goodluckquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, was weer lange dag.
Nu weer nakijken als een malle.
Txquote:
Uiteraard.quote:
Hopelijk geeft dit extra kracht bij het nakijkenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tx
[..]
Uiteraard.
Ik zag dat mijn goede vriend Johannes ook al gereageerd had.
Mijn dag is al goed
Het is zo vies veel werk.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hopelijk geeft dit extra kracht bij het nakijken
Wij hadden een keer een docent voor o.a. Engels en tijdens het nakijken zeiden wij: oh, zij heeft toch altijd een 10. Toen stopte hij met nakijken en schreef er een 10 op.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is zo vies veel werk.
Enorm frustrerend.
Dat hoort erbij als je een FOK!ker bent.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb gewoon teveel liefde in me voor slechts één persoon
Ik vind dat topic altijd heel genantquote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat hoort erbij als je een FOK!ker bent.
Open relaties, vrije liefde, alles.
Hehehe.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wij hadden een keer een docent voor o.a. Engels en tijdens het nakijken zeiden wij: oh, zij heeft toch altijd een 10. Toen stopte hij met nakijken en schreef er een 10 op.
Erg apart was dat. Hij heeft overigens niet lang op onze school mogen werken.
Ook een keer een docent ontslagen omdat hij had gefraudeerd met de eindexamensquote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe.
Ach, ik heb ook collega's die het niet zo nauw nemen met dat soort dingen.
Vond het wel grappig dat het vooroordeel dat de vrouwen met iedereen kunnen neuken die ze willen terwijl de mannen seksloos thuis op de bank zitten, gewoon waar bleek te zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind dat topic altijd heel genant
Het komt zo geforceerd over daar. Ik wil eigenlijk geen namen noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |