SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Leuke topic titel. Maar ik ben toch wel blij als ik de finishllijn zie, na 21 km.
Petje af voor je RD, dat jij wel lekker kan doorstiefelen, na 21 of 42km. Knap dat je zulke bergen kan verzetten. Lijkt me wel een hele gave ervaring om mee te maken, zo'n 100 miler. Maar ja, dat trainen ervoor zie ik dan weer minder zitten.![]()
![]()
het trainen is ook het zwaarste.... Jan Knippenberg (ja daar is tie weer) zei ooit "ultra-lopen is marathon training zonder taperen" en hij had gelijk. Als ultra-loper "moet" je altijd trainen en dat is imo het zwaarste.quote:Op zondag 26 juni 2016 21:28 schreef steffelonio het volgende:
Leuke topic titel. Maar ik ben toch wel blij als ik de finishllijn zie, na 21 km.
Petje af voor je RD, dat jij wel lekker kan doorstiefelen, na 21 of 42km. Knap dat je zulke bergen kan verzetten. Lijkt me wel een hele gave ervaring om mee te maken, zo'n 100 miler. Maar ja, dat trainen ervoor zie ik dan weer minder zitten.
De ervaren rotten hier zoals o.a TWC,YUR, Guard en Jero zijn allemaal in staat om een miler te lopen, gewoon verstand op nul en op je tanden bijten, maar het is het "moeten" trainen wat een hoop mensen tegen houdt'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Netjes Stef!
Gisteren eerste open water swim training gedaan, 3km in een kleine 50mins, en vandaag 46km gemountainbiked. Morgen rust en dinsdag weer rennen op een estafette met de club. Het triathlongebeuren bevalt prima, fijne manier om kracht op te bouwen en niet bij de pakken neer te gaan zitten dat ik nu (even) niet zo ver kan rennen.
Ja doei.![]()
Steffelonio: top gedaan!
Zo zie je maar, niet te veel nadenken vooraf en gewoon zien hoe het loopt.
Afgaande op mijn eigen ervaring voorspel ik voor jou vóór het eind van het jaar nog een 10 onder de 45 en een HM op exact 1:39:59.![]()
3km in 50 minuten, netjes hoorquote:Op zondag 26 juni 2016 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
Netjes Stef!
Gisteren eerste open water swim training gedaan, 3km in een kleine 50mins, en vandaag 46km gemountainbiked. Morgen rust en dinsdag weer rennen op een estafette met de club. Het triathlongebeuren bevalt prima, fijne manier om kracht op te bouwen en niet bij de pakken neer te gaan zitten dat ik nu (even) niet zo ver kan rennen.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Mn tomtom zei dat het, 4km was, maar dat kon nietquote:zal in werkelijkheid tussen de 2700 en 3000 liggen. Om eerlijk te zijn. Maar heb het maar bij 3ish gehouden in de verhalen zonder er ook maar enige stoere waarde aan te hangen wetend dat die gps gefucked is.
Ga in September 10km OWS doen
Ja doei.![]()
10kmquote:Op zondag 26 juni 2016 22:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mn tomtom zei dat het, 4km was, maar dat kon nietzal in werkelijkheid tussen de 2700 en 3000 liggen. Om eerlijk te zijn. Maar heb het maar bij 3ish gehouden in de verhalen zonder er ook maar enige stoere waarde aan te hangen wetend dat die gps gefucked is.
Ga in September 10km OWS doenmijn PR is 2:45
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
En Guard ook super gelopen trouwens, erg mooi tempo op relatief rustige hartslag, terwijl er (volgens Strava) nog best wat hoogteverschil in de route zat!![]()
Stiekem wil ik ook wel een keer een Iron Man doen... Maar die fiets hè..❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
netjes!quote:
Krijg deze week als het meezit een beter swim wetsuit thuisgestuurd. Van die ik nu heb heb ik na 1 keer al genoeg. Te groot op plaatsen maar kleiner paste elders (bovenbenen) niet, dus schuren.
Ja doei.![]()
ja, idem. Volgend jaar eerst maar Olympische Triathlonquote:Op zondag 26 juni 2016 22:59 schreef DeLuna het volgende:
Stiekem wil ik ook wel een keer een Iron Man doen... Maar die fiets hè..vind fietsen ook wel tof.
Ja doei.![]()
Schuren met zwemmen vind ik nog altijd irritanter dan met lopen. Met lopen merk ik het alleen achteraf, maar met zwemmen heb ik er al last van als het begintquote:Op zondag 26 juni 2016 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
netjes!
Krijg deze week als het meezit een beter swim wetsuit thuisgestuurd. Van die ik nu heb heb ik na 1 keer al genoeg. Te groot op plaatsen maar kleiner paste elders (bovenbenen) niet, dus schuren.
Maar tof ja, ben benieuwd naar je tijd! Moet wel goedkomen als ik dat zo hoor❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
over sommige posts hier lees ik losjes heen, omdat ze voor mij niet relevant zijn.
Daarom even een vraagje wat nu wel opeens relevant is... .ik ben op zoek naar een energy product, als drank, wat makkelijk te verkrijgen is in de winkel en voldoet voor een duurloop van een uurtje of 3.
Ik heb geen zin om een hele zak Tailwind mee te slepen naar NL voor een paar LDL's dus graag jullie suggesties.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 26-06-2016 23:40:19 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
RD, gewoon Powerbar, SiS of Born. Dat hebben ze vaak in tabletjes of sachets. Ik heb zelfs tabs van een ander merk, ben de naam even kwijt, en de tube ook. Even bij de Run2Day of RunnersWorld naar binnen wippen.![]()
Oh, vandaag een HM in de randstad gelopen. Na de eerste 6 ben ik teruggezakt van 5:30 (da's nou niet bepaald trainingstempo, maar heb een hele tijd fijn met twee anderen mee kunnen lopen) naar 5:45. Best wat wind en zon, zwaar.
Daarna 2e helft verder teruggezakt naar 6:00h. Laatste 5-6k gingen erg moeizaam. Met een steek wat rondgesjokt. De koek was een beetje op. Laatste kilometer nog wel kunnen versnellen (blijkbaar wat kruimels gevonden).
Leuke loop in Nootdorp, veel vrijwilligers. En iedereen kreeg een bosje bloemen!
Ik ben de duurlopen een beetje verleerd.Nu maar weer serieus gaan trainen.
![]()
Dank je Wyccie, het hoeft voor mij geen rocket fuel te zijn want vooral aan het eind van mijn verblijf in NL ben ik al langzaam aan het taperen maar het is vooral om de overgang van winter naar zomer qua lopen wat makkelijker te maken.
Ik ben absoluut geen warmweerloper dus wat extra electrolytes is geen overbodige luxe'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
De kans dat het hier langer dan een week warm weer blijft is toch niet zo groot
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mooie tijd steffelonio!
Wyccie, volgende week moet je knallen hè.
Ik houd na de Ekiden maar eens een wedstrijdstop van een paar maanden. Ik loop al een tijdje vrij moeizaam en ik ga verhuizen. Vanaf september gaan we weer plannen, ik sta sowieso ingeschreven voor de 7^^-nacht en -loop.![]()
McTwente, hoe komt het dat je moeizaam loopt? Specifieke aanleiding?quote:Op maandag 27 juni 2016 08:09 schreef McTwente het volgende:
Mooie tijd steffelonio!
Wyccie, volgende week moet je knallen hè.
Ik houd na de Ekiden maar eens een wedstrijdstop van een paar maanden. Ik loop al een tijdje vrij moeizaam en ik ga verhuizen. Vanaf september gaan we weer plannen, ik sta sowieso ingeschreven voor de 7^^-nacht en -loop.![]()
RD, je kan ook wat spulletjes van internet bestellen en naar je verblijfadres in NL sturen. Als Ideal een probleem is, bij bijv. sportvoedingwebshop.nl kan je ook betalen zonder ideal (bijv. met PayPal). Zij hebben op zich veel keuze. Hun eigen merk is ook OK.quote:Op maandag 27 juni 2016 01:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
Dank je Wyccie, het hoeft voor mij geen rocket fuel te zijn want vooral aan het eind van mijn verblijf in NL ben ik al langzaam aan het taperen maar het is vooral om de overgang van winter naar zomer qua lopen wat makkelijker te maken.
Ik ben absoluut geen warmweerloper dus wat extra electrolytes is geen overbodige luxe
Forum Opties Forumhop: Hop naar: