Melba hoest ook vaak. Wij gaan naar de HA als ratelen overgaat in piepen en hij het duidelijk moeilijk heeft (neusvleugelen, intrekkingen onder de ribben, snel ademen, snelle hartslag, en ook bij plotseling hoge koorts nadat die eeeste gezakt was).quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:39 schreef faptist het volgende:
Dan ga ik me eens verdiepen in een luchtbevochtiger. 3x woordwaarde!
En ik dagdroomde net zo fijn over een groot gezin en welke namen iedereen had.. en over een nieuw huis.. nieuw begin.. mmm. ben er helemaal zen door. jammer dat ik zo weer 'wakker' moet worden en over de rommel moet stappen om bij mijn bed te komen
 luuf vind ik ook veel te heftig, prikkelt meer dan t goeddoet volgens  mij
 luuf vind ik ook veel te heftig, prikkelt meer dan t goeddoet volgens  mij 

Je hebt tussikind van vsm, geen idee of t wat doet, lijkt er wel op maar saar vond het sowieso lekkerquote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Melba hoest ook vaak. Wij gaan naar de HA als ratelen overgaat in piepen en hij het duidelijk moeilijk heeft (neusvleugelen, intrekkingen onder de ribben, snel ademen, snelle hartslag, en ook bij plotseling hoge koorts nadat die eeeste gezakt was).
Reutelen kan geen kwaad, piepend uitademen is wel benauwdheid.
Hoestsiroop mag pas vanaf drie jaar toch?luuf vind ik ook veel te heftig, prikkelt meer dan t goeddoet volgens mij
Zo'n luchtbevochtiger ook maar eens naar kijken (en naar de kinderarts als ik niet steeds vergeet te bellen)
En beterschap voor Rootje natuurlijk!

Kruidvat zwemvleugels zijn ook onveilig: http://www.nu.nl/werk-en-(...)ge-zwemvleugels.html
 Kruidvat zwemvleugels zijn ook onveilig: http://www.nu.nl/werk-en-(...)ge-zwemvleugels.html 

quote:Op zaterdag 25 juni 2016 07:32 schreef Amsel het volgende:
Ben ik weer met m'n dagelijkse veiligheidswaarschuwingKruidvat zwemvleugels zijn ook onveilig: http://www.nu.nl/werk-en-(...)ge-zwemvleugels.html
Omdat we het hier laatst over die vleugels hadden, misschien dat iemand ze toen gekocht heeft ofzo.
Cholera dat klinkt fijn! Die training bedoel ik, of vooral het effect voor jou

.
 . 

Diezelfde workshop heb ik ook gevolgd. Het is voor mij ook vooral iets wat ik leuk vind, niet zozeer iets waar ik goed in ben.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 07:51 schreef Cholula het volgende:
Cholera
Ik kan echt iedereen de cursus aanbevelen!
DAD ik heb de workshop bij Joyce gevolgd, ontzettend tof. Ik kan er geen klap van, maar ik vind het heerlijk om voor mijn doen mooie letters en woorden te maken.
 . Het werkt ook wel rustgevend, vind ik.
. Het werkt ook wel rustgevend, vind ik.  .
.  

Wie is joyce?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 07:51 schreef Cholula het volgende:
Cholera
Ik kan echt iedereen de cursus aanbevelen!
DAD ik heb de workshop bij Joyce gevolgd, ontzettend tof. Ik kan er geen klap van, maar ik vind het heerlijk om voor mijn doen mooie letters en woorden te maken.

Hoop dat het drama idd minimaal is gebleven.
 Hoop dat het drama idd minimaal is gebleven.  
  Het ging hier laatst toch over de verbazingwekkende social skills van onze kroost? Ketel heeft ze blijkbaar ook meer dan ik.
 Het ging hier laatst toch over de verbazingwekkende social skills van onze kroost? Ketel heeft ze blijkbaar ook meer dan ik.  

superfijn!
 superfijn! zonder gêne tegen iedereen overenthousiast hallo kunnen zeggen zonder dat men denkt dat je een mafketel bent is een van de voordelen van jong zijn
 zonder gêne tegen iedereen overenthousiast hallo kunnen zeggen zonder dat men denkt dat je een mafketel bent is een van de voordelen van jong zijn  

Pseudo-kroep, hoop ik?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:51 schreef Cholula het volgende:
Als Frits een kroepaanval heeft gaan we stomen in de douche of buiten lopen.

Die hadden we sinds de verhuizing nog niet, en ik had al wel wat op die babysit-websites zitten kijken maar vond het toch lastig om een wildvreemde voor zoiets te benaderen. Vanmiddag vroeg het kassameisje (autocorrect maakt er kassamedewerker van - hoe correct
 Die hadden we sinds de verhuizing nog niet, en ik had al wel wat op die babysit-websites zitten kijken maar vond het toch lastig om een wildvreemde voor zoiets te benaderen. Vanmiddag vroeg het kassameisje (autocorrect maakt er kassamedewerker van - hoe correct  ) bij de AH opeens of ik soms een oppas zocht en bood zichzelf aan! Is ook een wildvreemde natuurlijk, maar toch anders
 ) bij de AH opeens of ik soms een oppas zocht en bood zichzelf aan! Is ook een wildvreemde natuurlijk, maar toch anders  We gaan haar in ieder geval eens uitnodigen om verder kennis te maken. Zou fijn zijn als het wat wordt, want we gaan echt nooit weg zonder dreumes en het wordt wel weer een tijd
 We gaan haar in ieder geval eens uitnodigen om verder kennis te maken. Zou fijn zijn als het wat wordt, want we gaan echt nooit weg zonder dreumes en het wordt wel weer een tijd  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |