Je kan toch ook gewoon gaan solliciteren, creëren van een eigen vangnet.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:06 schreef Hope89 het volgende:
Uitpraten lukt niet, dat heb ik al geprobeerd. Tja een vangnet, het is de overheid he? Ik wil niet direct in de ww komen en een deel van mijn inkomen kwijt zijn.
Rechtsbijstand heb ik al heel lang.
Maar ondertussen zit je ergens met tegenzin, nieuwe baan geeft nieuwe energiequote:Op zondag 26 juni 2016 20:15 schreef Hope89 het volgende:
Ja dat snap ik als je het zo zegt. Ik ben "bang" om er financieel op achteruit te gaan, de "zekerheid" van een vaste baan kwijt te raken.
Biedt deze ook dekking voor arbeidsconflicten?quote:
Precies ditquote:Op zondag 26 juni 2016 21:23 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Biedt deze ook dekking voor arbeidsconflicten?
Overigens, ga vanaf nu zelf ook een dossier opbouwen. Als je kritiek krijgt, direct terug mailen en de bal bij jaar leggen. Bijvoorbeeld:
- je liet je niet zien in de afgelopen meeting
- kun je specificeren wat je hiermee bedoelt? Denk je dat ik een cursus kan gebruiken? Wat is het budget hiervoor? Ik kan je kritiek van harte nemen zodra ik duidelijk van jou krijg wat een mogelijke aanpak is.
Zorg er voor dat er een papieren spoor is waaruit kan worden uitgelegd dat jij je best doet maar dat zij niet mee werkt. dit vereist een sluwe manier van mailen, dus nooit in boosheid of haast iets terug mailen, eerst nadenken eventueel samen met je partner.
Maar in combinatie daarmee zul je eens goed naar jezelf moeten kijken en de kritiek ook van harte nemen. Communicatie niet goed? Exact uitpluizen waar dit zit en oppakken in de zin van cursus of wat dan ook.
Oh en ga solliciteren, eventueel bij een andere afdeling.
Vertel.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:37 schreef MCH het volgende:
Switchen naar een andere functie binnen de overheid is toch niet zo heel lastig?
Ja, arbeidsconflicten zit er bij.quote:Op zondag 26 juni 2016 21:23 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Biedt deze ook dekking voor arbeidsconflicten?
Overigens, ga vanaf nu zelf ook een dossier opbouwen. Als je kritiek krijgt, direct terug mailen en de bal bij jaar leggen. Bijvoorbeeld:
- je liet je niet zien in de afgelopen meeting
- kun je specificeren wat je hiermee bedoelt? Denk je dat ik een cursus kan gebruiken? Wat is het budget hiervoor? Ik kan je kritiek van harte nemen zodra ik duidelijk van jou krijg wat een mogelijke aanpak is.
Zorg er voor dat er een papieren spoor is waaruit kan worden uitgelegd dat jij je best doet maar dat zij niet mee werkt. dit vereist een sluwe manier van mailen, dus nooit in boosheid of haast iets terug mailen, eerst nadenken eventueel samen met je partner.
Maar in combinatie daarmee zul je eens goed naar jezelf moeten kijken en de kritiek ook van harte nemen. Communicatie niet goed? Exact uitpluizen waar dit zit en oppakken in de zin van cursus of wat dan ook.
Oh en ga solliciteren, eventueel bij een andere afdeling.
Dit wil ik ook, maar de vraag is hoe ik dat moet aanvliegen. Wat ik wil is de ruimte om een tijd te kunnen solliciteren en dat ik dit "ongezonde" werk niet meer of minder hoef te doen. Dus doorbetaald krijgen, terwijl ik tot max. een jaar of zo op zoek kan naar iets anders.quote:Op maandag 27 juni 2016 09:36 schreef MoneyTalks het volgende:
Het lijkt me het beste als je zelf op zoek gaat naar een andere baan. Van deze baan wordt je blijkbaar niet gelukkig.
en wat verkeerd over kan komen, weerleg dat dan ook per mail.
Eh... je kan toch gewoon solliciteren?quote:Op maandag 27 juni 2016 09:41 schreef Hope89 het volgende:
[..]
Dit wil ik ook, maar de vraag is hoe ik dat moet aanvliegen. Wat ik wil is de ruimte om een tijd te kunnen solliciteren en dat ik dit "ongezonde" werk niet meer of minder hoef te doen. Dus doorbetaald krijgen, terwijl ik tot max. een jaar of zo op zoek kan naar iets anders.
Ik ben al een hele tijd aan het rondkijken, maar vindt weinig wat goed past.
Heb je al eens geprobeerd om een tijdje mee te gaan in de flow?quote:Op maandag 27 juni 2016 09:31 schreef Hope89 het volgende:
Zij lijkt alleen schoothondjes en meepraters te accepteren. Als ik vanuit mijn lange ervaring argumenten heb om zaken anders aan te pakken
Ja, ook al. Steek er ook veel meer uren in, maar zoals gezegd: niks is meer genoeg. Lijkt gewoon op pesten.quote:Op maandag 27 juni 2016 10:16 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Heb je al eens geprobeerd om een tijdje mee te gaan in de flow?
Wat als jij nou het initiatief neemt om je functioneren op een hoger plan te tillen?quote:Op maandag 27 juni 2016 10:40 schreef Hope89 het volgende:
[..]
Ja, ook al. Steek er ook veel meer uren in, maar zoals gezegd: niks is meer genoeg. Lijkt gewoon op pesten.
Ja, en dus ga je passief toekijken, niets doen, klagen op een forum en huilen dat het allemaal zo kut is.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:15 schreef Hope89 het volgende:
Ja dat snap ik als je het zo zegt. Ik ben "bang" om er financieel op achteruit te gaan, de "zekerheid" van een vaste baan kwijt te raken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |