X 100) zijn. En tot die tijd is er koffie
  X 100) zijn. En tot die tijd is er koffie   , lot's of koffie!
 , lot's of koffie!   

.. Dus ik probeer er toch maar een soort van te 'genieten' ofzo. Van de nood een deugd maken
 .. Dus ik probeer er toch maar een soort van te 'genieten' ofzo. Van de nood een deugd maken   .. Alleen niet altijd mijn sterkste kant op zo'n tijdstip
 .. Alleen niet altijd mijn sterkste kant op zo'n tijdstip   

voor alle slaapdrama's en faaaaaaaases!
 voor alle slaapdrama's en faaaaaaaases!

. En volgende OUD-meeting wil ik er ook weer bij zijn, vind het zo fijn en tof om jullie te ontmoeten! (al post ik dan eigenlijk te weinig he.. En ben bang door de mand te vallen als moeder
 . En volgende OUD-meeting wil ik er ook weer bij zijn, vind het zo fijn en tof om jullie te ontmoeten! (al post ik dan eigenlijk te weinig he.. En ben bang door de mand te vallen als moeder  Afgelopen weken paar dreumesjes van net wat jonger of ouder gezien en die kunnen meer en zijn handiger dan Q en daar wordt ik zo onzeker van.. Geef mezelf dan de schuld)
 Afgelopen weken paar dreumesjes van net wat jonger of ouder gezien en die kunnen meer en zijn handiger dan Q en daar wordt ik zo onzeker van.. Geef mezelf dan de schuld)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb ik nu een week bijholteontsteking en heb er nu wel weer genoeg van. Daarbij dreumes met psoedokroep vannacht, vond ik geen fijne combi.. Hij was er wel moe van dus met onderbrekingen heeft hij wel uitgeslapen en speelt alweer vrolijk. Hoorde wel van een arts dat stomen achterhaald is bij psoedokroep en je juist beter even de buitenlucht in kan??
Greep net met m'n duim in een stuk snotterige banaan en zei "he bah", om gelijk daarna Q vanaf m'n schoot het echt precies na te horen zeggen. Blijf dat mooi vinden, als ze ineens iets nazeggen!

dan moet je vaak een beetje selectief zijn.
 dan moet je vaak een beetje selectief zijn.  

). Maar ook zo ongeveer alle anderen hoor, ze kijken 't bij elkaar af denk ik
 ). Maar ook zo ongeveer alle anderen hoor, ze kijken 't bij elkaar af denk ik   
 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verder een dikke disclaimer
disclaimer

quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:56 schreef MevrouwCactus het volgende:
Zorgverlof is goedgekeurd, door de manager van mijn manager. Nu nog officieel regelen met mijn manager (of de waarnemer ervan, want mijn manager is tijdelijk afwezig) en dan hoef ik heel juli per week maar 2 dagen te werken
SQ, ik voel inderdaad een hele last van mijn schouders!
Ik ben zo blij met jullie he
 wat fijn dat je door hebt gepakt!
 wat fijn dat je door hebt gepakt!

quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:47 schreef Gevalletje het volgende:
Leuk, de dreumesmeet! Wie is dat die al zo goed hoog kan klimmen?
Fap, moeten binnenkort ook weer eens meeten hoor. En volgende OUD-meeting wil ik er ook weer bij zijn, vind het zo fijn en tof om jullie te ontmoeten! (al post ik dan eigenlijk te weinig he.. En ben bang door de mand te vallen als moeder
Afgelopen weken paar dreumesjes van net wat jonger of ouder gezien en die kunnen meer en zijn handiger dan Q en daar wordt ik zo onzeker van.. Geef mezelf dan de schuld)
Ieder kindje heeft zijn/haar eigen tempo. Frits zegt nog behalve Titter (Kikker en zijn vriendjes) nog niets. Lopen een paar pasjes en daarna gaat hij verder op zijn knietjes. Komt vanzelf wel en als je er twijfels over hebt kun je altijd je consultatiebureau bellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb ik nu een week bijholteontsteking en heb er nu wel weer genoeg van. Daarbij dreumes met psoedokroep vannacht, vond ik geen fijne combi.. Hij was er wel moe van dus met onderbrekingen heeft hij wel uitgeslapen en speelt alweer vrolijk. Hoorde wel van een arts dat stomen achterhaald is bij psoedokroep en je juist beter even de buitenlucht in kan??
Greep net met m'n duim in een stuk snotterige banaan en zei "he bah", om gelijk daarna Q vanaf m'n schoot het echt precies na te horen zeggen. Blijf dat mooi vinden, als ze ineens iets nazeggen!
Pseudokroep is een bitch! Stomen werkt inderdaad goed, wat ook kan werken is naar buiten gaan.
Wat betreft je spoiler: als het je belemmert in je doen en je laten, dan zou je kunnen overwegen om met een professional te gaan praten.

Ik ben gestopt / aan het proberen te stoppen met het vergelijken van N. met andere kindjes omdat er altijd wel iets is om je onzeker over te voelen. Ja, ze loopt sinds vorige week, maar ze zegt echt nog helemaal niks (behalve papa, maar ik ben bijvoorbeeld ook papa, dus in hoeverre ik dat serieus moet nemen
 Ik ben gestopt / aan het proberen te stoppen met het vergelijken van N. met andere kindjes omdat er altijd wel iets is om je onzeker over te voelen. Ja, ze loopt sinds vorige week, maar ze zegt echt nog helemaal niks (behalve papa, maar ik ben bijvoorbeeld ook papa, dus in hoeverre ik dat serieus moet nemen  ) in tegenstelling tot de dreumesjes van de zwangerschapsgym (die al een megavocabulaire hebben als ik het moet geloven.
 ) in tegenstelling tot de dreumesjes van de zwangerschapsgym (die al een megavocabulaire hebben als ik het moet geloven.  ) en daar word/werd ik ook best onzeker van.
 ) en daar word/werd ik ook best onzeker van.  wat betreft je spoiler. Ik zou ook overwegen (laagdrempelig) hulp te zoeken, wie weet helpt het al enorm als je je gehoord voelt.
 wat betreft je spoiler. Ik zou ook overwegen (laagdrempelig) hulp te zoeken, wie weet helpt het al enorm als je je gehoord voelt. 
 De tweede nacht ooit.
 De tweede nacht ooit.  En dat terwijl we net 500+ euro hebben uitgegeven (echt de dag ervoor
 En dat terwijl we net 500+ euro hebben uitgegeven (echt de dag ervoor  ) aan rolluiken voor haar kamertje zodat ze hopelijk geen last meer zou hebben van de straatlantaarn recht voor haar raam en daar hopelijk beter door zou slapen. Mijn kleine trolbabydreumes.
 ) aan rolluiken voor haar kamertje zodat ze hopelijk geen last meer zou hebben van de straatlantaarn recht voor haar raam en daar hopelijk beter door zou slapen. Mijn kleine trolbabydreumes.  

Sterkte nog met de komende periode
 Sterkte nog met de komende periode   

Wel fijn van de slaaps! En rolluiken zijn nooit weg joh
 Wel fijn van de slaaps! En rolluiken zijn nooit weg joh 

Nog twee nachtjes slapen en dan komen we naar het land van de patat, drop, oude kaas en fietsen
 Nog twee nachtjes slapen en dan komen we naar het land van de patat, drop, oude kaas en fietsen   En we gaan er O's verjaardag vieren, en naar de apenheul, en zwemmen, en op bezoek bij familie en vrienden en naar de schaapskooi en en en
 En we gaan er O's verjaardag vieren, en naar de apenheul, en zwemmen, en op bezoek bij familie en vrienden en naar de schaapskooi en en en   

Zou ik erg leuk vinden in elk geval
 Zou ik erg leuk vinden in elk geval  

2,5 weekquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:43 schreef Twinkle20 het volgende:
Room wat leuk!
Ik hoop dat het weer nu weer een beetje stijgende lijn wordt dan. Hoe lang blijven jullie?

Ja! Ik! heb dan al zomervakantie!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:34 schreef Roomsnoes het volgende:
Haha, je trolldreumes SelvariaWel fijn van de slaaps! En rolluiken zijn nooit weg joh
Gevalletje, wat rot dat je je zo onzeker voelt! Vergelijken is tot op zekere hoogte leuk, maar kan ook killing zijn voor je zelfvertrouwen. Mijn ervaring is dat je kinderen tot 1,5 maar vrij weinig aan kan leren. De ontwikkeling tot kruipen, lopen en praten kan wel gestimuleerd worden door op het kind z'n signalen af te gaan (probeert ie te bewegen, er dan een speeltje ietsjes vandaan leggen), maar meer ook niet. Het gaat in fases, en die laten zich niet dwingen. En idd, sommigen zijn beresnel, sommigen wat trager. Mocht je je zorgen gaan maken, kan een bezoekje cb natuurlijk nooit kwaad
Wat een vrolijke foto's van de micromeet! Leuk zo in dat rode huisje!
Wij gaan bijna op vakantieNog twee nachtjes slapen en dan komen we naar het land van de patat, drop, oude kaas en fietsen
En we gaan er O's verjaardag vieren, en naar de apenheul, en zwemmen, en op bezoek bij familie en vrienden en naar de schaapskooi en en en

Mocht er iemand vrij zijn tussen 11-15 juli en zin hebben in een micro/minimeet met mij en mijn onweerstaanbare dochter (en vooruit: man) in omgeving 010, roept u maarZou ik erg leuk vinden in elk geval

Verkansie
 Verkansie  

Ja hoi! Ik ben dus miljoen miljaar zwanger dus het is voor mij als autoloze geheel afhankelijk van tijd en locatie, maar mits haalbaar haak ik graag aan!quote:

J zei het toevallig vorige week ook. Dat Sjaak gerust een keer mocht komen slapen! Als dat helpt!
 J zei het toevallig vorige week ook. Dat Sjaak gerust een keer mocht komen slapen! Als dat helpt!

. Ik ben benieuwd hoe J eruit ziet als ik hem ophaal bij het kdv vanmiddag.
. Ik ben benieuwd hoe J eruit ziet als ik hem ophaal bij het kdv vanmiddag.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |