Melba hoest ook vaak. Wij gaan naar de HA als ratelen overgaat in piepen en hij het duidelijk moeilijk heeft (neusvleugelen, intrekkingen onder de ribben, snel ademen, snelle hartslag, en ook bij plotseling hoge koorts nadat die eeeste gezakt was).quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:39 schreef faptist het volgende:
Dan ga ik me eens verdiepen in een luchtbevochtiger. 3x woordwaarde!
En ik dagdroomde net zo fijn over een groot gezin en welke namen iedereen had.. en over een nieuw huis.. nieuw begin.. mmm. ben er helemaal zen door. jammer dat ik zo weer 'wakker' moet worden en over de rommel moet stappen om bij mijn bed te komen![]()
Je hebt tussikind van vsm, geen idee of t wat doet, lijkt er wel op maar saar vond het sowieso lekkerquote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Melba hoest ook vaak. Wij gaan naar de HA als ratelen overgaat in piepen en hij het duidelijk moeilijk heeft (neusvleugelen, intrekkingen onder de ribben, snel ademen, snelle hartslag, en ook bij plotseling hoge koorts nadat die eeeste gezakt was).
Reutelen kan geen kwaad, piepend uitademen is wel benauwdheid.
Hoestsiroop mag pas vanaf drie jaar toch?luuf vind ik ook veel te heftig, prikkelt meer dan t goeddoet volgens mij
Zo'n luchtbevochtiger ook maar eens naar kijken (en naar de kinderarts als ik niet steeds vergeet te bellen)
En beterschap voor Rootje natuurlijk!
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 07:32 schreef Amsel het volgende:
Ben ik weer met m'n dagelijkse veiligheidswaarschuwingKruidvat zwemvleugels zijn ook onveilig: http://www.nu.nl/werk-en-(...)ge-zwemvleugels.html
Omdat we het hier laatst over die vleugels hadden, misschien dat iemand ze toen gekocht heeft ofzo.
Cholera dat klinkt fijn! Die training bedoel ik, of vooral het effect voor jou
Diezelfde workshop heb ik ook gevolgd. Het is voor mij ook vooral iets wat ik leuk vind, niet zozeer iets waar ik goed in ben.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 07:51 schreef Cholula het volgende:
Cholera![]()
Ik kan echt iedereen de cursus aanbevelen!
DAD ik heb de workshop bij Joyce gevolgd, ontzettend tof. Ik kan er geen klap van, maar ik vind het heerlijk om voor mijn doen mooie letters en woorden te maken.
Wie is joyce?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 07:51 schreef Cholula het volgende:
Cholera![]()
Ik kan echt iedereen de cursus aanbevelen!
DAD ik heb de workshop bij Joyce gevolgd, ontzettend tof. Ik kan er geen klap van, maar ik vind het heerlijk om voor mijn doen mooie letters en woorden te maken.
Pseudo-kroep, hoop ik?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:51 schreef Cholula het volgende:
Als Frits een kroepaanval heeft gaan we stomen in de douche of buiten lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |