quote:Op zondag 26 juni 2016 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zit maar te kloten hè
ik ben klb gewend, als ik hierdoor op mijn pik getrapt zou zijn had ik ondertussen mijn polsen al doorgesneden
Heb je een microfoon?quote:Op zondag 26 juni 2016 19:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar als ik zing hoort hij dat toch niet
Kon ik trouwens nog antwoord krijgen op mijn vraag in FB?quote:Op zondag 26 juni 2016 19:52 schreef RacerDKB het volgende:
Jongens ik zeg zand er over en als iemand nog iets inhoudelijks wilt toevoegen dan zijn ze meer dan welkom in het feedbacktopic.
Alle argumenten zijn van beide kanten wel zo'n beetje belicht en als we zo doorgaan is het alleen maar een welles/nietes-discussie.
is dit een uitnodiging?quote:Op zondag 26 juni 2016 19:52 schreef RacerDKB het volgende:
en als iemand nog iets inhoudelijks wilt toevoegen dan zijn ze meer dan welkom in het feedbacktopic.
vocarooquote:Op zondag 26 juni 2016 19:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar als ik zing hoort hij dat toch niet
ow, ik lag achter. sorryquote:Op zondag 26 juni 2016 19:52 schreef RacerDKB het volgende:
Jongens ik zeg zand er over en als iemand nog iets inhoudelijks wilt toevoegen dan zijn ze meer dan welkom in het feedbacktopic.
Alle argumenten zijn van beide kanten wel zo'n beetje belicht en als we zo doorgaan is het alleen maar een welles/nietes-discussie.
jammer dat je dit niet in KLB hebt gepost, had hier een reactie op die niet bijdraagt aan de positiviteitquote:Op zondag 26 juni 2016 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zit maar te kloten hè
ik ben klb gewend, als ik hierdoor op mijn pik getrapt zou zijn had ik ondertussen mijn polsen al doorgesneden
Der_Mann kan heel goed zingenquote:Op zondag 26 juni 2016 19:53 schreef RacerDKB het volgende:
om 20:00 gaan we trouwens een liedje zingen voor dp.
ik vond jouw meer een type dat eerst zou krassenquote:Op zondag 26 juni 2016 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zit maar te kloten hè
als je vraagt of ik meerdere Taylor Swift liedjes via vocaroo heb gezongen dan is het antwoord jaquote:
over je HIV? Ik dacht dat dat een geintje was in FBquote:Op zondag 26 juni 2016 19:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kon ik trouwens nog antwoord krijgen op mijn vraag in FB?
Neh zo zie ik het niet. Een bar is voor iedereen, ongeacht geslacht, geaardheid, afkomst enzovoorts.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:54 schreef Nizno het volgende:
een gewone bar waar geen regenboogvlag hangt denk ik
quote:Op zondag 26 juni 2016 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zit maar te kloten hè
dit soort taalfouten zetten mij daar wel toe aan iddquote:Op zondag 26 juni 2016 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vond jouw meer een type dat eerst zou krassen
quote:Op zondag 26 juni 2016 19:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je vraagt of ik meerdere Taylor Swift liedjes via vocaroo heb gezongen dan is het antwoord ja
Oh, dan spijt het me dat ik je dat gevoel gegeven heb.quote:
Was het ook. Ik ben ondertussen genezen.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
over je HIV? Ik dacht dat dat een geintje was in FB
mwa, als een mannetjesstel elkaar flink aflebbert in een niet gaybar denk ik niet dat veel mannen er niet van over de nek gaan.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Neh zo zie ik het niet. Een bar is voor iedereen, ongeacht geslacht, geaardheid, afkomst enzovoorts.
Dat het helaas nodig is (was, deels, hopelijk) om voor homoseksuelen aparte kroegen te openen, betekent niet dat een normale kroeg een heterokroeg is.
kun je niet een nieuwe diss voor me maken anders, dat heb ik lieverquote:
ow dus dat die positieve pillen van dp HIV bevatten was toch wel leuk?quote:
dat is me te veel moeite op een zondagquote:Op zondag 26 juni 2016 19:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
kun je niet een nieuwe diss voor me maken anders, dat heb ik liever
Ik denk dat je een raar beeld hebt van de heteroseksuele man.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
mwa, als een mannetjesstel elkaar flink aflebbert in een niet gaybar denk ik niet dat veel mannen er niet van over de nek gaan.
ohwquote:Op zondag 26 juni 2016 19:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is me te veel moeite op een zondag
of ik kom echt met gayvriendjes in verkeerde kroegenquote:Op zondag 26 juni 2016 19:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk dat je een raar beeld hebt van de heteroseksuele man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |