SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb ik nu een week bijholteontsteking en heb er nu wel weer genoeg van. Daarbij dreumes met psoedokroep vannacht, vond ik geen fijne combi.. Hij was er wel moe van dus met onderbrekingen heeft hij wel uitgeslapen en speelt alweer vrolijk. Hoorde wel van een arts dat stomen achterhaald is bij psoedokroep en je juist beter even de buitenlucht in kan??
Greep net met m'n duim in een stuk snotterige banaan en zei "he bah", om gelijk daarna Q vanaf m'n schoot het echt precies na te horen zeggen. Blijf dat mooi vinden, als ze ineens iets nazeggen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verder een dikke
disclaimer
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:56 schreef MevrouwCactus het volgende:
Zorgverlof is goedgekeurd, door de manager van mijn manager. Nu nog officieel regelen met mijn manager (of de waarnemer ervan, want mijn manager is tijdelijk afwezig) en dan hoef ik heel juli per week maar 2 dagen te werken![]()
SQ, ik voel inderdaad een hele last van mijn schouders!
Ik ben zo blij met jullie he
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:47 schreef Gevalletje het volgende:
Leuk, de dreumesmeet! Wie is dat die al zo goed hoog kan klimmen?
Fap, moeten binnenkort ook weer eens meeten hoor. En volgende OUD-meeting wil ik er ook weer bij zijn, vind het zo fijn en tof om jullie te ontmoeten! (al post ik dan eigenlijk te weinig he.. En ben bang door de mand te vallen als moeder
Afgelopen weken paar dreumesjes van net wat jonger of ouder gezien en die kunnen meer en zijn handiger dan Q en daar wordt ik zo onzeker van.. Geef mezelf dan de schuld)
Ieder kindje heeft zijn/haar eigen tempo. Frits zegt nog behalve Titter (Kikker en zijn vriendjes) nog niets. Lopen een paar pasjes en daarna gaat hij verder op zijn knietjes. Komt vanzelf wel en als je er twijfels over hebt kun je altijd je consultatiebureau bellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb ik nu een week bijholteontsteking en heb er nu wel weer genoeg van. Daarbij dreumes met psoedokroep vannacht, vond ik geen fijne combi.. Hij was er wel moe van dus met onderbrekingen heeft hij wel uitgeslapen en speelt alweer vrolijk. Hoorde wel van een arts dat stomen achterhaald is bij psoedokroep en je juist beter even de buitenlucht in kan??
Greep net met m'n duim in een stuk snotterige banaan en zei "he bah", om gelijk daarna Q vanaf m'n schoot het echt precies na te horen zeggen. Blijf dat mooi vinden, als ze ineens iets nazeggen!![]()
Pseudokroep is een bitch! Stomen werkt inderdaad goed, wat ook kan werken is naar buiten gaan.
Wat betreft je spoiler: als het je belemmert in je doen en je laten, dan zou je kunnen overwegen om met een professional te gaan praten.![]()
2,5 weekquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:43 schreef Twinkle20 het volgende:
Room wat leuk!![]()
Ik hoop dat het weer nu weer een beetje stijgende lijn wordt dan. Hoe lang blijven jullie?
Ja! Ik! heb dan al zomervakantie!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:34 schreef Roomsnoes het volgende:
Haha, je trolldreumes SelvariaWel fijn van de slaaps! En rolluiken zijn nooit weg joh
Gevalletje, wat rot dat je je zo onzeker voelt! Vergelijken is tot op zekere hoogte leuk, maar kan ook killing zijn voor je zelfvertrouwen. Mijn ervaring is dat je kinderen tot 1,5 maar vrij weinig aan kan leren. De ontwikkeling tot kruipen, lopen en praten kan wel gestimuleerd worden door op het kind z'n signalen af te gaan (probeert ie te bewegen, er dan een speeltje ietsjes vandaan leggen), maar meer ook niet. Het gaat in fases, en die laten zich niet dwingen. En idd, sommigen zijn beresnel, sommigen wat trager. Mocht je je zorgen gaan maken, kan een bezoekje cb natuurlijk nooit kwaad
Wat een vrolijke foto's van de micromeet! Leuk zo in dat rode huisje!
Wij gaan bijna op vakantieNog twee nachtjes slapen en dan komen we naar het land van de patat, drop, oude kaas en fietsen
En we gaan er O's verjaardag vieren, en naar de apenheul, en zwemmen, en op bezoek bij familie en vrienden en naar de schaapskooi en en en
![]()
![]()
![]()
Mocht er iemand vrij zijn tussen 11-15 juli en zin hebben in een micro/minimeet met mij en mijn onweerstaanbare dochter (en vooruit: man) in omgeving 010, roept u maarZou ik erg leuk vinden in elk geval
Ja hoi! Ik ben dus miljoen miljaar zwanger dus het is voor mij als autoloze geheel afhankelijk van tijd en locatie, maar mits haalbaar haak ik graag aan!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |