uncle tomquote:Op zondag 26 juni 2016 19:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor. Je had het goed verwoord. DP wordt ook een dagje ouder
Heb je genoeg frisdrank in huis voor de nadorst?quote:Op zondag 26 juni 2016 19:33 schreef HPLC het volgende:
Ik ben al de hele dag aan het herstellen van een feestje. Maar ik zie het positief in
Oh op die manier.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
De sfeer, steekjes, dingen, datjes, en meer van zulks.
euh?quote:
cfr. opquote:Op zondag 26 juni 2016 19:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nizno wilt plaatjes van bloemetjes en leuke jongemannen
Ja ik snap hem nu. Maar dat is een beetje omdat ik KLB SC zo gewend ben dat het me echt niet opvalt dat het op anderen wellicht anders overkomt.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik zag niet een direct verband tussen dat gebabbel over films en Nizno haar oproep om positieve dingen te posten in deze sc.
Praat gewoon over alles wat je wilt maar gewoon zonder al te veel haat. In het algemeen bedoel ik dat, niet alleen tegen jou.
Nizno wilt plaatjes van bloemetjes en leuke jongemannen zien om haar positief te houden, daar komt ze hier voor.
Maar dit is dan ook niet de KLB SC. Dat was dus ook wat ik al aangaf.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh op die manier.Nja, daar moet je onze SC in KLB een beetje voor kennen denk ik, dat is echt op geen enkele manier negatief bedoeld.
Jonge, zelfs ik weet dit.quote:
Iets met niet hetero ikke?quote:
hij is nog heel lief jong... halverwege twintig, naief en zulksquote:
Je bedoelt dat er ook mama's zijn die alleen van andere mama's houden?quote:Op zondag 26 juni 2016 19:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij is nog heel lief jong... halverwege twintig, naief en zulks
Nee maarja mja, dat is een beetje het rare van een forumspecifieke ban. Ik snap dat jullie daar niet over gaan verder, maar ik mag hier gewoon posten (neem ik aan) en hans ook. Tsja, dat dat dan automatisch een beetje op dezelfde manier als normaal gaat, daar doe je weinig tegen denk ik.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maar dit is dan ook niet de KLB SC. Dat was dus ook wat ik al aangaf.
Het moet niet zo zijn dat omdat er 1 niet in die SC kan de hele boel verkast hierheen zodat de ban eigenlijk geen leertraject zal zijn (ongeacht of terecht of omdat waarom gegeven etc want dat bespreken we niet, weet ik ook niet trouwens, niet uitgezoekt)
is dit een sneer?quote:Op zondag 26 juni 2016 19:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij is nog heel lief jong... halverwege twintig, naief en zulks
Ik heb meer thee en soep gedronken eigenlijk. Het gaat nu eigenlijk wel prima.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
Heb je genoeg frisdrank in huis voor de nadorst?
uhuh... jah, bloemetjes en bijtjes en soms willen de bijtjes een keer geen bloemetje maar gaan ze gewoon voor een ander bijtjequote:Op zondag 26 juni 2016 19:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er ook mama's zijn die alleen van andere mama's houden?
Ik denk dat ik hard bezig ben om er wel wat aan te doenquote:Op zondag 26 juni 2016 19:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee maarja mja, dat is een beetje het rare van een forumspecifieke ban. Ik snap dat jullie daar niet over gaan verder, maar ik mag hier gewoon posten (neem ik aan) en hans ook. Tsja, dat dat dan automatisch een beetje op dezelfde manier als normaal gaat, daar doe je weinig tegen denk ik.
wasda?quote:
nee dat is een complimentquote:
mag het als we negatieve dingen zeggen maar toch een passief agressiefquote:Op zondag 26 juni 2016 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hard bezig ben om er wel wat aan te doen
Uiteraard mogen jullie hier allebei posten, graag zelfs. Maar dan wel in de sfeer van POS
ik had vandaag kippesoep. Paps en mams hadden nog wat overquote:Op zondag 26 juni 2016 19:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb meer thee en soep gedronken eigenlijk. Het gaat nu eigenlijk wel prima.
Ik had eigenlijk alleen wat actievers willen doen, maar ja
maar de meesten uit klb sc waren hier al voor die ban. nu lijkt het dus meer dat hans een sc ban moet krijgen, maar om dat te verhullen worden die klb posters hier een beetje weggekeken uit deze pos sc. best sad tbhquote:Op zondag 26 juni 2016 19:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maar dit is dan ook niet de KLB SC. Dat was dus ook wat ik al aangaf.
Het moet niet zo zijn dat omdat er 1 niet in die SC kan de hele boel verkast hierheen zodat de ban eigenlijk geen leertraject zal zijn (ongeacht of terecht of omdat waarom gegeven etc want dat bespreken we niet, weet ik ook niet trouwens, niet uitgezoekt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |