Ben benieuwd, wat ga je doen als er echt iets niet klopt?.quote:
Nou ja dat was de reden van mijn openingspost: wat kan ik dan doen als ik de garage benader? financiele vergoeding? kan ik ergens dit dan melden? bij de RDW?quote:Op zondag 26 juni 2016 09:07 schreef halfway het volgende:
[..]
Ben benieuwd, wat ga je doen als er echt iets niet klopt?.
Volgens mij is het terugdraaien van een teller tegenwoordig verboden.quote:Op zondag 26 juni 2016 09:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou ja dat was de reden van mijn openingspost: wat kan ik dan doen als ik de garage benader? financiele vergoeding? kan ik ergens dit dan melden? bij de RDW?
Ik vind het geen probleem om de teller goed te laten zetten en registreren mocht het wel 620 zijn. Maar hoe kan ik de garage zover krijgen mij te vergoeden voor het besodemieteren van de boel
Ik moest hardop lachen.quote:
Er kan een jaar cel op staan.quote:Op zondag 26 juni 2016 09:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb dan 3 opties:
Een professionele verkoper moet instaan voor zijn product. Hij is ook aansprakelijk als hij niet op de hoogte was van de foute kilometerstand. Bij een auto met teruggedraaide kilometerstand is het volgende te eisen:
ontbinding van de koopovereenkomst
deel van de koopsom terug
vernietiging van de koopovereenkomst op grond van dwaling
Mijn voorkeur gaat uit naar deel van de koopsom terug. Auto is verder netjes (voor zover ik kan inschatten) en was ook tijdje op zoek naar dit type. Maar ik voel me genaaid door die vent, dus wil hem wel laten voelen dat die hiermee moet stoppen en niet bij anderen ook dit kunstje mag flikken
Heb je die mail met de tellerstanden nog niet binnen?quote:Op zondag 26 juni 2016 09:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb dan 3 opties:
Een professionele verkoper moet instaan voor zijn product. Hij is ook aansprakelijk als hij niet op de hoogte was van de foute kilometerstand. Bij een auto met teruggedraaide kilometerstand is het volgende te eisen:
ontbinding van de koopovereenkomst
deel van de koopsom terug
vernietiging van de koopovereenkomst op grond van dwaling
Mijn voorkeur gaat uit naar deel van de koopsom terug. Auto is verder netjes (voor zover ik kan inschatten) en was ook tijdje op zoek naar dit type. Maar ik voel me genaaid door die vent, dus wil hem wel laten voelen dat die hiermee moet stoppen en niet bij anderen ook dit kunstje mag flikken
quote:Op zondag 26 juni 2016 09:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je die mail met de tellerstanden nog niet binnen?
Ik had verwacht dat dat een volledig geautomatiseerd proces was dat 24/7 doorging.
Effe gechecked maar er staat bij : levering misluktquote:Op zondag 26 juni 2016 09:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je die mail met de tellerstanden nog niet binnen?
Ik had verwacht dat dat een volledig geautomatiseerd proces was dat 24/7 doorging.
En de betaling is wel gelukt?quote:Op zondag 26 juni 2016 10:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
[..]
Effe gechecked maar er staat bij : levering mislukt
Ook de berichtenbox van Mijnoverheid geeft niets nieuws aan...gaat lekker
Ga er maar vanuit dat die handelaar die dag 3 of meer auto's inkocht en met 3 stukjes papier met tellerstanden naar het postkantoor ging, of het helemaal uit zijn hoofd deed.quote:Op zondag 26 juni 2016 08:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaat om tellerstanden 2 dagen na elkaar.
Knappe jongen die de auto in 2 dagen van 260.000 naar 289.000 rijdt.
Dat is continue 600 km per uur.
bugatti veyron supersport uitlachenquote:
Dit is dan ook niet het geval.quote:Op zondag 26 juni 2016 08:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh dat is nieuw voor mij.quote:Op zondag 26 juni 2016 12:01 schreef Speekselklier het volgende:
6 ton met een volkswagen diesel?
Ik zou me geen zorgen maken, dit moet een typo zijn.
Met 6 ton is de hele auto, en zeker het interieur tot op de draad versleten.
Mwah, lukt mij wel op een goede dag hoor.quote:Op zondag 26 juni 2016 08:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat kost zo'n teller rapport eigenlijk?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |