ja leuk maar toen stond ik tot m'n enkels in de modder in een oude fabriekquote:Op zondag 26 juni 2016 21:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik was er gisternacht om 4 uur ofzo nog even
drug zou dat nooit opzettelijk doenquote:
Ja we zijn echt mad nuquote:Op zondag 26 juni 2016 21:52 schreef Drug het volgende:
[..]
omg dit had ik niet gezien mn hart breekt
Ik tussen de bomen en een windmolen ergens bij Sloterdijk. De jongens in blauw kwamen echter langs voor een vroegtijdig einde.quote:Op zondag 26 juni 2016 21:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja leuk maar toen stond ik tot m'n enkels in de modder in een oude fabriek
aw jammerquote:Op zondag 26 juni 2016 21:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik tussen de bomen en een windmolen ergens bij Sloterdijk. De jongens in blauw kwamen echter langs voor een vroegtijdig einde.
Geen modder gelukkig.
Mijn k/d in BF3 is 0.61, denk je dat ik nog een beetje mee kan draaien in BF2 met al die die-hards?quote:
verkapt-iedereen-moet-mijn-fobo-kijken?quote:
lama hoor..quote:Op zondag 26 juni 2016 21:52 schreef Drug het volgende:
[..]
omg dit had ik niet gezien mn hart breekt
mashallah die glimlach staat jequote:Op zondag 26 juni 2016 21:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee hoor ben in een uitstekend humeur
oh dat lag dus niet aan mijquote:
nee dat lag er dik boven opquote:
quote:Op zondag 26 juni 2016 21:56 schreef deadprez het volgende:
wel de neiging gehad om de popo te bellen
dj hoorde gearresteerd te worden voor die godse kutmuziek
wilde je afbranden, maar ik had al gevraagd of het leuk was en daar heb ik punten mee verdiend.quote:Op zondag 26 juni 2016 21:56 schreef deadprez het volgende:
wel de neiging gehad om de popo te bellen
dj hoorde gearresteerd te worden voor die godse kutmuziek
mijn k/d is 6,27quote:Op zondag 26 juni 2016 21:55 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mijn k/d in BF3 is 0.61, denk je dat ik nog een beetje mee kan draaien in BF2 met al die die-hards?
was supervet hoor. Lijpe locatie, veel matties en drugs, alleen tsja, techno is niet mijn dingquote:Op zondag 26 juni 2016 21:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wilde je afbranden, maar ik had al gevraagd of het leuk was en daar heb ik punten mee verdiend.
prosti. A girl who only wears name brands. Who jumps from guy to guy frequently. who is the ho bag of the school.quote:
niet geklikt, want mijn mama heeft mij geleerd dat klikken niet tof is.quote:
speel infantry onlyquote:Op zondag 26 juni 2016 21:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
pakt zeker altijd een tank/straaljager/heli
altijd als ik battlefield speel pak ik een straaljager en dan stort ik binnen een halve minuut neerquote:Op zondag 26 juni 2016 21:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
pakt zeker altijd een tank/straaljager/heli
vervolgens zie ik dat iemand hele tijd straaljagers verkloot (ander woord maar pos) waardoor ons team geen airsupport krijgt en verliestquote:Op zondag 26 juni 2016 21:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
altijd als ik battlefield speel pak ik een straaljager en dan stort ik binnen een halve minuut neer
dan ga ik op zoek naar een nieuwe en herhaalt zich hetzelfde
#genietenquote:Op zondag 26 juni 2016 21:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vervolgens zie ik dat iemand hele tijd straaljagers verkloot (ander woord maar pos) waardoor ons team geen airsupport krijgt en verliest
en rage ik dat public echt verschrikkelijk is en ik alleen competitive wil spelen
lichtekooiquote:Op zondag 26 juni 2016 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
prosti. A girl who only wears name brands. Who jumps from guy to guy frequently. who is the ho bag of the school.
?
vette shizzlequote:Op zondag 26 juni 2016 21:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
was supervet hoor. Lijpe locatie, veel matties en drugs, alleen tsja, techno is niet mijn ding
Wat houdt je tegen. Frank_Drebin gamet ook tegenwoordig en die is minstens 90quote:Op zondag 26 juni 2016 21:59 schreef Nizno het volgende:
Nou zeg he,
als IK battlefield speel he...
Dan.... he
Nou ja dan...
Nee dat speel ik nooit.
btje konijnendans doen tochquote:Op zondag 26 juni 2016 21:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
was supervet hoor. Lijpe locatie, veel matties en drugs, alleen tsja, techno is niet mijn ding
bf2 dan hè en dan is het capture the flag en geen deathmatchquote:Op zondag 26 juni 2016 21:59 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hoe krijg je dan zo'n kd, ik had kd van 1.80 ofzo omdat ik vaak gespawnkilled wrd
Kijk wel uit naar toekomstige lan-parties in het bejaardentehuis als wij ook rond de 80 jaar oud zijn.quote:Op zondag 26 juni 2016 22:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen. Frank_Drebin gamet ook tegenwoordig en die is minstens 90
Ik speel liever met andere dingetjesquote:Op zondag 26 juni 2016 22:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen. Frank_Drebin gamet ook tegenwoordig en die is minstens 90
nja ze hadden er geen groenteshakes en whey dus ik denk nie dat jij je vermaakt had ;squote:
je bent toch geen mongoolquote:Op zondag 26 juni 2016 21:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
altijd als ik battlefield speel pak ik een straaljager en dan stort ik binnen een halve minuut neer
dan ga ik op zoek naar een nieuwe en herhaalt zich hetzelfde
kerel ik leef fucking ongezondquote:Op zondag 26 juni 2016 22:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja ze hadden er geen groenteshakes en whey dus ik denk nie dat jij je vermaakt had ;s
nee is echt ontzettend kut, ga dan singleplayer leren om dat ding op z'n minst de lucht in te krijgenquote:
Om mensen zoals jij tegen zichzelf te beschermen. Je kan natuurlijk ook bij boodschappen meteen 12 zakken meenemen.quote:Op zondag 26 juni 2016 22:01 schreef Oberkullie het volgende:
Waarom is de supermarkt niet 24/7 open zodat ik op elk moment van de dag nibb-it kan halen
hahhahahaa ik zie het voor me.quote:Op zondag 26 juni 2016 22:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kijk wel uit naar toekomstige lan-parties in het bejaardentehuis als wij ook rond de 80 jaar oud zijn.
hehehe, zo erg gelukkig ook weer nietquote:
jawelquote:
ik betaal en ze is liefquote:Op zondag 26 juni 2016 22:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil lief meisje niet geld voor seks
wat heb jij tegen langzaam? leer gewoon eens te ontspannen manquote:Op zondag 26 juni 2016 22:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
hehehe, zo erg gelukkig ook weer niet
beetje van die boiler room shit wittewel
maar alsnog veel te langzame kutmuziek
bf2 ging ik altijd c4 op een auto plakken en dan op een groepje mensen inrijden, uit de auto springen en boem multikillquote:Op zondag 26 juni 2016 22:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bf2 dan hè en dan is het capture the flag en geen deathmatch
bf3 heb ik niet zo lang gespeeld maar is ook saai had ik ook lager trouwens
quote:Op zondag 26 juni 2016 22:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kijk wel uit naar toekomstige lan-parties in het bejaardentehuis als wij ook rond de 80 jaar oud zijn.
in Nijmegen woonde ik vlak bij de Taxaco die 24/7 open was. Genietenquote:Op zondag 26 juni 2016 22:01 schreef Oberkullie het volgende:
Waarom is de supermarkt niet 24/7 open zodat ik op elk moment van de dag nibb-it kan halen
met een berg speed in mn neus?quote:Op zondag 26 juni 2016 22:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat heb jij tegen langzaam? leer gewoon eens te ontspannen man
echt kut al die suicidebombersquote:Op zondag 26 juni 2016 22:02 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
bf2 ging ik altijd c4 op een auto plakken en dan op een groepje mensen inrijden, uit de auto springen en boem multikill
de spanning was soms te heftig voor mequote:Op zondag 26 juni 2016 22:02 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
bf2 ging ik altijd c4 op een auto plakken en dan op een groepje mensen inrijden, uit de auto springen en boem multikill
quote:
Durf ik niet dan denkt de kassameid dat ik boulimia hebquote:Op zondag 26 juni 2016 22:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Om mensen zoals jij tegen zichzelf te beschermen. Je kan natuurlijk ook bij boodschappen meteen 12 zakken meenemen.
quote:Op zondag 26 juni 2016 22:04 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Durf ik niet dan denkt de kassameid dat ik boulimia heb
weeniequote:Op zondag 26 juni 2016 22:04 schreef Drug het volgende:
[..]
zo jong als je wil, dat is mijn trademark
ah.nl kun je thuis laten bezorgenquote:Op zondag 26 juni 2016 22:04 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Durf ik niet dan denkt de kassameid dat ik boulimia heb
heb jij ooit iets van drugs geprobeerd eigenlijk?quote:
heb een beste baard nu, hoop niet dat de aivd meeleest ;squote:Op zondag 26 juni 2016 22:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt kut al die suicidebombers
zo oefenen die islamhaatbaardkiddo's ook ;s
alcoholquote:Op zondag 26 juni 2016 22:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb jij ooit iets van drugs geprobeerd eigenlijk?
op anabolen na dan hè
ik ook, moet trimmenquote:Op zondag 26 juni 2016 22:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
heb een beste baard nu, hoop niet dat de aivd meeleest ;s
doe rustig met je roid rage michelin mannetjequote:Op zondag 26 juni 2016 22:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alcohol
anabolenkom hier dan flikkertje trap ik je helemaal in elkaar met je steroids boelertje IK MAAK JE AF!!
ja wilde gewoon grappig doen want daar word je agressief van hahaquote:Op zondag 26 juni 2016 22:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe rustig met je roid rage michelin mannetje
'ik trap je helemaal in elkaar ik maak je af'quote:Op zondag 26 juni 2016 22:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja wilde gewoon grappig doen want daar word je agressief van haha
quote:Op zondag 26 juni 2016 22:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
'ik trap je helemaal in elkaar ik maak je af'
'daar word jij agressief van'
woow doe normaal !quote:Op zondag 26 juni 2016 22:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
'ik trap je helemaal in elkaar ik maak je af'
'daar word jij agressief van'
omdat wij geen vagina hebbenquote:Op zondag 26 juni 2016 22:08 schreef deadprez het volgende:
waarom kunnen jullie wel allemaal baard kweken
Eerst een adamsappel en dan pas baardgroei. Dat is de juiste volgorde. Van die kleine pubertjes met pluisbaardjes zijn leluk.quote:Op zondag 26 juni 2016 22:08 schreef deadprez het volgende:
waarom kunnen jullie wel allemaal baard kweken
ik weet dat ie klein is maar dit is overdreven hoorquote:
vergis je niet, sommige vrouwen hebben zoveel zwarte haren dat bepaalde mannen er jaloers op zijn.quote:
ecto, geen baardgroei ben je wel gewoon regelmatig geil?quote:Op zondag 26 juni 2016 22:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik weet dat ie klein is maar dit is overdreven hoor
zo erg is het nou ook weer niet hoorquote:Op zondag 26 juni 2016 22:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Eerst een adamsappel en dan pas baardgroei. Dat is de juiste volgorde. Van die kleine pubertjes met pluisbaardjes zijn leluk.
quote:Op zondag 26 juni 2016 22:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
vergis je niet, sommige vrouwen hebben zoveel zwarte haren dat bepaalde mannen er jaloers op zijn.
jahoorquote:Op zondag 26 juni 2016 22:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ecto, geen baardgroei ben je wel gewoon regelmatig geil?
daar hebben ze een douche voor uitgevonden. Zou jij ook eens moeten proberen, misschien trek je dan andere dames aan dan alleen die ook nooit douchen.quote:
heb nog wel volle bos gelukkigquote:Op zondag 26 juni 2016 22:11 schreef deadprez het volgende:
mja ik vind het niet erg, hou mezelf maar voor dat dit ook betekent dat ik minder snel kaal word
boksquote:
ik trek sowieso geen dames aan, stoot alles afquote:Op zondag 26 juni 2016 22:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar hebben ze een douche voor uitgevonden. Zou jij ook eens moeten proberen, misschien trek je dan andere dames aan dan alleen die ook nooit douchen.
barbier met zo'n samoeraizwaardquote:Op zondag 26 juni 2016 22:11 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ga binnenkort maar eens naar zo'n turk
en al die chicks in bf2 dan?quote:Op zondag 26 juni 2016 22:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik trek sowieso geen dames aan, stoot alles af
dp is melkfleswitquote:Op zondag 26 juni 2016 22:11 schreef Le_Professeur het volgende:
dacht dat dp mocro was en dus zo'n hele mooie volle baard had
ik heb je nou al zo vaak gezegd dat ik gewoon een brabantse kaaskop benquote:Op zondag 26 juni 2016 22:11 schreef Le_Professeur het volgende:
dacht dat dp mocro was en dus zo'n hele mooie volle baard had
dan gewoon eens je zolderkamer af komen, douchen haren kammen, baardharen bijwerken en doen alsof je leeftquote:Op zondag 26 juni 2016 22:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat is onzinquote:Op zondag 26 juni 2016 22:11 schreef deadprez het volgende:
mja ik vind het niet erg, hou mezelf maar voor dat dit ook betekent dat ik minder snel kaal word
bedankt dat je mijn hoop weer kapot moet makenquote:
oeh bah nee dat lijkt me niks blijf liever lelijk dik zoals bozehaasquote:Op zondag 26 juni 2016 22:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan gewoon eens je zolderkamer af komen, douchen haren kammen, baardharen bijwerken en doen alsof je leeft
komt door je 30cm ja, alles stoot erafquote:Op zondag 26 juni 2016 22:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
trustenquote:Op zondag 26 juni 2016 22:13 schreef Nizno het volgende:
Maar goed in het kader van de positieve gedachtegang ga ik lekker douchen en mijn bedje opzoeken.
Fijne nacht voor u allen.
houd ik er gewoon inquote:Op zondag 26 juni 2016 22:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb je nou al zo vaak gezegd dat ik gewoon een brabantse kaaskop ben
dat is nog iets dat me vaker opviel trouwens, dat jij het idee leek te hebben dat ik loog over het feit dat ik geen mocro ben
pest die jongen niet zo hij weet zelf ook wel dat ie hopeloos isquote:Op zondag 26 juni 2016 22:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan gewoon eens je zolderkamer af komen, douchen haren kammen, baardharen bijwerken en doen alsof je leeft
houdoe.quote:Op zondag 26 juni 2016 22:13 schreef Nizno het volgende:
Maar goed in het kader van de positieve gedachtegang ga ik lekker douchen en mijn bedje opzoeken.
Fijne nacht voor u allen.
heb dikke baard en veel haar ahahahquote:Op zondag 26 juni 2016 22:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
bedankt dat je mijn hoop weer kapot moet maken
dat is omdat je niet echt subtiel bentquote:Op zondag 26 juni 2016 22:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
houd ik er gewoon inwat jou niet allemaal opvalt
net iets meer dan de helftquote:Op zondag 26 juni 2016 22:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
komt door je 30cm ja, alles stoot eraf
ik gelukkig wel tochquote:Op zondag 26 juni 2016 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is omdat je niet echt subtiel bent
wollah wollahquote:Op zondag 26 juni 2016 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is omdat je niet echt subtiel bent
dat je een triest en wanhopig figuur bent, maar wel echt oke bentquote:Op zondag 26 juni 2016 22:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat valt jou allemaal op bij mij dan mocro?
niet echt ietsquote:Op zondag 26 juni 2016 22:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat valt jou allemaal op bij mij dan mocro?
ik ben ook gewoon een neger hoorquote:Op zondag 26 juni 2016 22:16 schreef deadprez het volgende:
maar er zijn wel mensen op FOK! die anderen ervan verdenken te liegen over hun afkomst, dus users die beweren autochtoon te zijn
vind dat in meerdere opzichten best extreem en ziek eigenlijk
ja idd maar laat hem gewoon in de waanquote:Op zondag 26 juni 2016 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet echt iets
maar vind het bij prof wel vermakelijk dat hij vaak het idee lijkt te hebben dat ie sneaky subtiel is
hebben ze daar in drenthe überhaupt ervaring meequote:Op zondag 26 juni 2016 22:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben ook gewoon een neger hoor
heb jij wel ervaring met negers ;squote:Op zondag 26 juni 2016 22:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
hebben ze daar in drenthe überhaupt ervaring mee
ben jij barbara meier?quote:Op zondag 26 juni 2016 22:17 schreef HPLC het volgende:
Ik ben een Duitser met rood haar en kale benen
heb keertje politie gebeld toen er twee door de straat liepenquote:Op zondag 26 juni 2016 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb jij wel ervaring met negers ;s
ja, die gooien we dan in het veenquote:Op zondag 26 juni 2016 22:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
hebben ze daar in drenthe überhaupt ervaring mee
gvdquote:Op zondag 26 juni 2016 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, die gooien we dan in het veen
Moest lachenquote:Op zondag 26 juni 2016 22:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb keertje politie gebeld toen er twee door de straat liepen
coolquote:
nou echt wild hoorquote:Op zondag 26 juni 2016 22:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
cool
hier hebben ze fucking enge wilde paarden die in een kudde door natuurgebied lopen
ja weenie ze komen iig uit de VS ofzo en ze zijn engquote:
zou wel in limburg willen wonen, kei mooie natoerquote:Op zondag 26 juni 2016 22:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
cool
hier hebben ze fucking enge wilde paarden die in een kudde door natuurgebied lopen
politiepaarden zijn fucking engquote:Op zondag 26 juni 2016 22:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
cool
o jeetje wat eengquote:Op zondag 26 juni 2016 22:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja weenie ze komen iig uit de VS ofzo en ze zijn eng
ja mja maar ja, daar is verder weinig aanquote:Op zondag 26 juni 2016 22:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zou wel in limburg willen wonen, kei mooie natoer
drenthe > dat alles wat je kan verzinnenquote:Op zondag 26 juni 2016 22:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zou wel in limburg willen wonen, kei mooie natoer
neeeeh die zijn coolquote:
ja :squote:
altijd als ik achter zo'n ding loop ben ik bang dat ie me gaat trappenquote:Op zondag 26 juni 2016 22:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
neeeeh die zijn cool![]()
ik vroeg in eindje altijd of ik ze mocht aaien en soms mocht dat
nee gek, zijn net robotsquote:Op zondag 26 juni 2016 22:22 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
altijd als ik achter zo'n ding loop ben ik bang dat ie me gaat trappen
ga nie dreigen tegen menne maat noel gvdquote:Op zondag 26 juni 2016 22:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je lief doet kan je ook hier bij je vriendjes blijven.
james bondquote:Op zondag 26 juni 2016 22:23 schreef Le_Professeur het volgende:
waarom is die another day zo'n slechte brosnan film
ik nuchter ook hoor maar dronken vond ik het wel leuk altijdquote:
shouf shouf habibiquote:Op zondag 26 juni 2016 22:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
welke Marokkaanse films kijk jij dan zoal?
jij bent toch bang voor honden?quote:Op zondag 26 juni 2016 22:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik nuchter ook hoor maar dronken vond ik het wel leuk altijd
liepen ook vaak beveiligers met honden maar die honden mocht ik nooit aaien ;s
dieren swsquote:Op zondag 26 juni 2016 22:25 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wel met een hond en kipjes die gewoon los lopen en een geit
Godver, zie nu collega van mij voor me, die heeft dat allemaalquote:Op zondag 26 juni 2016 22:25 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wel met een hond en kipjes die gewoon los lopen en een geit
dronken is het sleutelwoord hierquote:
hij is magere nerdjequote:Op zondag 26 juni 2016 22:25 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Jonge prof pakt je wel hij is gespierd he
Nee bedankt ben niet biquote:Op zondag 26 juni 2016 22:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Godver, zie nu collega van mij voor me, die heeft dat allemaal
Het is een vrouw en ze is vrijgezel. Interesse?
oke nice, honden zijn tofquote:Op zondag 26 juni 2016 22:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
dronken is het sleutelwoord hier
maar laatste tijd heel veel met honden gechilled, dus is eigenlijk vrijwel over
ja, het zijn sws vooral de baasjes die ik vaak niet vertrouwquote:
lol en nou eens verder kijken dan je neus lang is, er zijn toch talloze leuke baasjes met lieve gezinshondjes <3quote:Op zondag 26 juni 2016 22:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, het zijn sws vooral de baasjes die ik vaak niet vertrouwvan die tokkies die half meegesleurd worden door hun pitbull en zo
fuck dat
Als zij nou niks is wil ik het wel proberen.quote:
anders had jij d'r natuurlijk allang ingepiktquote:Op zondag 26 juni 2016 22:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ehm, wil je niet meteen afschrikken. Misschien moeten jullie eerst maar whatsappen
ja snap ik, zelf 2x aangevallen door twee verschillende rottweilers en ze hadden allebei een tokkie eigenaarquote:Op zondag 26 juni 2016 22:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, het zijn sws vooral de baasjes die ik vaak niet vertrouwvan die tokkies die half meegesleurd worden door hun pitbull en zo
fuck dat
weenie wat je de hele tijd probeert te doen maar dit is weer geen logische reactie op mijn post ;squote:Op zondag 26 juni 2016 22:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lol en nou eens verder kijken dan je neus lang is, er zijn toch talloze leuke baasjes met lieve gezinshondjes <3
Wat is een 8.6? Een pipa?quote:Op zondag 26 juni 2016 22:28 schreef deadprez het volgende:
leef je leven en hou jezelf voor de gek lang leve de lol en pass me een 8.6
pomp m'n maag leeg en transporteer m'n lever, dan kan ik er weer tegenaan voor even
oh oke, dan zal ik het wel weer fout hebbenquote:Op zondag 26 juni 2016 22:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie wat je de hele tijd probeert te doen maar dit is weer geen logische reactie op mijn post ;s
Ghehe, misschien welquote:Op zondag 26 juni 2016 22:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
anders had jij d'r natuurlijk allang ingepikt
aangevallen ben ik nooit gelukkig, maar wel meerdere malen in t bos ofzo dat er een of andere vechthond rond aan het rennen is, als een gek voor mij staat te blaffen en te grommenquote:Op zondag 26 juni 2016 22:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ja snap ik, zelf 2x aangevallen door twee verschillende rottweilers en ze hadden allebei een tokkie eigenaar
maar hij deed toch niksquote:Op zondag 26 juni 2016 22:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
aangevallen ben ik nooit gelukkig, maar wel meerdere malen in t bos ofzo dat er een of andere vechthond rond aan het rennen is, als een gek voor mij staat te blaffen en te grommen
en dan komt dikke kuttokkie eraan en beetje lachen haha beest doet toch niks
Wel typisch, meeste van ons zijn nog nooit gebeten door een hond.quote:Op zondag 26 juni 2016 22:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ja snap ik, zelf 2x aangevallen door twee verschillende rottweilers en ze hadden allebei een tokkie eigenaar
iedere week? vraag me af hoeveel jij wel niet kan etenquote:Op zondag 26 juni 2016 22:28 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Als zij nou niks is wil ik het wel proberen.
Maar dan wel op voorwaarde dat er elke week een vrachtlading nibb-it aanmeert
nee maar je bent wel echt godse dom als je je niet zelf kunt bedenken dat het voor vreemden niet echt prettig is als je hond zo staat te doenquote:
de vraag is wat jij in dat bos deedquote:Op zondag 26 juni 2016 22:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee maar je bent wel echt godse dom als je je niet zelf kunt bedenken dat het voor vreemden niet echt prettig is als je hond zo staat te doen
gwn lief schattig beetje wandelen met mijn dinnetjequote:Op zondag 26 juni 2016 22:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
de vraag is wat jij in dat bos deed
Ik had wel eens toen ik kranten liep dat ik altijd zo'n klein kutkeffertje tegenkwam, altijd meerennen en blaffen bij mijn voet op de trapper.quote:Op zondag 26 juni 2016 22:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee maar je bent wel echt godse dom als je je niet zelf kunt bedenken dat het voor vreemden niet echt prettig is als je hond zo staat te doen
ahw das ook zieligquote:Op zondag 26 juni 2016 22:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik had wel eens toen ik kranten liep dat ik altijd zo'n klein kutkeffertje tegenkwam, altijd meerennen en blaffen bij mijn voet op de trapper.Tot hij op een dag een rare move deed en onder wiel van mijn fiets zat
domme mensenquote:Op zondag 26 juni 2016 22:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
aangevallen ben ik nooit gelukkig, maar wel meerdere malen in t bos ofzo dat er een of andere vechthond rond aan het rennen is, als een gek voor mij staat te blaffen en te grommen
en dan komt dikke kuttokkie eraan en beetje lachen haha beest doet toch niks
Wat wil je hiermee zeggenquote:Op zondag 26 juni 2016 22:31 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wel typisch, meeste van ons zijn nog nooit gebeten door een hond.
ja dat welquote:Op zondag 26 juni 2016 22:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eigenaar zei gelukkig dat het z'n eigen schuld was
daar is die tokkie dus niet van gediend, die was daar veel eerder, bovendien laat hij zijn hond daar altijd uitquote:Op zondag 26 juni 2016 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn lief schattig beetje wandelen met mijn dinnetje
hihi schatttig die pogingen van jequote:Op zondag 26 juni 2016 22:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
daar is die tokkie dus niet van gediend, die was daar veel eerder, bovendien laat hij zijn hond daar altijd uit
zo te zien welquote:
ik zal vertrouwen op jouw expertisequote:Op zondag 26 juni 2016 22:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja doe maar normaal hoor, zo denkt een tokkie
Doe een raam open want ik blijf teasen.quote:Op maandag 27 juni 2016 17:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omg speel niet zo met me wordt er heel akelig warm van ;$
toehoe ik kan deze gevoelens niet plaatsen ;squote:Op maandag 27 juni 2016 17:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe een raam open want ik blijf teasen.
Als je er nog een beetje kinky bij gaat nadenken, dan gaat er iets groeien in je broekje. It's a kind of magic.quote:Op maandag 27 juni 2016 17:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
toehoe ik kan deze gevoelens niet plaatsen ;s
hij floept er al uitquote:Op maandag 27 juni 2016 17:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als je er nog een beetje kinky bij gaat nadenken, dan gaat er iets groeien in je broekje. It's a kind of magic.
Trquote:Op maandag 27 juni 2016 20:00 schreef HPLC het volgende:
Snel internet momenteel, over ruim 4 uur is de nieuwste GoT al binnen
Heb hem besteld hoor. Tim Kuik komt hem dan persoonlijk brengen over 4 uur.quote:
o wat is er gebeurd schat?quote:Op maandag 27 juni 2016 20:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ook, het ging niet echt lekker vandaag
voor je studie?quote:Op maandag 27 juni 2016 20:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon weinig concentratievermogen vandaag
Gewoon kijken op HBO om 20.30quote:Op maandag 27 juni 2016 20:00 schreef HPLC het volgende:
Snel internet momenteel, over ruim 4 uur is de nieuwste GoT al binnen
Dat zijn nog eens positieve verhalenquote:Op maandag 27 juni 2016 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Kreeg gratiesch vanwege verhuizing
Abo zou tot 17 juni lopen![]()
rc?quote:Op maandag 27 juni 2016 20:17 schreef Drug het volgende:
[..]
hm ben jij in staat een rc lab te runnen?
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 27 juni 2016 20:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens positieve verhalen
Jij was Hoorn ontvlucht toch?
Wat zijn research chemicals? Wel een erg wijd begripquote:Op maandag 27 juni 2016 20:20 schreef Drug het volgende:
[..]
research chemicals. hm jammer, anders konden we bisnisje beginnen
designer drugsquote:Op maandag 27 juni 2016 20:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat zijn research chemicals? Wel een erg wijd begrip
Ohaaiquote:Op maandag 27 juni 2016 20:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik lees wel eens wat in STA, kom zelf ook uit Hoorn, maar heb geen indruk gemaakt.
Ja, dat krijg je als iedereen verhuistquote:Op maandag 27 juni 2016 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohaaija dat topic liep ook zooo goed
Zou eigenlijk ook wel weer terug willenquote:Op maandag 27 juni 2016 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heul niet Lompehorkje woont er nog
Vast welquote:Op maandag 27 juni 2016 20:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou eigenlijk ook wel weer terug willen
Maar dat zal vast nog wel eens gebeuren
Ik weet waar dat isquote:Op maandag 27 juni 2016 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vast wel
Ik dacht dat ik ook nooit meer terug ging maar na 10 jaar met veel plezier in Hoorn te hebben gewoond terug naar waar ik ben opgegroeid
Geen idee.... Mensen slaan de gekste dingen op in hun hoofd.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik weet waar dat isDe stad dan. Waarom heb ik dat onthouden?
Ja, dat blijkt. Maak je geen zorgen, ik stalk je nietquote:Op maandag 27 juni 2016 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee.... Mensen slaan de gekste dingen op in hun hoofd.
Dit al stalken noemenquote:Op maandag 27 juni 2016 21:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt. Maak je geen zorgen, ik stalk je niet
Overdag kijk ik tommy teleshopping. Kan daar echt van genieten.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op dit tijdstip is er niks leuks op tv
ik keek net gênante seksverhalen op tlc maar ga nu denk ik geordie shore kijken wat ook echt sneu is maar wel dom vermaaktquote:Op maandag 27 juni 2016 23:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op dit tijdstip is er niks leuks op tv
De sarcasmequote:Op maandag 27 juni 2016 23:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Overdag kijk ik tommy teleshopping. Kan daar echt van genieten.
Nee ik bedoel gewoon die dikke chef en producten als de nicer dicer, magic bullet, et cetera.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De sarcasme
Of die andere mafkees.... kortingsbrigade ofzo?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |