Leuk!!! Laat je wel weten wanneer je evt te zien bent!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:28 schreef superkimmi het volgende:
Vanmiddag naar Amsterdam. Mijn universiteit doet mee met de universiteitsquiz (vanaf begin september op tv) en ik zit in het reserveteam (als een vd hoofdleden een dag niet kan, wat hoogstwaarschijnljik gaat gebeuren trouwens). Vandaag is er een laatste testdag en die willen ze juist graag met een aantal reserveleden doen, zodat hoofdleden geen voordeel hebben.. ben benieuwd!
Het wordt gepresenteerd door Harm Edens. Ben paar jaar terug naar dit was het nieuws geweest, vind hem een leuke presentator
Leuk, leuk en spannend.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:28 schreef superkimmi het volgende:
Vanmiddag naar Amsterdam. Mijn universiteit doet mee met de universiteitsquiz (vanaf begin september op tv) en ik zit in het reserveteam (als een vd hoofdleden een dag niet kan, wat hoogstwaarschijnljik gaat gebeuren trouwens). Vandaag is er een laatste testdag en die willen ze juist graag met een aantal reserveleden doen, zodat hoofdleden geen voordeel hebben.. ben benieuwd!
Het wordt gepresenteerd door Harm Edens. Ben paar jaar terug naar dit was het nieuws geweest, vind hem een leuke presentator
Ja, dat hebben ze allebei gezegd, vrijblijvend. Maar je kent mensen, en vooral bedrijven: dan volgt er tóch een consequentie, alleen dan onder het mom van iets anders...quote:Op maandag 27 juni 2016 19:01 schreef Adriane het volgende:
[..]
Naar jezelf luisteren is heel belangrijk. Dat heb ik inmiddels ook geleerd.
Ik had eerder begrepen dat het vrijblijvend was? Dus als het goed is heeft het geen consequenties?
Leuk!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:28 schreef superkimmi het volgende:
Leuk!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:07 schreef superkimmi het volgende:
Testdag was superleuk! Nog 50 euro gewonnen ook.. Uiteindelijk door een beta vraag en dat met als tegenteam 3 beta's
Een betere?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:36 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb weer een tabletheb wel een andere gekregen dan ik had.
Congrats.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:07 schreef superkimmi het volgende:
Testdag was superleuk! Nog 50 euro gewonnen ook.. Uiteindelijk door een beta vraag en dat met als tegenteam 3 beta's
Nah zit geen verschil in behalve dat ie er wat anders uit ziet ;pquote:
Heerlijk is dat. Top!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:07 schreef superkimmi het volgende:
Kijk! Dat is fijnquote:Op woensdag 29 juni 2016 14:08 schreef LPFAN het volgende:
Toen ik mijn tablet opstuurde voor reparatie had ik hem in mijn hoesje gedaan voor extra bescherming, Nu heb ik vandaag dat hoesje via de post teruggekregen. Vind ik wel erg netjes![]()
Jah het was een hoesje van 2 euro maar toch erg netjes!quote:
Haha maar dan heb je weer geen tabletquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:58 schreef LPFAN het volgende:
Ben een heel irritant hersenspelletje op mijn tablet aan het spelen. Nog ff en ik gooi mijn tablet door het raam![]()
Ik snap niks van deze post.quote:Op woensdag 29 juni 2016 15:02 schreef superkimmi het volgende:
Die 50 euro gelijk uitgegeven.. Ik aas al heel lang op een kasteel neuschwanstein (mooiste kasteel en regio van Europa m.i. ) van ministeck en die is duuuuur. Maar nu van mij
dat wordt lekker ontspannen stukjes in een rooster duwen de komende dagen
Hahaha jaquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:37 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha maar dan heb je weer geen tablet
Ik hou van hersenspelletjes.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:58 schreef LPFAN het volgende:
Ben een heel irritant hersenspelletje op mijn tablet aan het spelen. Nog ff en ik gooi mijn tablet door het raam![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |