Nu de zondag nog. Want voor de zaterdag is nog maar bar weinig beschikbaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:46 schreef BobW het volgende:
[ twitter ]
Dit is ticketmaster link die je via ziggo/vodafone app krijgt
Thnx! 2x GA ticketsquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:46 schreef BobW het volgende:
[ twitter ]
Dit is ticketmaster link die je via ziggo/vodafone app krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door zalkc op 25-08-2022 13:22:29 ]Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
Morgen om 10:00 uur is er nog een presale voor mensen die eerder tickets hebben gekocht voor Coldplay. Als ik die link nog ontvang, dan zal ik die hier wel droppen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:09 schreef Cathmar het volgende:
Geen plek meer te vinden voor 2 personen bij elkaar. Heeft het nut dat ik donderdag nog ga kijken?
Echt? Ik ben in 2016 geweest, maar daar niks over gehoord. Zou je dat willen doen? Ik zoek eigenlijk nog een kaartje!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Morgen om 10:00 uur is er nog een presale voor mensen die eerder tickets hebben gekocht voor Coldplay. Als ik die link nog ontvang, dan zal ik die hier wel droppen.
De links die ik net postte zit nog wel een enkele plek tussenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:15 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Echt? Ik ben in 2016 geweest, maar daar niks over gehoord. Zou je dat willen doen? Ik zoek eigenlijk nog een kaartje!
Ik zoek een staplaatsquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:20 schreef zalkc het volgende:
[..]
De links die ik net postte zit nog wel een enkele plek tussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |