ja leuk maar toen stond ik tot m'n enkels in de modder in een oude fabriekquote:Op zondag 26 juni 2016 21:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik was er gisternacht om 4 uur ofzo nog even
drug zou dat nooit opzettelijk doenquote:
Ja we zijn echt mad nuquote:Op zondag 26 juni 2016 21:52 schreef Drug het volgende:
[..]
omg dit had ik niet gezien mn hart breekt
Ik tussen de bomen en een windmolen ergens bij Sloterdijk. De jongens in blauw kwamen echter langs voor een vroegtijdig einde.quote:Op zondag 26 juni 2016 21:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja leuk maar toen stond ik tot m'n enkels in de modder in een oude fabriek
aw jammerquote:Op zondag 26 juni 2016 21:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik tussen de bomen en een windmolen ergens bij Sloterdijk. De jongens in blauw kwamen echter langs voor een vroegtijdig einde.
Geen modder gelukkig.
Mijn k/d in BF3 is 0.61, denk je dat ik nog een beetje mee kan draaien in BF2 met al die die-hards?quote:
verkapt-iedereen-moet-mijn-fobo-kijken?quote:
lama hoor..quote:Op zondag 26 juni 2016 21:52 schreef Drug het volgende:
[..]
omg dit had ik niet gezien mn hart breekt
mashallah die glimlach staat jequote:Op zondag 26 juni 2016 21:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee hoor ben in een uitstekend humeur
oh dat lag dus niet aan mijquote:
nee dat lag er dik boven opquote:
quote:Op zondag 26 juni 2016 21:56 schreef deadprez het volgende:
wel de neiging gehad om de popo te bellen
dj hoorde gearresteerd te worden voor die godse kutmuziek
wilde je afbranden, maar ik had al gevraagd of het leuk was en daar heb ik punten mee verdiend.quote:Op zondag 26 juni 2016 21:56 schreef deadprez het volgende:
wel de neiging gehad om de popo te bellen
dj hoorde gearresteerd te worden voor die godse kutmuziek
mijn k/d is 6,27quote:Op zondag 26 juni 2016 21:55 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mijn k/d in BF3 is 0.61, denk je dat ik nog een beetje mee kan draaien in BF2 met al die die-hards?
was supervet hoor. Lijpe locatie, veel matties en drugs, alleen tsja, techno is niet mijn dingquote:Op zondag 26 juni 2016 21:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wilde je afbranden, maar ik had al gevraagd of het leuk was en daar heb ik punten mee verdiend.
prosti. A girl who only wears name brands. Who jumps from guy to guy frequently. who is the ho bag of the school.quote:
niet geklikt, want mijn mama heeft mij geleerd dat klikken niet tof is.quote:
speel infantry onlyquote:Op zondag 26 juni 2016 21:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
pakt zeker altijd een tank/straaljager/heli
altijd als ik battlefield speel pak ik een straaljager en dan stort ik binnen een halve minuut neerquote:Op zondag 26 juni 2016 21:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
pakt zeker altijd een tank/straaljager/heli
vervolgens zie ik dat iemand hele tijd straaljagers verkloot (ander woord maar pos) waardoor ons team geen airsupport krijgt en verliestquote:Op zondag 26 juni 2016 21:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
altijd als ik battlefield speel pak ik een straaljager en dan stort ik binnen een halve minuut neer
dan ga ik op zoek naar een nieuwe en herhaalt zich hetzelfde
#genietenquote:Op zondag 26 juni 2016 21:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vervolgens zie ik dat iemand hele tijd straaljagers verkloot (ander woord maar pos) waardoor ons team geen airsupport krijgt en verliest
en rage ik dat public echt verschrikkelijk is en ik alleen competitive wil spelen
lichtekooiquote:Op zondag 26 juni 2016 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
prosti. A girl who only wears name brands. Who jumps from guy to guy frequently. who is the ho bag of the school.
?
vette shizzlequote:Op zondag 26 juni 2016 21:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
was supervet hoor. Lijpe locatie, veel matties en drugs, alleen tsja, techno is niet mijn ding
Wat houdt je tegen. Frank_Drebin gamet ook tegenwoordig en die is minstens 90quote:Op zondag 26 juni 2016 21:59 schreef Nizno het volgende:
Nou zeg he,
als IK battlefield speel he...
Dan.... he
Nou ja dan...
Nee dat speel ik nooit.
btje konijnendans doen tochquote:Op zondag 26 juni 2016 21:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
was supervet hoor. Lijpe locatie, veel matties en drugs, alleen tsja, techno is niet mijn ding
bf2 dan hè en dan is het capture the flag en geen deathmatchquote:Op zondag 26 juni 2016 21:59 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hoe krijg je dan zo'n kd, ik had kd van 1.80 ofzo omdat ik vaak gespawnkilled wrd
Kijk wel uit naar toekomstige lan-parties in het bejaardentehuis als wij ook rond de 80 jaar oud zijn.quote:Op zondag 26 juni 2016 22:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen. Frank_Drebin gamet ook tegenwoordig en die is minstens 90
Ik speel liever met andere dingetjesquote:Op zondag 26 juni 2016 22:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen. Frank_Drebin gamet ook tegenwoordig en die is minstens 90
nja ze hadden er geen groenteshakes en whey dus ik denk nie dat jij je vermaakt had ;squote:
je bent toch geen mongoolquote:Op zondag 26 juni 2016 21:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
altijd als ik battlefield speel pak ik een straaljager en dan stort ik binnen een halve minuut neer
dan ga ik op zoek naar een nieuwe en herhaalt zich hetzelfde
kerel ik leef fucking ongezondquote:Op zondag 26 juni 2016 22:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja ze hadden er geen groenteshakes en whey dus ik denk nie dat jij je vermaakt had ;s
nee is echt ontzettend kut, ga dan singleplayer leren om dat ding op z'n minst de lucht in te krijgenquote:
Om mensen zoals jij tegen zichzelf te beschermen. Je kan natuurlijk ook bij boodschappen meteen 12 zakken meenemen.quote:Op zondag 26 juni 2016 22:01 schreef Oberkullie het volgende:
Waarom is de supermarkt niet 24/7 open zodat ik op elk moment van de dag nibb-it kan halen
hahhahahaa ik zie het voor me.quote:Op zondag 26 juni 2016 22:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kijk wel uit naar toekomstige lan-parties in het bejaardentehuis als wij ook rond de 80 jaar oud zijn.
hehehe, zo erg gelukkig ook weer nietquote:
jawelquote:
ik betaal en ze is liefquote:Op zondag 26 juni 2016 22:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil lief meisje niet geld voor seks
wat heb jij tegen langzaam? leer gewoon eens te ontspannen manquote:Op zondag 26 juni 2016 22:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
hehehe, zo erg gelukkig ook weer niet
beetje van die boiler room shit wittewel
maar alsnog veel te langzame kutmuziek
bf2 ging ik altijd c4 op een auto plakken en dan op een groepje mensen inrijden, uit de auto springen en boem multikillquote:Op zondag 26 juni 2016 22:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bf2 dan hè en dan is het capture the flag en geen deathmatch
bf3 heb ik niet zo lang gespeeld maar is ook saai had ik ook lager trouwens
quote:Op zondag 26 juni 2016 22:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kijk wel uit naar toekomstige lan-parties in het bejaardentehuis als wij ook rond de 80 jaar oud zijn.
in Nijmegen woonde ik vlak bij de Taxaco die 24/7 open was. Genietenquote:Op zondag 26 juni 2016 22:01 schreef Oberkullie het volgende:
Waarom is de supermarkt niet 24/7 open zodat ik op elk moment van de dag nibb-it kan halen
met een berg speed in mn neus?quote:Op zondag 26 juni 2016 22:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat heb jij tegen langzaam? leer gewoon eens te ontspannen man
echt kut al die suicidebombersquote:Op zondag 26 juni 2016 22:02 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
bf2 ging ik altijd c4 op een auto plakken en dan op een groepje mensen inrijden, uit de auto springen en boem multikill
de spanning was soms te heftig voor mequote:Op zondag 26 juni 2016 22:02 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
bf2 ging ik altijd c4 op een auto plakken en dan op een groepje mensen inrijden, uit de auto springen en boem multikill
quote:
Durf ik niet dan denkt de kassameid dat ik boulimia hebquote:Op zondag 26 juni 2016 22:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Om mensen zoals jij tegen zichzelf te beschermen. Je kan natuurlijk ook bij boodschappen meteen 12 zakken meenemen.
quote:Op zondag 26 juni 2016 22:04 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Durf ik niet dan denkt de kassameid dat ik boulimia heb
weeniequote:Op zondag 26 juni 2016 22:04 schreef Drug het volgende:
[..]
zo jong als je wil, dat is mijn trademark
ah.nl kun je thuis laten bezorgenquote:Op zondag 26 juni 2016 22:04 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Durf ik niet dan denkt de kassameid dat ik boulimia heb
heb jij ooit iets van drugs geprobeerd eigenlijk?quote:
heb een beste baard nu, hoop niet dat de aivd meeleest ;squote:Op zondag 26 juni 2016 22:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt kut al die suicidebombers
zo oefenen die islamhaatbaardkiddo's ook ;s
alcoholquote:Op zondag 26 juni 2016 22:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb jij ooit iets van drugs geprobeerd eigenlijk?
op anabolen na dan hè
ik ook, moet trimmenquote:Op zondag 26 juni 2016 22:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
heb een beste baard nu, hoop niet dat de aivd meeleest ;s
doe rustig met je roid rage michelin mannetjequote:Op zondag 26 juni 2016 22:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alcohol
anabolenkom hier dan flikkertje trap ik je helemaal in elkaar met je steroids boelertje IK MAAK JE AF!!
ja wilde gewoon grappig doen want daar word je agressief van hahaquote:Op zondag 26 juni 2016 22:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe rustig met je roid rage michelin mannetje
'ik trap je helemaal in elkaar ik maak je af'quote:Op zondag 26 juni 2016 22:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja wilde gewoon grappig doen want daar word je agressief van haha
quote:Op zondag 26 juni 2016 22:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
'ik trap je helemaal in elkaar ik maak je af'
'daar word jij agressief van'
woow doe normaal !quote:Op zondag 26 juni 2016 22:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
'ik trap je helemaal in elkaar ik maak je af'
'daar word jij agressief van'
omdat wij geen vagina hebbenquote:Op zondag 26 juni 2016 22:08 schreef deadprez het volgende:
waarom kunnen jullie wel allemaal baard kweken
Eerst een adamsappel en dan pas baardgroei. Dat is de juiste volgorde. Van die kleine pubertjes met pluisbaardjes zijn leluk.quote:Op zondag 26 juni 2016 22:08 schreef deadprez het volgende:
waarom kunnen jullie wel allemaal baard kweken
ik weet dat ie klein is maar dit is overdreven hoorquote:
vergis je niet, sommige vrouwen hebben zoveel zwarte haren dat bepaalde mannen er jaloers op zijn.quote:
ecto, geen baardgroei ben je wel gewoon regelmatig geil?quote:Op zondag 26 juni 2016 22:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik weet dat ie klein is maar dit is overdreven hoor
zo erg is het nou ook weer niet hoorquote:Op zondag 26 juni 2016 22:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Eerst een adamsappel en dan pas baardgroei. Dat is de juiste volgorde. Van die kleine pubertjes met pluisbaardjes zijn leluk.
quote:Op zondag 26 juni 2016 22:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
vergis je niet, sommige vrouwen hebben zoveel zwarte haren dat bepaalde mannen er jaloers op zijn.
jahoorquote:Op zondag 26 juni 2016 22:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ecto, geen baardgroei ben je wel gewoon regelmatig geil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |