Is 2 euro genoeg?quote:Op zondag 26 juni 2016 20:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die staat bij de deur, vergeet hem niet een fooitje te geven bij vertrek.
je komt niet eens vaak in clubs, wat lul jequote:Op zondag 26 juni 2016 20:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zie in clubs te vaak van die neppe alpamannetjes
Ik kom gelukkig nooit in clubs, maar weet wel wat je bedoeltquote:Op zondag 26 juni 2016 20:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zie in clubs te vaak van die neppe alpamannetjes
oh ok weet je meer over mij dan dat ik over mijzelf weetquote:Op zondag 26 juni 2016 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je komt niet eens vaak in clubs, wat lul je
Nee ga jijmaar weg.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
oh positiviteit... euhm
nee kan ik niet, flikker op
nee omdat het een kut TT isquote:Op zondag 26 juni 2016 20:30 schreef deadprez het volgende:
Kan deze SC niet gewoon standaard Lobi SC heten? is wel toepasselijk
hoe komt het dat jij altijd insinueert dat andere FOK!kers *insert sociaal ding* niet doen?quote:Op zondag 26 juni 2016 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je komt niet eens vaak in clubs, wat lul je
Sow, wat moet hij bij jou doen dan?quote:Op zondag 26 juni 2016 20:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Da's meer dan dat ie per uur van mij krijgt.
ik ben één keer in mijn leven binnengekomen in een clubquote:Op zondag 26 juni 2016 20:32 schreef BozeHaas het volgende:
wel gelijk trouwens, vroeger wel maar vind het nu niks meer aan
viel mij ook al op, projectie misschienquote:Op zondag 26 juni 2016 20:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe komt het dat jij altijd insinueert dat andere FOK!kers *insert sociaal ding* niet doen?
srs dit valt me echt al best een tijd op
pinda's rapen voor de deurquote:
ja gotver, vind dat gewoon lekker om te doen. hier zie je ook weer dat ik gelijk hebquote:Op zondag 26 juni 2016 20:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe komt het dat jij altijd insinueert dat andere FOK!kers *insert sociaal ding* niet doen?
srs dit valt me echt al best een tijd op
omdat ze daar goeie muziek hadden zekerquote:Op zondag 26 juni 2016 20:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben één keer in mijn leven binnengekomen in een club
na 10 minuten zijn we maar weer gegaan
wat een aids
Goede muziek in een clubquote:Op zondag 26 juni 2016 20:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat ze daar goeie muziek hadden zeker
Nee maar geen grap. Dit valt me echt al minstens een jaar op.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja gotver, vind dat gewoon lekker om te doen. hier zie je ook weer dat ik gelijk heb
dit jaquote:
kan soms wel leuk zijn, ligt eraan wat er allemaal rondlooptquote:Op zondag 26 juni 2016 20:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben één keer in mijn leven binnengekomen in een club
wat een aids
nja weenie, is gewoon niet mijn dingquote:Op zondag 26 juni 2016 20:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
kan soms wel leuk zijn, ligt eraan wat er allemaal rondloopt
quote:
quote:ik ben één keer in mijn leven binnengekomen in een club
ik doe dat zeker vaak ja, maar heb nog steeds het beeld in me dat dit een autisten forum isquote:Op zondag 26 juni 2016 20:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee maar geen grap. Dit valt me echt al minstens een jaar op.
Je gaat er standaard van uit dat ieder ander op dit forum sociaal gestoord is en doet vaak alsof dingen als uitgaan heel bijzonder zijn ofzo. Nu wil ik zelf niets insinueren hoor, maar denk er eens over na.
ja, zo erg was hetquote:
Volgens mij valt dat reuze mee.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik doe dat zeker vaak ja, maar heb nog steeds het beeld in me dat dit een autisten forum is
heb ook welles dat ik ergens binnenloop en meteen weer wegga omdat het een kneuzenbende is, wil niet zeggen dat het overal zo isquote:
nja ik denk van jou eiglk ook nie dat je autist ofzo bent iddquote:
''ik denk van jou eiglk ook nie... ofzo...''quote:Op zondag 26 juni 2016 20:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja ik denk van jou eiglk ook nie dat je autist ofzo bent idd
heb zelf het idee dat users als deezertje en syndroom en zo vooral de uitzonderingen zijn hier en niet zozeer dat de enkeling zonder sociale fobieën een uitzondering is
nee weet ik ook wel, maar heb verder ook nooit echt de behoefte gehad om andere clubs te checkenquote:Op zondag 26 juni 2016 20:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
heb ook welles dat ik ergens binnenloop en meteen weer wegga omdat het een kneuzenbende is, wil niet zeggen dat het overal zo is
dat weet ik dus zo net nog niet, dat zijn gewoon de twee die fok als dagboek gebruiken en ook gewoon een beetje achterlijk zijn, als je dat zo leestquote:Op zondag 26 juni 2016 20:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb zelf het idee dat users als deezertje en syndroom en zo vooral de uitzonderingen zijn hier en niet zozeer dat de enkeling zonder sociale fobieën een uitzondering is
je bent iig wel een wijf met je gezeikquote:Op zondag 26 juni 2016 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
''ik denk van jou eiglk ook nie... ofzo...''
nou komt goed over
Autisten doen ook gewoon sociale dingen, maar dan larpen of zo. Denk dat onzinnig bakkeleien op een forum over niks ook niet zo aanspreekt. Dan moet het gelijk over eten of weer gaan.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat noem je mijn gezang gezeikquote:Op zondag 26 juni 2016 20:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
je bent iig wel een wijf met je gezeik
maar waarom denk je dat dan? Ik ben hier echt best benieuwd naar, want ik heb de term autistenforum eigenlijk altijd gewoon als een running gag beschouwd.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat weet ik dus zo net nog niet, dat zijn gewoon de twee die fok als dagboek gebruiken en ook gewoon een beetje achterlijk zijn, als je dat zo leest
vind clubs zelf ook niks aan meer dus snap je wel, is leuk rond je 18e-22equote:Op zondag 26 juni 2016 20:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee weet ik ook wel, maar heb verder ook nooit echt de behoefte gehad om andere clubs te checken
ga sws liever naar illegale feesten
iets in italic zettenquote:Op zondag 26 juni 2016 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar waarom denk je dat dan? Ik ben hier echt best benieuwd naar, want ik heb de term autistenforum eigenlijk altijd gewoon als een running gag beschouwd.
Ik bedoel, ik neem aan dat jijzelf ook gewoon een redelijk normale boi bent. En jij zit toch ook hier? Ik denk dat dat dus voor 90% geldt
ja, dat is gebruikelijk bij termen in een andere taalquote:
toen chillde ik ook gwn in kraakpanden en altokroegenquote:Op zondag 26 juni 2016 20:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
vind clubs zelf ook niks aan meer dus snap je wel, is leuk rond je 18e-22e
waarom is je username dan niet in italicquote:Op zondag 26 juni 2016 20:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, dat is gebruikelijk bij termen in een andere taal
Moest lachen om de laatste zin.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Autisten doen ook gewoon sociale dingen, maar dan larpen of zo. Denk dat onzinnig bakkeleien op een forum over niks ook niet zo aanspreekt. Dan moet het gelijk over eten of weer gaan.
omdat appelquote:Op zondag 26 juni 2016 20:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom is je username dan niet in italic
Net als met FIFA:quote:Op zondag 26 juni 2016 20:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is appel
http://www.vlaamswoordenboek.be/definities/term/appel
vlaams is toch geen taalquote:Op zondag 26 juni 2016 20:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is appel
http://www.vlaamswoordenboek.be/definities/term/appel
vraag jij je nooit af waarom je hier bent blijven plakken? vind dat vaak nog steeds vrij duf, zo'n forum.. maar ja, het is ook gewoon wel fijn als je beetje dom kan zeiken op van alles, echt een verklaring heb ik er eigenlijk niet voor, maar heb nu haast altijd een tabblad met fok openstaanquote:Op zondag 26 juni 2016 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar waarom denk je dat dan? Ik ben hier echt best benieuwd naar, want ik heb de term autistenforum eigenlijk altijd gewoon als een running gag beschouwd.
Ik bedoel, ik neem aan dat jijzelf ook gewoon een redelijk normale boi bent. En jij zit toch ook hier? Ik denk dat dat dus voor 90% geldt
was laatst in kraakpand en iedereen keek mij bang aan, vieze hippies hadden nog nooit een opskeer gezien zekerquote:Op zondag 26 juni 2016 20:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
toen chillde ik ook gwn in kraakpanden en altokroegen
verveling s nachts nachtbagger_O_quote:Op zondag 26 juni 2016 20:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vraag jij je nooit af waarom je hier bent blijven plakken? vind dat vaak nog steeds vrij duf, zo'n forum.. maar ja, het is ook gewoon wel fijn als je beetje dom kan zeiken op van alles, echt een verklaring heb ik er eigenlijk niet voor, maar heb nu haast altijd een tabblad met fok openstaan
denk dat iedereen hier gekomen is via een random onderwerp gezocht via google. waarom ben jij hier blijven hangen dan?
wat deed je daar danquote:Op zondag 26 juni 2016 20:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
was laatst in kraakpand en iedereen keek mij bang aan, vieze hippies hadden nog nooit een opskeer gezien zeker
jeetje het is gewoon iets om de tijd mee door te komen, je hoeft er niet een heel psychologisch onderzoek van te makenquote:Op zondag 26 juni 2016 20:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vraag jij je nooit af waarom je hier bent blijven plakken? vind dat vaak nog steeds vrij duf, zo'n forum.. maar ja, het is ook gewoon wel fijn als je beetje dom kan zeiken op van alles, echt een verklaring heb ik er eigenlijk niet voor, maar heb nu haast altijd een tabblad met fok openstaan
denk dat iedereen hier gekomen is via een random onderwerp gezocht via google. waarom ben jij hier blijven hangen dan?
dus heeft het weinig met autisme van doenquote:Op zondag 26 juni 2016 20:51 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik omdat ik eenzaam benquote:Op zondag 26 juni 2016 20:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha ja maar dat geldt voor alles chefquote:Op zondag 26 juni 2016 20:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jeetje het is gewoon iets om de tijd mee door te komen, je hoeft er niet een heel psychologisch onderzoek van te maken
ja dat klopt, niks mis meequote:Op zondag 26 juni 2016 20:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha ja maar dat geldt voor alles chef
heeft het ook niet, maar dat beeld strookt nou eenmaal met fora, blijkbaar vinden wij het allemaal boeiend hier om te blijven hangen en stukjes tekst te typen naar mensen die we niet in het echt kennen. (uitzonderingen daargelaten)quote:Op zondag 26 juni 2016 20:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus heeft het weinig met autisme van doen
Hoewel het inmiddels wel een automatisme bij jou lijkt te zijn
Omdat ik het leuk vind om random gelul af te wisselen met discussies. En omdat ik FOK! handig vind om op de hoogte te blijven van shit.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zeg het dan gewoon als je wilt dat wij weggaanquote:Op zondag 26 juni 2016 20:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heeft het ook niet, maar dat beeld strookt nou eenmaal met fora, blijkbaar vinden wij het allemaal boeiend hier om te blijven hangen en stukjes tekst te typen naar mensen die we niet in het echt kennen. (uitzonderingen daargelaten)
dat was geen angst, dat was slaaptekort van 4 nachtenquote:Op zondag 26 juni 2016 20:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
was laatst in kraakpand en iedereen keek mij bang aan, vieze hippies hadden nog nooit een opskeer gezien zeker
Nja, volgens mij is dat vooral in jouw ogen zo.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:54 schreef Le_Professeur het volgende:
maar dat beeld strookt nou eenmaal met fora
Vraag mezelf ook vaak af waarom ik hier zo vaak post, toen ik registreerde dacht ik na 3 week wel klaar te zijnquote:Op zondag 26 juni 2016 20:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heeft het ook niet, maar dat beeld strookt nou eenmaal met fora, blijkbaar vinden wij het allemaal boeiend hier om te blijven hangen en stukjes tekst te typen naar mensen die we niet in het echt kennen. (uitzonderingen daargelaten)
en toen ontmoette je mij en gingen we LVO blazen en de rellende kutuser uithangenquote:Op zondag 26 juni 2016 20:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vraag mezelf ook vaak af waarom ik hier zo vaak post, toen ik registreerde dacht ik na 3 week wel klaar te zijn
ja duw het mes maar dieper in mn rugquote:Op zondag 26 juni 2016 20:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
en toen ontmoette je mij en gingen we LVO blazen en de rellende kutuser uithangen
nee vind een hoop users tof, haast allemaal in klaagbaak sc,quote:Op zondag 26 juni 2016 20:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zeg het dan gewoon als je wilt dat wij weggaan
quote:Op zondag 26 juni 2016 20:57 schreef BozeHaas het volgende:
komt gewoon door deadprez, moest nooit een FOK!mattie krijgen dan was ik allang weg
Ja dat heb ik ook.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:56 schreef deadprez het volgende:
En heb er wel een beetje een 'zoals de waard is...'-gevoel bij
preciesquote:Op zondag 26 juni 2016 20:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
en toen ontmoette je mij en gingen we LVO blazen en de rellende kutuser uithangen
Een band met mensen krijgen zou ik niet direct gelijkstellen aan een verslaving.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:57 schreef Le_Professeur het volgende:
het is gewoon de verslaving. er ontstaat toch min of meer een band als je telkens in dezelfde ''groeps chat'' komt met dezelfde mensen
ik kom ook alleen voor de users, kan ze allemaal zonder al te veel problemen uitscheldenquote:Op zondag 26 juni 2016 20:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee vind een hoop users tof, haast allemaal in klaagbaak sc,
het is gewoon de verslaving. er ontstaat toch min of meer een band als je telkens in dezelfde ''groeps chat'' komt met dezelfde mensen
vroeger was klaagbaak an sich ook vermakelijk, maar dat is nu echt pure aids. zonder de sc was ik waarschijnlijk wel gekapt met fok, zit eigenlijk alleen daar
ja dat blijkt, maar ik denk dat buitenstaanders het ook maar een raar iets vinden eigenlijkquote:Op zondag 26 juni 2016 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nja, volgens mij is dat vooral in jouw ogen zo.
maar dat is dan weer een denkbeeld van jouquote:Op zondag 26 juni 2016 20:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja dat blijkt, maar ik denk dat buitenstaanders het ook maar een raar iets vinden eigenlijk
Is niet wederzijds grquote:Op zondag 26 juni 2016 20:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee vind een hoop users tof, haast allemaal in klaagbaak sc,
Daarom ben ik altijd kort en bondig.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja dat zal, dus?quote:Op zondag 26 juni 2016 20:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja dat blijkt, maar ik denk dat buitenstaanders het ook maar een raar iets vinden eigenlijk
nadeel van blauw zijn, dan zit je niet eens meer onbewust te klikkenquote:Op zondag 26 juni 2016 20:59 schreef deadprez het volgende:
Het verslavingsaspect van FOK! vind ik meer dat ik vaak zonder dat ik het bewust doorheb al weer zit te lurken in random topics als ik achter m'n pc zit
tenzij je Frank heetquote:Op zondag 26 juni 2016 21:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
nadeel van blauw zijn, dan zit je niet eens meer onbewust te klikken
dan heeft het op z'n minst nog een doelquote:Op zondag 26 juni 2016 21:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
nadeel van blauw zijn, dan zit je niet eens meer onbewust te klikken
eensquote:Op zondag 26 juni 2016 20:30 schreef deadprez het volgende:
Kan deze SC niet gewoon standaard Lobi SC heten? is wel toepasselijk
me not say a thingquote:
ja kloptquote:Op zondag 26 juni 2016 21:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan heeft het op z'n minst nog een doel
echt hè en nu zit ik nolife op 50 posts per dagquote:Op zondag 26 juni 2016 20:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vraag mezelf ook vaak af waarom ik hier zo vaak post, toen ik registreerde dacht ik na 3 week wel klaar te zijn
heb het wel door, maar zoek soms ook weleens op onderwerpen en zet er dan fok achter..quote:Op zondag 26 juni 2016 20:59 schreef deadprez het volgende:
Het verslavingsaspect van FOK! vind ik meer dat ik vaak zonder dat ik het bewust doorheb al weer zit te lurken in random topics als ik achter m'n pc zit
oh pls, jij hebt geen recht tot klagenquote:Op zondag 26 juni 2016 21:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt hè en nu zit ik nolife op 50 posts per dag
Eigenlijk dus 270 per dag aangezien je er de helft van de dagen niet eens bent.quote:Op zondag 26 juni 2016 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh pls, jij hebt geen recht tot klagen
aantal posts: 165.677 (gemiddeld 134 per dag)
Dit heb ik best veel gedaan, maar nu heb ik ondertussen elke oude rel die voor mij zichtbaar is wel gelezen.quote:Op zondag 26 juni 2016 21:02 schreef Le_Professeur het volgende:
voordat je het weet zit je fucking oude topics door te lezen in je bedje terwijl je allang wilde gaan pitten
Ik ben er meestal alleen in het weekend, dus dan zou het eerder richting de 1000 gemiddeld gaanquote:Op zondag 26 juni 2016 21:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eigenlijk dus 270 per dag aangezien je er de helft van de dagen niet eens bent.
haha loseeerquote:Op zondag 26 juni 2016 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh pls, jij hebt geen recht tot klagen
aantal posts: 165.677 (gemiddeld 134 per dag)
Ik zou het niet doen. Ik denk dat het net zo erg wordt als de wedstrijden van gisteren.quote:Op zondag 26 juni 2016 21:03 schreef HPLC het volgende:
Over doelen gesproken... Zal ik Hongarije - België gaan kijken?
bullshit je bent er best vaak doordeweeksquote:Op zondag 26 juni 2016 21:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben er meestal alleen in het weekend, dus dan zou het eerder richting de 1000 gemiddeld gaan
sta wel mooi in de top-3 van users die als eerste 100.000 posts gehaald hebbenquote:
ja als de pep nog niet op isquote:Op zondag 26 juni 2016 21:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bullshit je bent er best vaak doordeweeks
groot feest op de planning staan?quote:
Heb er ook niet echt zin in eigenlijk. Ik blijf hier wel positief doen.quote:Op zondag 26 juni 2016 21:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Ik denk dat het net zo erg wordt als de wedstrijden van gisteren.
(ik kijk nooit voetjebal tenzij lief hier is want zij wil wel kijken dus gisteren moest ik min of meer verplicht in slaap vallen omdat saai.)
projectie xdquote:Op zondag 26 juni 2016 21:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bullshit je bent er best vaak doordeweeks
Deze:quote:Op zondag 26 juni 2016 21:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
welke transformer action figure wil je hebben
ik pak altijd twee plakjes/blokjes, beetje aso, maar één vind ik te weinigquote:Op zondag 26 juni 2016 21:06 schreef Nizno het volgende:
of wordt het een kringverjaardag met blokjes kaas en worst en uitjes?
heel goedquote:Op zondag 26 juni 2016 21:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb er ook niet echt zin in eigenlijk. Ik blijf hier wel positief doen.
Maar dat is toch alleen de laatste maanden zo?quote:Op zondag 26 juni 2016 21:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben er meestal alleen in het weekend, dus dan zou het eerder richting de 1000 gemiddeld gaan
Ik denk dat het een kringverjaardag wordtquote:Op zondag 26 juni 2016 21:06 schreef Nizno het volgende:
of wordt het een kringverjaardag met blokjes kaas en worst en uitjes?
mijn moeder maakte altijd torentjes kaas worst en zilveruitjes. Dan had je lekker 3 tegelijkquote:Op zondag 26 juni 2016 21:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik pak altijd twee plakjes/blokjes, beetje aso, maar één vind ik te weinig
nee maar ik snap het ergens ook wel hoor, maar ik denk dat dat imago meer nog stamt uit de tijd rond 1999/2000 toen internet nog best onbekend was voor het grote publiekquote:Op zondag 26 juni 2016 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja door dat beeld ga ik altijd twijfelen en nadenken waarom en hoe en zus en zo snapje
Ja, laatste halfjaar ofzo. Maar anders wordt de som te moeilijk hè.quote:Op zondag 26 juni 2016 21:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar dat is toch alleen de laatste maanden zo?
ik stond op nummer 1 van meeste posts in POSquote:Op zondag 26 juni 2016 21:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
sta wel mooi in de top-3 van users die als eerste 100.000 posts gehaald hebben
levensdoelen hebben wij bereikt vriendquote:Op zondag 26 juni 2016 21:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik stond op nummer 1 van meeste posts in POS
sta momenteel op nummer 1 in bf2quote:Op zondag 26 juni 2016 21:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
levensdoelen hebben wij bereikt vriend
ach jaquote:Op zondag 26 juni 2016 21:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sta momenteel op nummer 1 in bf2
echt goeie dag so far
speel je nog ja? 2quote:Op zondag 26 juni 2016 21:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sta momenteel op nummer 1 in bf2
echt goeie dag so far
haha dit klopt nietquote:Op zondag 26 juni 2016 21:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
sta wel mooi in de top-3 van users die als eerste 100.000 posts gehaald hebben
oh niet meer? link?quote:
Ikke begrijpquote:Op zondag 26 juni 2016 21:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, laatste halfjaar ofzo. Maar anders wordt de som te moeilijk hè.
Whehequote:Op zondag 26 juni 2016 21:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee maar ik snap het ergens ook wel hoor, maar ik denk dat dat imago meer nog stamt uit de tijd rond 1999/2000 toen internet nog best onbekend was voor het grote publiek
Maar ik ga een beetje van mezelf uit en de paar FOK!kers die ik irl ken en, nou ja, normaal zou ik mezelf niet willen noemen, maar ik ben redelijk sociaal. En aangezien ik mezelf niet zo speciaal vind dat ik denk dat ik de enige normale ben hier, ga ik ervan uit dat de meesten dat wel zijn.
ik denk dat de meeste normale mensen in sc te vinden zijn, alleen normale mensen gebruiken een forum om elkaar af te zeiken en te jennenquote:Op zondag 26 juni 2016 21:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee maar ik snap het ergens ook wel hoor, maar ik denk dat dat imago meer nog stamt uit de tijd rond 1999/2000 toen internet nog best onbekend was voor het grote publiek
Maar ik ga een beetje van mezelf uit en de paar FOK!kers die ik irl ken en, nou ja, normaal zou ik mezelf niet willen noemen, maar ik ben redelijk sociaal. En aangezien ik mezelf niet zo speciaal vind dat ik denk dat ik de enige normale ben hier, ga ik ervan uit dat de meesten dat wel zijn.
iemand kan toch in een kortere periode 100.000 posts halen helder lichtquote:Op zondag 26 juni 2016 21:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe kunnen de eerste 3 van iets nou veranderen
ah zo lolquote:Op zondag 26 juni 2016 21:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
iemand kan toch in een kortere periode 100.000 posts halen helder licht
jij zei eerste 3 users die 100.000 posts hadden gehaaldquote:Op zondag 26 juni 2016 21:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
iemand kan toch in een kortere periode 100.000 posts halen helder licht
genoeg om 3x per dag als glijmiddel te gebruikenquote:Op zondag 26 juni 2016 21:13 schreef Le_Professeur het volgende:
hoeveel ml kwijl hebben jullie in je plastic slabbetje met opvangbakje?
Maar hoe verklaar je fora als POL en NWS dan, of F&L of whatever?quote:Op zondag 26 juni 2016 21:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik denk dat de meeste normale mensen in sc te vinden zijn, alleen normale mensen gebruiken een forum om elkaar af te zeiken en te jennen
dan heb je de braddie's die dat niet kunnen relativeren en gaten in muren slaan en de website laten blokkeren
top-3 staat er tochquote:Op zondag 26 juni 2016 21:12 schreef Drug het volgende:
[..]
nee maar kan mar 1 eerste zijn toch? Ik ben ook beetje skaf
oja wejow deze man is slim gquote:Op zondag 26 juni 2016 21:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij zei eerste 3 users die 100.000 posts hadden gehaald
niet snelste 3 users
poephoofd
oh lolquote:Op zondag 26 juni 2016 21:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij zei eerste 3 users die 100.000 posts hadden gehaald
niet snelste 3 users
poephoofd
mensen die verdieping zoeken en graag fatsoenlijk discussiëren zou ik ook niet zo gauw in POL of NWS verwachtenquote:Op zondag 26 juni 2016 21:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar hoe verklaar je fora als POL en NWS dan, of F&L of whatever?
Mensen die verdieping zoeken en graag fatsoenlijk discussiëren zou ik ook niet zo gauw afschilderen als "niet normaal". En dat is juist waar een forum eigenlijk voor bedoeld is natuurlijk. Eigenlijk vind ik het juist minder normaal om een forum te gebruiken voor het afzeiken en jennen van mensen. Dat is eigenlijk juist enorm kansloos.
POL juist wel hoor. En NWS in bepaalde topics ook nog wel, wel minder ja.quote:Op zondag 26 juni 2016 21:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mensen die verdieping zoeken en graag fatsoenlijk discussiëren zou ik ook niet zo gauw in POL of NWS verwachten
ja mja ik faalde ookquote:
je zit er altijd over te klagen tochquote:Op zondag 26 juni 2016 21:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
POL juist wel hoor. En NWS in bepaalde topics ook nog wel, wel minder ja.
quote:Op zondag 26 juni 2016 21:16 schreef pinman het volgende:
[..]
Ik vroeg net of jij nog naar school moest. Ik niet meer
quote:
POL niet hoor.quote:
wat is daar erg aanquote:Op zondag 26 juni 2016 21:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja mja ik faalde ook
best erg dat hermann momenteel scherper is dan wij
rip wij
afschilderenquote:Op zondag 26 juni 2016 21:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat is daar erg aan
ALTIJD MIJ ALS EEN DOMME IDIOOT AFSTEMPELEN
jaja, hier komt alleen hzaw mee weg en dat is meestal zelfs onterecht vgmquote:
'100 vluchtelingen gered'quote:Op zondag 26 juni 2016 21:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mensen die verdieping zoeken en graag fatsoenlijk discussiëren zou ik ook niet zo gauw in POL of NWS verwachten
Gewoon jaloers dat niemand je quotequote:Op zondag 26 juni 2016 21:13 schreef Le_Professeur het volgende:
vind dat gegeil op stats wel kansloos. wat je per dag post, wie en wat je quote en postcountlekker pochen met je kansloze verslaving
volgens mij bedoelt echt iedereen op Tong na dat ironischquote:Op zondag 26 juni 2016 21:13 schreef Le_Professeur het volgende:
vind dat gegeil op stats wel kansloos. wat je per dag post, wie en wat je quote en postcountlekker pochen met je kansloze verslaving
Ha, weer 100 artsen en ingenieurs erbijquote:Op zondag 26 juni 2016 21:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
'100 vluchtelingen gered'
De reacties kun je al voorspellen dan
realiseer je je wel dat ik ook gevoelens hebquote:Op zondag 26 juni 2016 21:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
jaja, hier komt alleen hzaw mee weg en dat is meestal zelfs onterecht vgm
is ook, maar er is, hoewel steeds minder, ook nog meer in nws hèquote:Op zondag 26 juni 2016 21:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
'100 vluchtelingen gered'
De reacties kun je al voorspellen dan
nja dan nog, het is gewoon totaal niet interessantquote:Op zondag 26 juni 2016 21:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij bedoelt echt iedereen op Tong na dat ironisch
nee heb je ook gelijk inquote:Op zondag 26 juni 2016 21:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nja dan nog, het is gewoon totaal niet interessant
is slechts mijn mening gelukkig
welke?quote:Op zondag 26 juni 2016 21:25 schreef HPLC het volgende:
Ik denk dat hetzalallemaalwel toch gelijk had met zijn lijstje
dagdagquote:Op zondag 26 juni 2016 21:25 schreef pinman het volgende:
Ik snap er niks meer van dus ik ga maar weer
grgr jonge vrindquote:Op zondag 26 juni 2016 21:25 schreef pinman het volgende:
nee blijfquote:Op zondag 26 juni 2016 21:25 schreef pinman het volgende:
Forum Opties | |