Podium stond vorige keer aan de noordzijde.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb staplaatsen met ingang G. Ik zie dat dat aan de zuidzijde is, waar volgens mij ook altijd de podia staan. Aangezien ze de vorige keer (2016)met vakken werkten bij de staplaatsen, denk ik dat we best goede staplaatsen hebben
Weet iemand hoe dit ongeveer gaat?
Ik lees inderdaad dit, maar al kom je binnen in G dan kan je alsnog over het gehele veld lopen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb staplaatsen met ingang G. Ik zie dat dat aan de zuidzijde is, waar volgens mij ook altijd de podia staan. Aangezien ze de vorige keer (2016)met vakken werkten bij de staplaatsen, denk ik dat we best goede staplaatsen hebben
Weet iemand hoe dit ongeveer gaat?
quote:Hoe het podium is opgesteld, verschilt per concert. De mogelijkheden zijn:
- end setting: met het podium in de noordzijde van het stadion
- the round setting: met het podium in het midden van het stadion
- panoramasetting: met het podium aan de oostzijde van het stadion
Natuurlijk, de reguliere verkoop start morgen pas en ik vermoed dat de 15 en 16e al heel veel verkocht is. 18e zal ook uitverkocht raken.quote:
nou, ik heb namelijk net toch nog 2 andere plekken gekocht die mij beter leken en hoop toch wel de andere kwijt te rakenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Natuurlijk, de reguliere verkoop start morgen pas en ik vermoed dat de 15 en 16e al heel veel verkocht is. 18e zal ook uitverkocht raken.
Nou, goede tip hoor, bedankt, hebben we veel aan. Heel erg bedankt voor het plaatsen van deze reactie. Dank u. 🙏quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 03:00 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Nou, goede tip hoor, bedankt, hebben we veel aan. Heel erg bedankt voor het plaatsen van deze reactie. Dank u. 🙏
283.000'ste ben ikquote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Slechts 100k mensen voor me in de rij
Kom je in 2028 vast een keer aan de beurt.quote:
Beter gewoon vooraf inschrijven en het systeem laten loten. Dit is zo zwaar frustrerend.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:07 schreef Luxuria het volgende:
Ja echt waar, dit is gewoon niet meer leuk om kaartjes te krijgen.
Voorverkoop en deze wachtrij.. ja dat zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:18 schreef Luxuria het volgende:
De broer van een vriendin van mij is er doorheen, maar hij geeft aan dat het al niet meer mogelijk is om kaarten te kopen. Zou het nu al uitverkocht zijn?
Ja ik ben wel benieuw hoeveel er al in de voorverkoop verkocht waren.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Voorverkoop en deze wachtrij.. ja dat zou zomaar kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |