abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163293200
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 17:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Boos?
Je komt thuis en ziet je vriendin met haar ex-neukertje. Ik zou daar echt pissig om worden van wat doet hij hier. Het lijkt me dat je niet zulke vrijheden kunt hebben in een relatie.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_163293307
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 19:15 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Je komt thuis en ziet je vriendin met haar ex-neukertje. Ik zou daar echt pissig om worden van wat doet hij hier. Het lijkt me dat je niet zulke vrijheden kunt hebben in een relatie.
Mijn vrouw gaat nog met regelmaat een biertje doen met haar ex. Die jongen en zijn vriendin zijn ook nog op onze trouwerij geweest.
Maar ik ga er blijkbaar wat anders mee om dan jij ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_163293333
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 19:20 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Mijn vrouw gaat nog met regelmaat een biertje doen met haar ex. Die jongen en zijn vriendin zijn ook nog op onze trouwerij geweest.
Maar ik ga er blijkbaar wat anders mee om dan jij ;)
Dat is wel wat anders dan een gewone ex en in je eigen huis.
pi_163293384
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 19:22 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Dat is wel wat anders dan een gewone ex en in je eigen huis.
Die snap ik even niet, toen we net wat kregen (10 jaar terug) was ze nog steeds goed bevriend met haar 2 exen. Daar sprak ze ook buiten mij nog mee om.
1 van die gasten ziet ze al jaren niet meer, de andere dus nog met regelmaat.

Maar ook in het begin nooit jaloers op geweest; het zijn niet voor niets exen natuurlijk.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_163293988
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 19:24 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die snap ik even niet, toen we net wat kregen (10 jaar terug) was ze nog steeds goed bevriend met haar 2 exen. Daar sprak ze ook buiten mij nog mee om.
1 van die gasten ziet ze al jaren niet meer, de andere dus nog met regelmaat.

Maar ook in het begin nooit jaloers op geweest; het zijn niet voor niets exen natuurlijk.
In ben Turks opgevoed, dus de plaats is voor mij ook belangrijk en we zijn een sentimenteel volk.
pi_163303866
Zelfde situatie gehad met mijn ex. Dat mijn partner geneukt heeft vind ik prima, iedereen mag genieten. Ik hoef de kerels waar ze mee naar bed is geweest niet te zien. Keer tegen het lijf lopen is helemaal prima. Maar elke keer maar weer een ex minnaar/scharrel van je chick zien is niet chill. Al is het een persoon waar ze een serieuze relatie mee heeft gehad is het geen probleem. Ook met kinderen in het spel is het anders (ex man/vrouw die kinderen op komt halen ofzo).

De personen waar ze mee heeft liggen slettenbakken hoef ik gewoon niet constant tegen het lijf te lopen.

[ Bericht 23% gewijzigd door Desmosedici op 26-06-2016 02:40:18 ]
  zondag 26 juni 2016 @ 09:45:52 #32
456828 viceversa
graag verwijderen
pi_163305403
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 02:35 schreef Desmosedici het volgende:
Zelfde situatie gehad met mijn ex. Dat mijn partner geneukt heeft vind ik prima, iedereen mag genieten. Ik hoef de kerels waar ze mee naar bed is geweest niet te zien. Keer tegen het lijf lopen is helemaal prima. Maar elke keer maar weer een ex minnaar/scharrel van je chick zien is niet chill. Al is het een persoon waar ze een serieuze relatie mee heeft gehad is het geen probleem. Ook met kinderen in het spel is het anders (ex man/vrouw die kinderen op komt halen ofzo).

De personen waar ze mee heeft liggen slettenbakken hoef ik gewoon niet constant tegen het lijf te lopen.
Apart. Die heeft ze immers vaker en op meer manieren geneukt dan die scharrels. Die scharrels waar ze mee heeft liggen 'slettenbakken' kennen haar lichaam nog niet door en door.
graag verwijderen
pi_163334823
Wauw, dat zoveel mensen hier moeite mee hebben, snap ik niet.
Het is ver voor jouw tijd gebeurd. Waarom zou je daar nu nog moeilijk over doen? Moet ze dan met mensen waar ze al jaren contact mee heeft, en toevallig ook jaren geleden mee van bil is geweest, er een punt achter zetten omdat ze iemand net heeft ontmoet die daar moeite mee heeft?

Zoals hierboven al eerder is aangegeven; dat beeld dat jij in je hoofd maakt, heeft zij allang niet meer. Daarnaast is ze ongelooflijk open naar je geweest, wat in mijn optiek erg positief is. Ze gaat niet meer over hem heen en er is een reden waarom ze voor jou kiest en niet voor hem.

Ik snap niet dat je je nog steeds druk maakt.

Ik ga nog steeds om met een aantal exen, van wie er 1 is getrouwd met iemand die ik ook al kende voordat ik met haar ging. Zij hebben ondertussen twee kinderen. Alsnog kom ik daar over de vloer. Ik moet er niet aan denken om nog eens over haar heen te gaan en die gedachte heb ik ook niet als ik daar ben.

Vertrouw je vriendin wat meer. Natuurlijk is het een gevoelsaspect, maar als jij je vriendin voor de volle 100% vertrouwt, dan zullen je gedachten ook niet meer dat beeld vormen en kun je dat gewoon een plekje geven, zonder enig probleem.
I'm not arguing; I'm explaining why I'm right
  maandag 27 juni 2016 @ 12:02:14 #34
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_163336566
JIj maakt het allemaal veel groter dan dat zij dat nog doet.
Als ik een vriend zou hebben die zo in elkaar zat, zou ik met geen van m'n vrienden meer om kunnen gaan. Voordeel voor hem is dat ik ze niet zo regelmatig zie als jouw vriendin.

Jij roept die beelden op in je hoofd, je kan ook je best doen om dat niet te doen. Voor zover ik weet heeft iedereen nog controle over z'n eigen gedachtes (nee, ik zeg niet dat het makkelijk is)
  maandag 27 juni 2016 @ 12:22:54 #35
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_163336970
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2016 12:02 schreef Cue_ het volgende:
Als ik een vriend zou hebben die zo in elkaar zat, zou ik met geen van m'n vrienden meer om kunnen gaan. Voordeel voor hem is dat ik ze niet zo regelmatig zie als jouw vriendin.

Jij roept die beelden op in je hoofd, je kan ook je best doen om dat niet te doen. Voor zover ik weet heeft iedereen nog controle over z'n eigen gedachtes (nee, ik zeg niet dat het makkelijk is)
Of jij bent gewoon een slettenbak die met al haar vrienden neukt?
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_163337137
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 00:05 schreef Mathemaat het volgende:
Lijkt me normaal om dan jaloers te zijn en te vragen dat ze daarmee ophoudt.
Dit dus vooral niet.

TS heeft een probleem en daarom moet zijn vriendin haar gedrag aanpassen? Gegarandeerd dat ze dan op korte termijn andere penis ontvangt. Eentje waar geen labiele kerel aan vast zit.

quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 10:47 schreef Djenuziz het volgende:
Wauw, dat zoveel mensen hier moeite mee hebben, snap ik niet.
Ik wel. De meeste mensen zijn sneuneuzen.
  maandag 27 juni 2016 @ 12:34:12 #37
431144 Teydelyk
pi_163337191
Fucking cucks op dit forum met geen greintje zelfrespect.
pi_163337335
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 12:34 schreef Teydelyk het volgende:
Fucking cucks op dit forum met geen greintje zelfrespect.
:').
  maandag 27 juni 2016 @ 12:42:13 #39
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_163337385
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 12:22 schreef Teydelyk het volgende:

Of jij bent gewoon een slettenbak die met al haar vrienden neukt?
Zo mag je het ook zien als je dat graag wilt :+
  maandag 27 juni 2016 @ 12:56:40 #40
431144 Teydelyk
pi_163337759
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2016 12:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zo mag je het ook zien als je dat graag wilt :+
Je zegt t zelf, als je niet meer om zou gaan met vrienden waar je seks mee hebt gehad dan zou je geen vrienden meer hebben.
  maandag 27 juni 2016 @ 12:58:30 #41
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_163337802
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 12:56 schreef Teydelyk het volgende:
Je zegt t zelf, als je niet meer om zou gaan met vrienden waar je seks mee hebt gehad dan zou je geen vrienden meer hebben.
Jij koppelt de term slet eraan, ik niet.
Maargoed, niet geheel ontopic
pi_163337813
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 12:56 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Ja en?

Als jij daar als onzeker mannetje niet tegen kan moet je niet met zo iemand een relatie aangaan. Dat werkt veel beter dan wel een relatie met haar aangaan om dan haar te willen verbieden met jarenlange vrienden om te gaan.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 27 juni 2016 @ 13:03:53 #43
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_163337925
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2016 12:02 schreef Cue_ het volgende:

Ik kan me voorstellen dat je vriend dan liever niet heeft dat je tijdens jullie relatie nieuwe vrienden maakt :T
  maandag 27 juni 2016 @ 13:18:29 #44
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_163338201
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2016 13:03 schreef hugecooll het volgende:

Ik kan me voorstellen dat je vriend dan liever niet heeft dat je tijdens jullie relatie nieuwe vrienden maakt :T
_O- :D
  maandag 27 juni 2016 @ 13:45:11 #45
123170 alors
zlata1234
pi_163338692
Ik vind het wel bijzonder dat je met al je vrienden seks hebt gehad. Dat er blijkbaar geen enkele vriendschap is geweest zonder seks of relatie. Ik geloof sowieso niet in innige vriendschappen tussen man en vrouw, maar dit bevestigt dat wel weer.
know'm sayin?
word? word.
  maandag 27 juni 2016 @ 13:56:08 #46
431144 Teydelyk
pi_163338948
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 12:58 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja en?

Als jij daar als onzeker mannetje niet tegen kan moet je niet met zo iemand een relatie aangaan. Dat werkt veel beter dan wel een relatie met haar aangaan om dan haar te willen verbieden met jarenlange vrienden om te gaan.
Je bent een onzeker mannetje als je een vriendin zoekt die bij voorkeur niet elke man die ze in dr leven ontmoet neukt? Wtf.
pi_163339000
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 13:56 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Je bent een onzeker mannetje als je een vriendin zoekt die bij voorkeur niet elke man die ze in dr leven ontmoet neukt? Wtf.
Je bent een onzeker mannetje als je een relatie aangaat met iemand die dat heeft gedaan om dan daarna stampvoetend te eisen dat ze jarenlange vrienden niet meer mag zien omdat ze er ooit mee geneukt heeft.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 27 juni 2016 @ 14:11:58 #48
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_163339314
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2016 13:45 schreef alors het volgende:
Ik vind het wel bijzonder dat je met al je vrienden seks hebt gehad. Dat er blijkbaar geen enkele vriendschap is geweest zonder seks of relatie. Ik geloof sowieso niet in innige vriendschappen tussen man en vrouw, maar dit bevestigt dat wel weer.
Tja, het liep zo. Zijn er ook niet zo veel hoor. Maar er was in het begin vaak wel iets van spanning, toch even kijken/uitproberen.
Uiteindelijk bleek het niets te zijn/worden en is er enkel goede vriendschap over gebleven. Zolang je beiden vrijgezel bent, is dit geen probleem (en gebeurd er sowieso niet standaard iets, meestal niet/nooit dan wel). En als 1 van de twee een relatie hebt, denken we er niet eens aan / is er geeneens spanning.
pi_163339384
Beetje testrijden moet kunnen
pi_163341505
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 12:31 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Dit dus vooral niet.

TS heeft een probleem en daarom moet zijn vriendin haar gedrag aanpassen? Gegarandeerd dat ze dan op korte termijn andere penis ontvangt. Eentje waar geen labiele kerel aan vast zit.
Labiel :'), dit was de standaard door eeuwen heen. Hij is niet gebonden aan haar.

quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 12:58 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja en?

Dit! Je moet niet in een relatie stappen en dan niet iemand proberen te veranderen. Maar onzeker :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')