quote:
Goede reis.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:54 schreef ToT het volgende:
Boarding is binnen een kwartier, ik sluit af!Tot morgen peeps!
Veilige thuisreis ToT!quote:Op maandag 27 juni 2016 12:54 schreef ToT het volgende:
Boarding is binnen een kwartier, ik sluit af!Tot morgen peeps!
Da E Uuuuuuuuuuuu reffahendahmquote:
Oh lekker, big oopsiequote:Op maandag 27 juni 2016 14:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja joh, heeft de verhuizer het niet in de agenda gezet. Pfff, de soap gaat gewoon door....
quote:Op maandag 27 juni 2016 14:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja joh, heeft de verhuizer het niet in de agenda gezet. Pfff, de soap gaat gewoon door....
Lekker danquote:Op maandag 27 juni 2016 14:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Je zou maar een strakke planning hebbenquote:Op maandag 27 juni 2016 14:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Nu is donderdag ook niet zo'n drama, maar netjes is het niet
dan had hij een probleem gehad, wij niet, maar nu konden we het in goed overleg oplossenquote:Op maandag 27 juni 2016 14:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je zou maar een strakke planning hebben
Ik bedoelde jullie planning dan ookquote:Op maandag 27 juni 2016 14:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan had hij een probleem gehad, wij niet, maar nu konden we het in goed overleg oplossen
we kunnen tot in het oneindige bij mijn schoonmoeder logeren,maar dat is niet de bedoeling natuurlijk. Het begint hier al een klein beetje als thuis te voelen, zo met mijn meubels en steeds wat meer dingen uit dozen in de kasten.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2016 15:39 schreef Elfletterig het volgende:
[reclamespot]
Vanavond om 20:00 uur op Radio 49: MPanic Monday!
[/reclamespot]
Klinkt ernstigquote:Op maandag 27 juni 2016 15:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels krijgt een vaag idee over een jingle, speelt het in zijn hoofd af en stapt van dat idee af
Ik hoorde meteen al dat de timing off wasquote:
* Elfletterig is iets heel zieligs in elkaar aan het knutselenquote:Op maandag 27 juni 2016 16:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik hoorde meteen al dat de timing off was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |