Inloggen op je account. Was overal in aankondiging bekend gemaakt.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:12 schreef AToontje87 het volgende:
Ik lees hier nu pas op het forum dat je via Ziggo eerder kaarten kon bestellen??
Wij hebben TV+Internet van Ziggo maar ik wist van niets! Hoe kon je die link krijgen?
Bij Viagogo zeker?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:42 schreef SilverEyes het volgende:
Kon 5 minuten geleden nog zitplaatsen kopen, ¤260 per stuk. Dat heb ik er niet voor over, misschien iemand anders hier?
De goedkoopste waren zeker al weg.. pffquote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:42 schreef SilverEyes het volgende:
Kon 5 minuten geleden nog zitplaatsen kopen, ¤260 per stuk. Dat heb ik er niet voor over, misschien iemand anders hier?
Die prijzen ook echt.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:42 schreef SilverEyes het volgende:
Dat zullen wel echt speciale tickets zijn met een goodiebag ofzo, want dit zijn de prijzen:quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:50 schreef CoExist het volgende:
[..]
Die prijzen ook echt.
In 2008 betaalde ik voor de Viva La Vida Tour in Nijmegen 2009 ¤ 64,90 voor een veld ticket.
Nu dus ¤ 106,40
Ah wij hebben ook vak G. Heb je ook platinum tickets?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb staplaatsen met ingang G. Ik zie dat dat aan de zuidzijde is, waar volgens mij ook altijd de podia staan. Aangezien ze de vorige keer (2016)met vakken werkten bij de staplaatsen, denk ik dat we best goede staplaatsen hebben
Weet iemand hoe dit ongeveer gaat?
Ja net bekend gemaakt en ik kom niet eens op de sitequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |