Is 2 euro genoeg?quote:Op zondag 26 juni 2016 20:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die staat bij de deur, vergeet hem niet een fooitje te geven bij vertrek.
je komt niet eens vaak in clubs, wat lul jequote:Op zondag 26 juni 2016 20:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zie in clubs te vaak van die neppe alpamannetjes
Ik kom gelukkig nooit in clubs, maar weet wel wat je bedoeltquote:Op zondag 26 juni 2016 20:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zie in clubs te vaak van die neppe alpamannetjes
oh ok weet je meer over mij dan dat ik over mijzelf weetquote:Op zondag 26 juni 2016 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je komt niet eens vaak in clubs, wat lul je
Nee ga jijmaar weg.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
oh positiviteit... euhm
nee kan ik niet, flikker op
nee omdat het een kut TT isquote:Op zondag 26 juni 2016 20:30 schreef deadprez het volgende:
Kan deze SC niet gewoon standaard Lobi SC heten? is wel toepasselijk
hoe komt het dat jij altijd insinueert dat andere FOK!kers *insert sociaal ding* niet doen?quote:Op zondag 26 juni 2016 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je komt niet eens vaak in clubs, wat lul je
Sow, wat moet hij bij jou doen dan?quote:Op zondag 26 juni 2016 20:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Da's meer dan dat ie per uur van mij krijgt.
ik ben één keer in mijn leven binnengekomen in een clubquote:Op zondag 26 juni 2016 20:32 schreef BozeHaas het volgende:
wel gelijk trouwens, vroeger wel maar vind het nu niks meer aan
viel mij ook al op, projectie misschienquote:Op zondag 26 juni 2016 20:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe komt het dat jij altijd insinueert dat andere FOK!kers *insert sociaal ding* niet doen?
srs dit valt me echt al best een tijd op
pinda's rapen voor de deurquote:
ja gotver, vind dat gewoon lekker om te doen. hier zie je ook weer dat ik gelijk hebquote:Op zondag 26 juni 2016 20:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe komt het dat jij altijd insinueert dat andere FOK!kers *insert sociaal ding* niet doen?
srs dit valt me echt al best een tijd op
omdat ze daar goeie muziek hadden zekerquote:Op zondag 26 juni 2016 20:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben één keer in mijn leven binnengekomen in een club
na 10 minuten zijn we maar weer gegaan
wat een aids
Goede muziek in een clubquote:Op zondag 26 juni 2016 20:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat ze daar goeie muziek hadden zeker
Nee maar geen grap. Dit valt me echt al minstens een jaar op.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja gotver, vind dat gewoon lekker om te doen. hier zie je ook weer dat ik gelijk heb
dit jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |