Ik twijfel, vorige keer zat ik met kleine oogjes ep 9 (via een brakke stream) te kijken.quote:
Volgens mij is mijn link wel goeie kwaliteit, op telefoon tenminste.quote:Op maandag 27 juni 2016 01:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik twijfel, vorige keer zat ik met kleine oogjes ep 9 (via een brakke stream) te kijken.
bij twijfel niet doen!quote:Op maandag 27 juni 2016 01:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik twijfel, vorige keer zat ik met kleine oogjes ep 9 (via een brakke stream) te kijken.
Ik kijk sowieso alle (nieuwe afleveringen) 2xquote:Op maandag 27 juni 2016 01:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
bij twijfel niet doen!
morgen met chille beeld kijken je weetz
Today is your lucky dayquote:Op maandag 27 juni 2016 01:44 schreef dexamfetamine het volgende:
Kan iemand pm sturen met link? Mooist zou zijn met ondertiteling
ik kijk ze ook tegenwoordig allemaal twee keerquote:Op maandag 27 juni 2016 01:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso alle (nieuwe afleveringen) 2x
En zelfs dan raak ik af en toe verstrikt in personages, verhalen en huizen
Daarom ben ik zo blij met Alt Shift X
temptiiing temptiiiingquote:
graag loras/sparrow/tommen sterven en cerseis wereld zien instortenquote:Op maandag 27 juni 2016 01:52 schreef MakkieR het volgende:
Ik ben benieuwd wat de cliffhanger zal zijn, m.a.w. wie gaat er nu weer dood haha
knappe voorspelling maatquote:Op maandag 27 juni 2016 01:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
graag loras/sparrow/tommen sterven en cerseis wereld zien instorten![]()
walder freys dood zou mooi zijn, maar verwacht het niet
Mwah had niet het idee dat ze het erg vond eigenlijk.quote:
Die Cersie is een harde tante, ik kan niet wachten op de tweestrijd tussen Cersei en Dany...catfightquote:Op maandag 27 juni 2016 04:19 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Mwah had niet het idee dat ze het erg vond eigenlijk.
Jaime was ook niet blij met haar, long may she reign? niet als t aan Jaime ligt..
Spoilersquote:Op maandag 27 juni 2016 04:15 schreef MakkieR het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe het nou zit met wat Brann Stark zag in zijn visioen? Het heeft iets te doen met Jon Snow, is hij nog steeds een bastaardkind of niet. En zo niet wat is dan officieel zijn naam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |