Wilder is net zo atletisch als Joshua en slaat ook harder. Joshua is echter een veel betere bokser. Ik verwacht dan ook dat Joshua een gevecht met Wilder gaat winnen.quote:
Doordat ik er nu nog eens naar kijk zie ik ineens dat er al dagen 'Zondag 29 april' staat schijnbaar, dat klopt ook niet helemaalquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh excuus, mobiel zie je dat niet tenzij je het scherm kantelt.
Allemaal titelhouders die nog ongeslagen zijn, ook wel bijzonderquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:14 schreef heywoodu het volgende:
Waarom is er geen WBA-kampioen in het zwaargewicht?
[ afbeelding ]
Edit: Oh ja, dankzij Fury. De winnaar van vanavond neemt die plek dus in.
RTL is live, zowel RTL7 als RTL Deutschland.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:39 schreef Pinuts het volgende:
Hoe laat begint het ? Rtl zendt vanaf 22 uur uit, maar hoe laat begint het echte gevecht ongeveer ?
Remy.quote:
Aardige het.quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:51 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb wat centen gezet op Joshua by unanimous decision @13
Aardige wat?quote:
Ah, op die fiets. By decision staat op 7-8 ongeveer, dan ga ik liever voor UD . Zul je zien dat het split decision wordtquote:
Geen Duitse refs meer bij klitschko. Dus denk udquote:Op zaterdag 29 april 2017 21:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. By decision staat op 7-8 ongeveer, dan ga ik liever voor UD . Zul je zien dat het split decision wordt
Notering van 70-80, niet verkeerd als je die wintquote:Op zaterdag 29 april 2017 21:03 schreef bijstandboy het volgende:
Ik zet mijn geld in op ko door klitschko in 3e ronde
Ik denk dat Joshua met een KO gaat winnen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:51 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb wat centen gezet op Joshua by unanimous decision @13
Mja die Joshua heeft maar 18 ko's toch? beetje een rookie als je dat met Klitschko vergelijktquote:Op zaterdag 29 april 2017 21:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Notering van 70-80, niet verkeerd als je die wint
Maar daar valt weinig mee te pakken, ik schat de kans op Joshua by UD in op 15% ofzo* en dan is dit wel een leuke notering om voor de lol wat op te zettenquote:Op zaterdag 29 april 2017 21:06 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik denk dat Joshua met een KO gaat winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |