abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163279415
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. voor zover opvoeden mogelijk is :P

Hier verder over plakweer en dreumeskuchjes w/
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  vrijdag 24 juni 2016 @ 23:39:38 #2
335643 faptist
Maakt fouten
pi_163279564
Dan ga ik me eens verdiepen in een luchtbevochtiger. 3x woordwaarde!

En ik dagdroomde net zo fijn over een groot gezin en welke namen iedereen had.. en over een nieuw huis.. nieuw begin.. mmm. ben er helemaal zen door. jammer dat ik zo weer 'wakker' moet worden en over de rommel moet stappen om bij mijn bed te komen ;)
pi_163280329
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 23:39 schreef faptist het volgende:
Dan ga ik me eens verdiepen in een luchtbevochtiger. 3x woordwaarde!

En ik dagdroomde net zo fijn over een groot gezin en welke namen iedereen had.. en over een nieuw huis.. nieuw begin.. mmm. ben er helemaal zen door. jammer dat ik zo weer 'wakker' moet worden en over de rommel moet stappen om bij mijn bed te komen ;)

Melba hoest ook vaak. Wij gaan naar de HA als ratelen overgaat in piepen en hij het duidelijk moeilijk heeft (neusvleugelen, intrekkingen onder de ribben, snel ademen, snelle hartslag, en ook bij plotseling hoge koorts nadat die eeeste gezakt was).

Reutelen kan geen kwaad, piepend uitademen is wel benauwdheid.

Hoestsiroop mag pas vanaf drie jaar toch? :@ luuf vind ik ook veel te heftig, prikkelt meer dan t goeddoet volgens mij :@

Zo'n luchtbevochtiger ook maar eens naar kijken (en naar de kinderarts als ik niet steeds vergeet te bellen) :')

En beterschap voor Rootje natuurlijk!
Kwak
pi_163280991
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 00:07 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Melba hoest ook vaak. Wij gaan naar de HA als ratelen overgaat in piepen en hij het duidelijk moeilijk heeft (neusvleugelen, intrekkingen onder de ribben, snel ademen, snelle hartslag, en ook bij plotseling hoge koorts nadat die eeeste gezakt was).

Reutelen kan geen kwaad, piepend uitademen is wel benauwdheid.

Hoestsiroop mag pas vanaf drie jaar toch? :@ luuf vind ik ook veel te heftig, prikkelt meer dan t goeddoet volgens mij :@

Zo'n luchtbevochtiger ook maar eens naar kijken (en naar de kinderarts als ik niet steeds vergeet te bellen) :')

En beterschap voor Rootje natuurlijk!
Je hebt tussikind van vsm, geen idee of t wat doet, lijkt er wel op maar saar vond het sowieso lekker :')

Luuf gebruiken wij wel bij dikke snot, maar ik kan mij voorstellen dat het niet fijn is als je luchtwegen snel geprikkeld zijn.
S. 2014
J. 2016
pi_163281280
Reutelende dreumesboks.

Ik gooi het raam open en leg een doekje met wat tijmolie in de kamer. Als Frits een kroepaanval heeft gaan we stomen in de douche of buiten lopen.

Je dagdroom klinkt heerlijk Fap! Ik blijf voor je duimen dat het werkelijkheid wordt. O+

Ik heb vorige week een mindfulness training van acht weken afgerond. Ik merk zo veel verschil in hoe streng ik voor mezelf was en dat ik nu een stuk milder ben. Inclusief me niet schuldig voelen dat ik Mount Washmore niet heb weggewerkt, maar wel een uur heb zitten kalligraferen. Ik denk dat ik daardoor ook wel een leukere moeder ben.
pi_163282820
Ben ik weer met m'n dagelijkse veiligheidswaarschuwing 8-) Kruidvat zwemvleugels zijn ook onveilig: http://www.nu.nl/werk-en-(...)ge-zwemvleugels.html

Omdat we het hier laatst over die vleugels hadden, misschien dat iemand ze toen gekocht heeft ofzo.

Cholera dat klinkt fijn! Die training bedoel ik, of vooral het effect voor jou :)
pi_163282826
Dat was dus autocorrect hè, die Cholera :') Sorry Cholula :D
  zaterdag 25 juni 2016 @ 07:36:06 #8
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_163282830
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 07:32 schreef Amsel het volgende:
Ben ik weer met m'n dagelijkse veiligheidswaarschuwing 8-) Kruidvat zwemvleugels zijn ook onveilig: http://www.nu.nl/werk-en-(...)ge-zwemvleugels.html

Omdat we het hier laatst over die vleugels hadden, misschien dat iemand ze toen gekocht heeft ofzo.

Cholera dat klinkt fijn! Die training bedoel ik, of vooral het effect voor jou :)
:D

Beterschap voor de benauwde/hoestende kindjes.

Cho, klinkt fijn, zo'n cursus!

Ik las nog een droom van Fap, hoop dat het werkelijkheid gaat worden voor je :*

[ Bericht 7% gewijzigd door Tante_Soesa op 25-06-2016 07:43:53 ]
pi_163282847
Cholera. _O- .

Beterschap voor de hoestende kindjes, wat naar!

Cholula, dat klinkt goed, het effect van die cursus! En kalligraferen is tof! Heb je ook een workshop gevolgd?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_163282855
:D
Klinkt goed Cho! En hoopvol, ik start eind september met zo'n cursus
pi_163282873
Cholera _O-

Ik kan echt iedereen de cursus aanbevelen!

DAD ik heb de workshop bij Joyce gevolgd, ontzettend tof. Ik kan er geen klap van, maar ik vind het heerlijk om voor mijn doen mooie letters en woorden te maken. :D
pi_163282942
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 07:51 schreef Cholula het volgende:
Cholera _O-

DAD ik heb de workshop bij Joyce gevolgd, ontzettend tof. Ik kan er geen klap van, maar ik vind het heerlijk om voor mijn doen mooie letters en woorden te maken. :D
Diezelfde workshop heb ik ook gevolgd. Het is voor mij ook vooral iets wat ik leuk vind, niet zozeer iets waar ik goed in ben. :D. Het werkt ook wel rustgevend, vind ik.

On topic: ik zag gisteren ineens twee nieuwe kiezen bij mijn dreumes! When did that happen? :+.
Vanmiddag gaan we hem zijn pakje (broek + overhemd) voor de bruiloft laten passen, ik ben zo benieuwd!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_163283084
Kiezen *O*
En spannend, 't pak, ik duim!
pi_163283557
Kiezen! Zonder drama?
Heel veel plezier met het pakje passen.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 17:08:30 #15
335643 faptist
Maakt fouten
pi_163290532
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 07:51 schreef Cholula het volgende:
Cholera _O-

Wie is joyce?
Ik wil ook meer handlettering skills!

Ro voelt zich een stuk beter, maar die hoest! Arm kindeke.

En kak. Helemaal vergeten dat mn man's oom 50 wordt vandaag. Nu slaapt ro en om nou tijdens etenstijd te gaan wordt ook weer zo wat.. En daarna is het alweer bedtijd.
Tips? Alleen gaan wordt nooit zo geaccepteerd, maar ro's slaap gaat eigenlijk voor alles.
Moeilijk moeilijk :{
pi_163290607
Ik heb nooit mijn kinderen wakker gemaakt voor iets waarvoor ik niet perse NU de deur uit zou moeten :N

DaD wat leuk!
pi_163290684
Joyce: http://www.kijkkalligrafie.nl

En lastig qua slaaps.. Wij maken Lucas een enkele keer wakker, maar wel alleen als hij al een poos heeft getukt. Maar hij is natuurlijk al wel een stukkie ouder en regelmatiger enzo.
pi_163290737
Wat fijn dat de cursus zo'n positief effect heeft Cho! Geniet ervan. :)

Kiezen bij DaD's dreumes! *O* Hoop dat het drama idd minimaal is gebleven.

Fap, hoezo wordt alleen gaan niet geaccepteerd? Anderen kunnen toch niet beslissen hoe jullie op bezoek gaan. :{w

030 stikt van de evenementen en festivalletjes dit weekend, dus wij zijn lekker de hort op geweest met Ketel. Was weer even geleden dat ik hem een paar uur achter elkaar in de Tula had, maar ging prima. Hapje gegeten hier, kleding gekocht daar, Ketel keek zijn ogen uit en heeft zelfs nog even gespeeld met een ander meisje in een winkel! O+ Het ging hier laatst toch over de verbazingwekkende social skills van onze kroost? Ketel heeft ze blijkbaar ook meer dan ik. :') _O-
pi_163291962
Down the rabbithole is ook dit weekend in m'n "achtertuin". Gelukkig is het baggerweer waardoor er pendelbussen worden ingezet. Geen problemen met drukte en parkeren :7 *O*

Kiezen zonder problemen! *O* superfijn!

Social skills O+ zonder gêne tegen iedereen overenthousiast hallo kunnen zeggen zonder dat men denkt dat je een mafketel bent is een van de voordelen van jong zijn

Oja, en noooooit een kind wakker maken. Gewoon een willekeurige God op je knieën bedanken dat je kind slaapt
  zaterdag 25 juni 2016 @ 21:04:01 #20
335643 faptist
Maakt fouten
pi_163295901
bedankt voor de tips. :D
we gaan nu alle twee niet naar de verjaardag. Man had sowieso al geen zin en ik ga ro niet achter laten. Slaap boven alles.. Jammer genoeg denkt ro daar anders over :')

Ketel met social skills. Soms zou ik ook weleens als een 1 jarige willen spelen en contact maken. Toch een stuk makkelijker dan als 30jarige
:')
pi_163297037
Ja, ik zat ook al zo'n cursus te denken maar vind hem vrij prijzig. Wordt nergens vergoed toch?

Nog meer kindjes die laat slapen sinds dat de klok vooruit is gegaan? Mevrouw slaapt bijna elke avond niet voor half 10... Enige tips zijn heel welkom :')
pi_163298308
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 00:51 schreef Cholula het volgende:
Als Frits een kroepaanval heeft gaan we stomen in de douche of buiten lopen.

Pseudo-kroep, hoop ik?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zondag 26 juni 2016 @ 00:27:44 #23
344469 Amsel
zonder t
pi_163302472
Wij hebben misschien opeens een oppas gevonden :o Die hadden we sinds de verhuizing nog niet, en ik had al wel wat op die babysit-websites zitten kijken maar vond het toch lastig om een wildvreemde voor zoiets te benaderen. Vanmiddag vroeg het kassameisje (autocorrect maakt er kassamedewerker van - hoe correct :D ) bij de AH opeens of ik soms een oppas zocht en bood zichzelf aan! Is ook een wildvreemde natuurlijk, maar toch anders :@ We gaan haar in ieder geval eens uitnodigen om verder kennis te maken. Zou fijn zijn als het wat wordt, want we gaan echt nooit weg zonder dreumes en het wordt wel weer een tijd :@
pi_163306239
Dat zou een mooie vondst zijn Amsel.
Wij hadden een meisje gevondeb dachten we, maar ze zei elke afspraak af, en nu heeft ze n maag verkleining gehad dus ook uit de running.
Maar goed was er al klaar mee omdat ze dr afspraken niet nakwam.

Dreumes social skills. Die zou ik ook wel willen hebben ja.

Onze troel is gek op knutselen.

S. 2014
J. 2016
  zondag 26 juni 2016 @ 13:04:06 #25
344469 Amsel
zonder t
pi_163308784
Oh wat ziet dat er leuk uit! Ik heb verven nog steeds niet aangedurfd, veel te bang voor de troep :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')