Hehehe, neuh, extra passagiers oppikken, en dit is een standaard eis van de regering hier!quote:Op maandag 27 juni 2016 17:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Uhm... Waren ze wat vergeten schoon te maken of was er een passagier die.. of ... of...
"Ik wil niet mee! Ik wil niet!quote:Op maandag 27 juni 2016 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe, neuh, extra passagiers oppikken, en dit is een standaard eis van de regering hier!
"Je kunt nu makkelijk Europa in!"quote:Op maandag 27 juni 2016 17:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Ik wil niet mee! Ik wil niet!"
-"Je moet! Dat is een eis van de regering!"
Surprise! U heeft een gratis reis gewonnen!quote:Op maandag 27 juni 2016 17:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Ik wil niet mee! Ik wil niet!"
-"Je moet! Dat is een eis van de regering!"
"Maar ik heb niet eens geboekt!"quote:
Wij zijn de regering. U kunt ons vertrouwen.quote:Op maandag 27 juni 2016 17:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Maar ik heb niet eens geboekt!"
-"Niks mee te maken. Instappen!!"
quote:Op maandag 27 juni 2016 17:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wij zijn de regering. U kunt ons vertrouwen.
"Dames en heren, we gaan nog niet boarden."quote:Op maandag 27 juni 2016 17:14 schreef ToT het volgende:
"Radies an gentremen. Plies remain seat. This is a pre-bording message."
quote:Op maandag 27 juni 2016 17:14 schreef ToT het volgende:
"Radies an gentremen. Plies remain seat. This is a pre-bording message."
quote:
Hopelijk betekent het morgen niet: Teheran Onverwachte Tussenstop of Tbilisi Onverwachte Tussenstopquote:
Als ie uitstapt, of weer instapt en de slurf naar het vliegtuig is stucqquote:Op maandag 27 juni 2016 17:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hopelijk betekent het morgen niet: Teheran Onverwachte Tussenstop of Tbilisi Onverwachte Tussenstop
quote:Op maandag 27 juni 2016 17:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als ie uitstapt, of weer instapt en de slurf naar het vliegtuig is stucq
ToT On Tarmac
Ik verdenk Knokkels.quote:Op maandag 27 juni 2016 17:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Okay, wie heeft de politie gebeld en naar mijn huis gestuurd? Zeg maar, wie was het?!
Ik had net twee cops aan de deur die zeiden dat ze naar mijn adres gestuurd waren.
Ja, ik ook! Maar ik wilde het wat algemener houden, zodat hij zich niet meteen aangevallen voeltquote:
Ik was het niet.quote:Op maandag 27 juni 2016 17:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, ik ook! Maar ik wilde het wat algemener houden, zodat hij zich niet meteen aangevallen voelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |