend hoe je nu met die laatste scene ziet hoe al die schepen varen, de draken over ziet vliegen en je dan onderdeks de paarden even ziet. Gewoon, even om te laten zien dat die dingen ook moeten gebeuren.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze weten altijd wel een mooie draai te geven aan de tune
hear hearquote:Op maandag 27 juni 2016 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En de serie behoudt mijn inziens haar kracht ook enorm in de details. Schitterend hoe je nu met die laatste scene ziet hoe al die schepen varen, de draken over ziet vliegen en je dan onderdeks de paarden even ziet. Gewoon, even om te laten zien dat die dingen ook moeten gebeuren.
Niet dat je even 100 gekopieerde schepen uit ziet varen en het volgende moment Westeros binnen ziet varen.
GoT
quote:
bruiloft kiekjequote:Op maandag 27 juni 2016 21:47 schreef Voszje het volgende:
[ afbeelding ]
FamiliefotoIk hoop dat oma Olenna d'r wraak krijgt... Ook al vind ik Cersei best badass, ik vond Loras aangenamer om naar te kijken.
Ja die openingsscene met die muziek, epicquote:Op maandag 27 juni 2016 21:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
Geweldige opening met erg goed gekozen muziek eronder, beste aflevering van GoT tot nu toe.
Arya.Als ze het goed speelt is ze eigenlijk een soort van onverslaanbaar, kan undercover doen wat ze wil.
Lady Mormont is weer eens de grootste baas van allemaal, kan Dany veel van leren qua charisma en uitstraling.
Erg mooie scene met Jon die gehuldigd wordt tot King.
Jammer dat we De Hond niet gezien hebben..
Ik snap alleen even niet waarom iedereen denkt dat Jaimie tegen Cercei is?
waarom zou jaimie tegen carice zijn? stannis ?quote:Op maandag 27 juni 2016 21:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
Cersei wordt gewoon mad king 2.0, niks om ontzag voor te hebben.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:47 schreef Voszje het volgende:
[ afbeelding ]
FamiliefotoIk hoop dat oma Olenna d'r wraak krijgt... Ook al vind ik Cersei best badass, ik vond Loras aangenamer om naar te kijken.
Ah ja, daar herkende ik het inderdaad al van.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
bruiloft kiekje![]()
cersei is een darthvader wannabe
wordt?quote:Op maandag 27 juni 2016 21:52 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Cersei wordt gewoon mad king 2.0, niks om ontzag voor te hebben.
is ze al en jaimie zag het. hij weet wat hem te doen staatquote:Op maandag 27 juni 2016 21:52 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Cersei wordt gewoon mad king 2.0, niks om ontzag voor te hebben.
Lift van 1 van de draakjes?quote:Op maandag 27 juni 2016 21:52 schreef Nielsch het volgende:
Hoe kon Vary trouwens het ene moment in Dorne zijn en het moment erna weer op dat schip?
Cersei heeft precies gedaan wat de Mad King van plan was. Daarom heeft Jaime de Mad King vermoord. Nu doet zijn eigen zus het. Zijn eigen zus heeft ook een groot aandeel in de zelfmoord van zijn laatst overgebleven kind. Jaime zag daar niet zijn zus zitten. Hij zag nu gewoon de Mad King daar zitten. Iemand die bereid is iedereen te vermoorden en op te offeren om aan de macht te blijven.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
here you go lovequote:Op maandag 27 juni 2016 21:52 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ah ja, daar herkende ik het inderdaad al van.
Ja, alleen die Darth Vader theme moest er nog even bij toen ze de troonzaal binnenkwam...
Hahahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |