quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ook een keer een docent ontslagen omdat hij had gefraudeerd met de eindexamens
Kaneel doe dat aub nooit! Dat is te pijnlijk. Hoe sterk die dames je ook proberen te beinvloeden met hun briefjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk Pax!Er komt een bloemetje aan, goed nieuws
Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vond het wel grappig dat het vooroordeel dat de vrouwen met iedereen kunnen neuken die ze willen terwijl de mannen seksloos thuis op de bank zitten, gewoon waar bleek te zijn.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]ChillSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk Pax!Er komt een bloemetje aan, goed nieuws
Ziet er goed uit je plantje. Kun je binnenkort lekker tuinbonen (of welke was het?) eten
Welk topicquote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind dat topic altijd heel genant
Het komt zo geforceerd over daar. Ik wil eigenlijk geen namen noemen.
Jaquote:
Doperwtenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Chill
Ziet er goed uit je plantje. Kun je binnenkort lekker tuinbonen (of welke was het?) eten
Dat zal ik nooit doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ook een keer een docent ontslagen omdat hij had gefraudeerd met de eindexamens
Kaneel doe dat aub nooit! Dat is te pijnlijk. Hoe sterk die dames je ook proberen te beinvloeden met hun briefjes.
Terwijl ze het in eerste instantie allen ontkennenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vond het wel grappig dat het vooroordeel dat de vrouwen met iedereen kunnen neuken die ze willen terwijl de mannen seksloos thuis op de bank zitten, gewoon waar bleek te zijn.
Gelukkig voor de mannen hebben ze 'hun jaloezie overwonnen', volgens dat topic.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zal ik nooit doen.
Ik ben streng maar rechtvaardig
[..]
Terwijl ze het in eerste instantie allen ontkennen
Leukquote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja![]()
Mijn trots. Aangezien ik normaal een cactus al meteen dood weet te maken.
[..]
Doperwten
Leuk hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja![]()
Mijn trots. Aangezien ik normaal een cactus al meteen dood weet te maken.
[..]
Doperwten
Vieze jongen ben je ook.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Leuk
Mijn courgette is best wel ziek groot vind ik zelf, ik denk dat ik hem deze week beter kan gaan oogsten
Hehehe.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig voor de mannen hebben ze 'hun jaloezie overwonnen', volgens dat topic.
Louter voor consumptieve doeleindenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vieze jongen ben je ook.
[..]
Hehehe.
Stelletje beta's.
Op het dakterras.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Leuk hoor.
Gewoon bij jezelf in de tuin?
zou NOOIT voor open relaties gaanquote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
SEX / Open relaties #4 [ met piemels van 40cm ]
Ik ook niet denk ik, één leuk iemand is meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
zou NOOIT voor open relaties gaan
Dan is het goed.quote:
Ik zou het niet eens kunnen als ik het zou willen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je gunt je vriend zijn natuurlijke behoeften niet om zoveel mogelijk vrouwen te bevruchten, preuts. :$quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan heeft hij dikke pechquote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je gunt je vriend zijn natuurlijke behoeften niet om zoveel mogelijk vrouwen te bevruchten, preuts. :$
Iddquote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ook niet denk ik, één leuk iemand is meer dan genoeg.
HAHAHAHquote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat voel je toch niet tijdens het peggen.
wtfquote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat voel je toch niet tijdens het peggen.
goed topicquote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
SEX / Open relaties #4 [ met piemels van 40cm ]
Dr mikey be like anti azc maar wel roemenen neuqen huehuequote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb je die roemeense buurvrouw al gegeven?
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb je die roemeense buurvrouw al gegeven?
Fok-it en ik zijn teleurgesteld, tenzij je niet meer met je vriendin bentquote:
Alleen de lusten en niet de lasten, pffffquote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dr mikey be like anti azc maar wel roemenen neuqen huehue
Heeft Fok-it nu al eindelijk werk bij de klantenservice?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Fok-it en ik zijn teleurgesteld, tenzij je niet meer met je vriendin bent
[..]
Alleen de lusten en niet de lasten, pffff
Roemenië hoort bij de Eu? Hoezo asielzoekersquote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
opso snapt het niet zoquote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Roemenië hoort bij de Eu? Hoezo asielzoekers
haha daar had je mij hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Roemenië hoort bij de Eu? Hoezo asielzoekers
wil je dat wel?quote:
neuken en het land uit zettenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Beter blanke mannen die buitenlandse chicks neuken dan andersom. Heya.quote:
zolang er maar geen kinderen uit komenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beter blanke mannen die buitenlandse chicks neuken dan andersom. Heya.
Precies, want van rasvermenging moeten we hier niets hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zolang er maar geen kinderen uit komen
Maar halfbloed baby's die verlaten zijn door hun niggerpapa's zijn kjoetquote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beter blanke mannen die buitenlandse chicks neuken dan andersom. Heya.
Totdat ze 14 zijn en drugs dealen ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar halfbloed baby's die verlaten zijn door hun niggerpapa's zijn kjoet
Heb jij geen lekkere arische vindicat vrienden waar ik mijn zomer mee kan verspillen ?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Totdat ze 14 zijn en drugs dealen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |