en die site had dan weer alles te maken met dat die instelling (was het geloof ik) op SBS was vermeld.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou ja, we hadden het over New Kids. Films, wittewel.
En in de TV SC, toen ik daar een keer kwam, ging het erover dat ze allemaal brieven van de politie gekregen hadden omdat ze bestialiteit op een gastenboek van een of andere site gepost hadden
hansquote:Op zondag 26 juni 2016 19:27 schreef Der_Mann het volgende:
welke hamlap hangt er zo'n schommelding aan een dunne tak
Zitten nog wel twee koters tegelijk op ook.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:27 schreef Der_Mann het volgende:
welke hamlap hangt er zo'n schommelding aan een dunne tak
Maar het mag hier dus niet over films gaan?quote:Op zondag 26 juni 2016 19:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
en die site had dan weer alles te maken met dat die instelling (was het geloof ik) op SBS was vermeld.
Ik denk eigenlijk niet dat dat koters zijn.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zitten nog wel twee koters tegelijk op ook.
Uiteraard wel. Maar daar dat was dan ook niet de reden waarom ik iets noemde over de positiviteit.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar het mag hier dus niet over films gaan?
Ik vind dit echt een beetje raar hoor.
Ziet er idd meer uit als pubertjes in luvquote:Op zondag 26 juni 2016 19:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat dat koters zijn.
Oh oké. Wat dan wel, zodat ik daar in het vervolg rekening mee kan houden?quote:Op zondag 26 juni 2016 19:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
Uiteraard wel. Maar daar dat was dan ook niet de reden waarom ik iets noemde over de positiviteit.
Ik snap je wel hoor. Je had het goed verwoord. DP wordt ook een dagje ouderquote:Op zondag 26 juni 2016 19:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
Uiteraard wel. Maar daar dat was dan ook niet de reden waarom ik iets noemde over de positiviteit.
Dat je ouder wordt zoals HPLC al aangeeftquote:Op zondag 26 juni 2016 19:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh oké. Wat dan wel, zodat ik daar in het vervolg rekening mee kan houden?
haha dp een mod zegt dat het negatief is dat je ouder wordtquote:Op zondag 26 juni 2016 19:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat je ouder wordt zoals HPLC al aangeeft
Ja, dat kan. Maar ik snap echt niet wat er precies negatief was.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat je ouder wordt zoals HPLC al aangeeft
Hij vond het zelf ook niet positief om jarig te zijnquote:Op zondag 26 juni 2016 19:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha dp een mod zegt dat het negatief is dat je ouder wordt
inkakken is bijpakkenquote:Op zondag 26 juni 2016 19:33 schreef HPLC het volgende:
Ik ben al de hele dag aan het herstellen van een feestje. Maar ik zie het positief in
De sfeer, steekjes, dingen, datjes, en meer van zulks.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Maar ik snap echt niet wat er precies negatief was.
vielen de breezers hardquote:Op zondag 26 juni 2016 19:33 schreef HPLC het volgende:
Ik ben al de hele dag aan het herstellen van een feestje. Maar ik zie het positief in
Ik zag niet een direct verband tussen dat gebabbel over films en Nizno haar oproep om positieve dingen te posten in deze sc.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:29 schreef deadprez het volgende:
Racer, kun jij misschien even aan Nizno uitleggen dat de films van New Kids dan wel belachelijk slecht zijn, maar dat het niet per se iets met negativiteit te maken heeft?
uncle tomquote:Op zondag 26 juni 2016 19:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor. Je had het goed verwoord. DP wordt ook een dagje ouder
Heb je genoeg frisdrank in huis voor de nadorst?quote:Op zondag 26 juni 2016 19:33 schreef HPLC het volgende:
Oh op die manier.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
De sfeer, steekjes, dingen, datjes, en meer van zulks.
euh?quote:
cfr. opquote:Op zondag 26 juni 2016 19:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nizno wilt plaatjes van bloemetjes en leuke jongemannen
Ja ik snap hem nu. Maar dat is een beetje omdat ik KLB SC zo gewend ben dat het me echt niet opvalt dat het op anderen wellicht anders overkomt.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik zag niet een direct verband tussen dat gebabbel over films en Nizno haar oproep om positieve dingen te posten in deze sc.
Praat gewoon over alles wat je wilt maar gewoon zonder al te veel haat. In het algemeen bedoel ik dat, niet alleen tegen jou.
Nizno wilt plaatjes van bloemetjes en leuke jongemannen zien om haar positief te houden, daar komt ze hier voor.
Maar dit is dan ook niet de KLB SC. Dat was dus ook wat ik al aangaf.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh op die manier.Nja, daar moet je onze SC in KLB een beetje voor kennen denk ik, dat is echt op geen enkele manier negatief bedoeld.
Jonge, zelfs ik weet dit.quote:
Iets met niet hetero ikke?quote:
hij is nog heel lief jong... halverwege twintig, naief en zulksquote:
Je bedoelt dat er ook mama's zijn die alleen van andere mama's houden?quote:Op zondag 26 juni 2016 19:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij is nog heel lief jong... halverwege twintig, naief en zulks
Nee maarja mja, dat is een beetje het rare van een forumspecifieke ban. Ik snap dat jullie daar niet over gaan verder, maar ik mag hier gewoon posten (neem ik aan) en hans ook. Tsja, dat dat dan automatisch een beetje op dezelfde manier als normaal gaat, daar doe je weinig tegen denk ik.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maar dit is dan ook niet de KLB SC. Dat was dus ook wat ik al aangaf.
Het moet niet zo zijn dat omdat er 1 niet in die SC kan de hele boel verkast hierheen zodat de ban eigenlijk geen leertraject zal zijn (ongeacht of terecht of omdat waarom gegeven etc want dat bespreken we niet, weet ik ook niet trouwens, niet uitgezoekt)
is dit een sneer?quote:Op zondag 26 juni 2016 19:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij is nog heel lief jong... halverwege twintig, naief en zulks
Ik heb meer thee en soep gedronken eigenlijk. Het gaat nu eigenlijk wel prima.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
Heb je genoeg frisdrank in huis voor de nadorst?
uhuh... jah, bloemetjes en bijtjes en soms willen de bijtjes een keer geen bloemetje maar gaan ze gewoon voor een ander bijtjequote:Op zondag 26 juni 2016 19:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er ook mama's zijn die alleen van andere mama's houden?
Ik denk dat ik hard bezig ben om er wel wat aan te doenquote:Op zondag 26 juni 2016 19:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee maarja mja, dat is een beetje het rare van een forumspecifieke ban. Ik snap dat jullie daar niet over gaan verder, maar ik mag hier gewoon posten (neem ik aan) en hans ook. Tsja, dat dat dan automatisch een beetje op dezelfde manier als normaal gaat, daar doe je weinig tegen denk ik.
wasda?quote:
nee dat is een complimentquote:
mag het als we negatieve dingen zeggen maar toch een passief agressiefquote:Op zondag 26 juni 2016 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hard bezig ben om er wel wat aan te doen
Uiteraard mogen jullie hier allebei posten, graag zelfs. Maar dan wel in de sfeer van POS
ik had vandaag kippesoep. Paps en mams hadden nog wat overquote:Op zondag 26 juni 2016 19:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb meer thee en soep gedronken eigenlijk. Het gaat nu eigenlijk wel prima.
Ik had eigenlijk alleen wat actievers willen doen, maar ja
maar de meesten uit klb sc waren hier al voor die ban. nu lijkt het dus meer dat hans een sc ban moet krijgen, maar om dat te verhullen worden die klb posters hier een beetje weggekeken uit deze pos sc. best sad tbhquote:Op zondag 26 juni 2016 19:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maar dit is dan ook niet de KLB SC. Dat was dus ook wat ik al aangaf.
Het moet niet zo zijn dat omdat er 1 niet in die SC kan de hele boel verkast hierheen zodat de ban eigenlijk geen leertraject zal zijn (ongeacht of terecht of omdat waarom gegeven etc want dat bespreken we niet, weet ik ook niet trouwens, niet uitgezoekt)
Hoe zit dat met twee bloemen die naar elkaar toe willen?quote:Op zondag 26 juni 2016 19:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh... jah, bloemetjes en bijtjes en soms willen de bijtjes een keer geen bloemetje maar gaan ze gewoon voor een ander bijtje
Oh oké, dat wist ik uiteraard niet.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hard bezig ben om er wel wat aan te doen
Uiteraard mogen jullie hier allebei posten, graag zelfs. Maar dan wel in de sfeer van POS
Wie ben jij nou eigenlijk? Ik vind dat ik dat antwoord nou wel heb verdiend.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:40 schreef Drug het volgende:
[..]
maar de meesten uit klb sc waren hier al voor die ban. nu lijkt het dus meer dat hans een sc ban moet krijgen, maar om dat te verhullen worden die klb posters hier een beetje weggekeken uit deze pos sc. best sad tbh
Laat ik het zo zeggen, het is geen KLB hier. Dus niet op die toon verder gaanquote:Op zondag 26 juni 2016 19:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mag het als we negatieve dingen zeggen maar toch een passief agressiefemoticon erachter plaatsen?
Ik kijk niemand weg. Ik kijk alleen naar de sfeer lieverd.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:40 schreef Drug het volgende:
[..]
maar de meesten uit klb sc waren hier al voor die ban. nu lijkt het dus meer dat hans een sc ban moet krijgen, maar om dat te verhullen worden die klb posters hier een beetje weggekeken uit deze pos sc. best sad tbh
heb je mijn pohi gezien, positiviteit is niet iets dat ik even in 2 tellen kan lerenquote:Op zondag 26 juni 2016 19:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, het is geen KLB hier. Dus niet op die toon verder gaan![]()
Alles wat je tiept moet je aan een lief konijntje met een vliegje op zijn neus denken waardoor je een glimlach op je gezichtje hebt
Die moeten worteltjes kweken zodat ze kunnen stekkenquote:Op zondag 26 juni 2016 19:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe zit dat met twee bloemen die naar elkaar toe willen?
Ik raad je aan om Gotham te kijken. Daar word je positief van.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je mijn pohi gezien, positiviteit is niet iets dat ik even in 2 tellen kan leren
Zie het meer als dat je met je vaste vriendengroep naar jullie stamkroeg gaat waar je de barman liefkozend een oetlul kan noemen en je je eigen vaste tafel claimt dit niet direct gewenst gedrag is als je in een andere kroeg bent.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:40 schreef deadprez het volgende:
Ik vind het een beetje hetzelfde als dat jij met je vriendin naar een "hetero"bar gaat en dat ze daar dan zeggen ja hee wacht even, je mag hier best komen, maar wel aanpassen aan de sfeer hier.
positief geirriteerd jaquote:Op zondag 26 juni 2016 19:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik raad je aan om Gotham te kijken. Daar word je positief van.
Maar ik ben zo ongeveer dé positieve, blije hippie van KLB SC. Heb ook echt niet het idee dat ik hier ook maar enigszins negatief postte.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, het is geen KLB hier. Dus niet op die toon verder gaan![]()
Alles wat je tiept moet je aan een lief konijntje met een vliegje op zijn neus denken waardoor je een glimlach op je gezichtje hebt
Laten we die omdraaien. Een stel hetero's die naar een gaybar gaat en daar de dames gaan aanrijden, wordt dat geaccepteerd?quote:Op zondag 26 juni 2016 19:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh oké, dat wist ik uiteraard niet.
Ja, maar positief is een subjectief begrip.
Ik vind het een beetje hetzelfde als dat jij met je vriendin naar een "hetero"bar gaat en dat ze daar dan zeggen ja hee wacht even, je mag hier best komen, maar wel aanpassen aan de sfeer hier.
Waarom voel je je zo aangesproken door Nizno dan. Zij kan iets in het algemeen over de sfeer posten, jij doet inderdaad niks mis.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar ik ben zo ongeveer dé positieve, blije hippie van KLB SC. Heb ook echt niet het idee dat ik hier ook maar enigszins negatief postte.
daarom leg ik ook uit dat je aan een liefelijk konijntje moet denken terwijl je typt en een glimlach op je gezicht moet hebbenquote:Op zondag 26 juni 2016 19:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je mijn pohi gezien, positiviteit is niet iets dat ik even in 2 tellen kan leren
Laat hem even, hij is tenslotte jarig vandaag.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
help ons Remqo, deadprez zit hier hetero's aan te randen in een gaybar
Is Remqo onze uitsmijtert?quote:Op zondag 26 juni 2016 19:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
help ons Remqo, deadprez zit hier hetero's aan te randen in een gaybar
Dat is gedrag dat tegen de wet is.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:44 schreef Nizno het volgende:
Laten we die omdraaien. Een stel hetero's die naar een gaybar gaat en daar de dames gaan aanrijden, wordt dat geaccepteerd?
Echt? Jij zoent je vriendin bijvoorbeeld niet in een "hetero"bar?quote:En ja mijn vriendin en ik passen ons ook aan in een heterobar. We zullen wel moeten anders hebben we alle geile mannen achter ons aan die een trio willen
laatste konijn die ik zag was van de buren en die werd opgegeten door een van mijn hondenquote:Op zondag 26 juni 2016 19:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom leg ik ook uit dat je aan een liefelijk konijntje moet denken terwijl je typt en een glimlach op je gezicht moet hebben
Haaa Hans.quote:
Ik vind het niet positief dat je daar weer over begintquote:Op zondag 26 juni 2016 19:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Haaa Hans.
Ik vind het positief dat je hier wel mag posten
dank maatquote:Op zondag 26 juni 2016 19:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Laat hem even, hij is tenslotte jarig vandaag.
Gefeliciteerd dp
Halve topic ging over banbespreken voordat jij hier was en dat tastte, al zeg ik het zelf, de sfeer aan.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:46 schreef deadprez het volgende:
Dat is gedrag dat tegen de wet is.Wie post hier iets dat tegen de policy is?
same ol' gquote:Op zondag 26 juni 2016 19:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wie ben jij nou eigenlijk? Ik vind dat ik dat antwoord nou wel heb verdiend.
oké je wil hier een positieve sfeer. denk je dat je huidige strategie de beste is om dat doel te bereiken?quote:Op zondag 26 juni 2016 19:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik kijk niemand weg. Ik kijk alleen naar de sfeer lieverd.
Omdat ik me verveel. En omdat ik ook wel vind dat ik een punt heb. :$quote:Op zondag 26 juni 2016 19:44 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarom voel je je zo aangesproken door Nizno dan. Zij kan iets in het algemeen over de sfeer posten, jij doet inderdaad niks mis.
Ja maar dat was al opgelost, daar had ik zelfs excuses voor aangeboden.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Halve topic ging over banbespreken voordat jij hier was en dat tastte, al zeg ik het zelf, de sfeer aan.
Maar nu is alles weer okee.
Is dat zo? in een heterobar dansen alle mannen toch ook tegen de vrouwen aan en laten de vrouwen het toe?quote:Op zondag 26 juni 2016 19:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is gedrag dat tegen de wet is.Wie post hier iets dat tegen de policy is?
klopt. Want ik heb geen behoefte aan dat ik daarna de geile mannen bij mijn vriendin en mijzelf weg moet meppen. Zelfbescherming helaas is het nodig.quote:[..]
Echt? Jij zoent je vriendin bijvoorbeeld niet in een "hetero"bar?
maar liefje, ik zei alleen maar dat ik de positiviteit miste.quote:Maar goed, ik geloof dat het punt best duidelijk is.
ahhh ziel, heb je er een trauma door gekregen?quote:Op zondag 26 juni 2016 19:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
laatste konijn die ik zag was van de buren en die werd opgegeten door een van mijn honden
met ui en spekjes?quote:
ik snap er helemaal niks meer vanquote:Op zondag 26 juni 2016 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Is dat zo? in een heterobar dansen alle mannen toch ook tegen de vrouwen aan en laten de vrouwen het toe?
[..]
klopt. Want ik heb geen behoefte aan dat ik daarna de geile mannen bij mijn vriendin en mijzelf weg moet meppen. Zelfbescherming helaas is het nodig.
[..]
maar liefje, ik zei alleen maar dat ik de positiviteit miste.
Jij was degene die meteen zei dat een SC niet over het onderwerp van het forum hoeft te gaan
Niemand anders nam aanstoot aan mijn post, alleen jij hebt een naaldhak op een edel deel gekregen lijkt het
nee hoor scheelde weer met brokken gevenquote:Op zondag 26 juni 2016 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ahhh ziel, heb je er een trauma door gekregen?
beter dan een zachtgekookt eitje tochquote:
moet ik de moppers van dp dan negeren waardoor hij zich negatief genegeerd voelt door mij? Ik babbel het gewoon even uit met dp zodat hij zich niet negatief benadeeld wordt door mijn naaldhakjes die blijkbaar zijn balletjes raakten.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:48 schreef Drug het volgende:
[..]
same ol' g
[..]
oké je wil hier een positieve sfeer. denk je dat je huidige strategie de beste is om dat doel te bereiken?
Nee, niet op de plekken waar ik kom iig...quote:Op zondag 26 juni 2016 19:49 schreef Nizno het volgende:
Is dat zo? in een heterobar dansen alle mannen toch ook tegen de vrouwen aan en laten de vrouwen het toe?
Ahw, dat is wel echt triest. Wederom gebeurt dit niet op de plekken waar ik kom.quote:klopt. Want ik heb geen behoefte aan dat ik daarna de geile mannen bij mijn vriendin en mijzelf weg moet meppen. Zelfbescherming helaas is het nodig.
Ik moet mijn lulkick ergens kwijt :$ Als je er genoeg van hebt moet je het gewoon zeggen hoor.quote:maar liefje, ik zei alleen maar dat ik de positiviteit miste.
Jij was degene die meteen zei dat een SC niet over het onderwerp van het forum hoeft te gaan
Niemand anders nam aanstoot aan mijn post, alleen jij hebt een naaldhak op een edel deel gekregen lijkt het
nogmaals liefje, ik noemde jouw nick niet in mijn post.....quote:Op zondag 26 juni 2016 19:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maar dat was al opgelost, daar had ik zelfs excuses voor aangeboden.
das waarquote:
ik zit maar te kloten hèquote:Op zondag 26 juni 2016 19:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet ik de moppers van dp dan negeren waardoor hij zich negatief genegeerd voelt door mij? Ik babbel het gewoon even uit met dp zodat hij zich niet negatief benadeeld wordt door mijn naaldhakjes die blijkbaar zijn balletjes raakten.
Wist trouwens niet dat die al ingedaald waren
maar als ik zing hoort hij dat toch nietquote:Op zondag 26 juni 2016 19:53 schreef RacerDKB het volgende:
om 20:00 gaan we trouwens een liedje zingen voor dp.
niemand.quote:
een gewone bar waar geen regenboogvlag hangt denk ikquote:Op zondag 26 juni 2016 19:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, niet op de plekken waar ik kom iig...
Sws, wat is een heterobar? Ik zet hetero niet voor niets tussen aanhalingstekens.
ach neuj helemaal niet nodig. Ik weet gewoon dat ik in een lesbobar me anders kan gedragen dan in een niet lesbobar. En ik kan er mee levenquote:[..]
Ahw, dat is wel echt triest. Wederom gebeurt dit niet op de plekken waar ik kom.
ik kan je kraakfeesten aanraden.
nee hoorquote:[..]
Ik moet mijn lulkick ergens kwijt :$ Als je er genoeg van hebt moet je het gewoon zeggen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |