Je komt thuis en ziet je vriendin met haar ex-neukertje. Ik zou daar echt pissig om worden van wat doet hij hier. Het lijkt me dat je niet zulke vrijheden kunt hebben in een relatie.quote:
Mijn vrouw gaat nog met regelmaat een biertje doen met haar ex. Die jongen en zijn vriendin zijn ook nog op onze trouwerij geweest.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:15 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je komt thuis en ziet je vriendin met haar ex-neukertje. Ik zou daar echt pissig om worden van wat doet hij hier. Het lijkt me dat je niet zulke vrijheden kunt hebben in een relatie.
Dat is wel wat anders dan een gewone ex en in je eigen huis.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mijn vrouw gaat nog met regelmaat een biertje doen met haar ex. Die jongen en zijn vriendin zijn ook nog op onze trouwerij geweest.
Maar ik ga er blijkbaar wat anders mee om dan jij
Die snap ik even niet, toen we net wat kregen (10 jaar terug) was ze nog steeds goed bevriend met haar 2 exen. Daar sprak ze ook buiten mij nog mee om.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:22 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat is wel wat anders dan een gewone ex en in je eigen huis.
In ben Turks opgevoed, dus de plaats is voor mij ook belangrijk en we zijn een sentimenteel volk.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:24 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die snap ik even niet, toen we net wat kregen (10 jaar terug) was ze nog steeds goed bevriend met haar 2 exen. Daar sprak ze ook buiten mij nog mee om.
1 van die gasten ziet ze al jaren niet meer, de andere dus nog met regelmaat.
Maar ook in het begin nooit jaloers op geweest; het zijn niet voor niets exen natuurlijk.
Apart. Die heeft ze immers vaker en op meer manieren geneukt dan die scharrels. Die scharrels waar ze mee heeft liggen 'slettenbakken' kennen haar lichaam nog niet door en door.quote:Op zondag 26 juni 2016 02:35 schreef Desmosedici het volgende:
Zelfde situatie gehad met mijn ex. Dat mijn partner geneukt heeft vind ik prima, iedereen mag genieten. Ik hoef de kerels waar ze mee naar bed is geweest niet te zien. Keer tegen het lijf lopen is helemaal prima. Maar elke keer maar weer een ex minnaar/scharrel van je chick zien is niet chill. Al is het een persoon waar ze een serieuze relatie mee heeft gehad is het geen probleem. Ook met kinderen in het spel is het anders (ex man/vrouw die kinderen op komt halen ofzo).
De personen waar ze mee heeft liggen slettenbakken hoef ik gewoon niet constant tegen het lijf te lopen.
Of jij bent gewoon een slettenbak die met al haar vrienden neukt?quote:Op maandag 27 juni 2016 12:02 schreef Cue_ het volgende:
JIj maakt het allemaal veel groter dan dat zij dat nog doet.
Als ik een vriend zou hebben die zo in elkaar zat, zou ik met geen van m'n vrienden meer om kunnen gaan. Voordeel voor hem is dat ik ze niet zo regelmatig zie als jouw vriendin.
Jij roept die beelden op in je hoofd, je kan ook je best doen om dat niet te doen. Voor zover ik weet heeft iedereen nog controle over z'n eigen gedachtes (nee, ik zeg niet dat het makkelijk is)
Dit dus vooral niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:05 schreef Mathemaat het volgende:
Lijkt me normaal om dan jaloers te zijn en te vragen dat ze daarmee ophoudt.
Ik wel. De meeste mensen zijn sneuneuzen.quote:Op maandag 27 juni 2016 10:47 schreef Djenuziz het volgende:
Wauw, dat zoveel mensen hier moeite mee hebben, snap ik niet.
quote:Op maandag 27 juni 2016 12:34 schreef Teydelyk het volgende:
Fucking cucks op dit forum met geen greintje zelfrespect.
Zo mag je het ook zien als je dat graag wiltquote:Op maandag 27 juni 2016 12:22 schreef Teydelyk het volgende:
Of jij bent gewoon een slettenbak die met al haar vrienden neukt?
Je zegt t zelf, als je niet meer om zou gaan met vrienden waar je seks mee hebt gehad dan zou je geen vrienden meer hebben.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo mag je het ook zien als je dat graag wilt
Jij koppelt de term slet eraan, ik niet.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:56 schreef Teydelyk het volgende:
Je zegt t zelf, als je niet meer om zou gaan met vrienden waar je seks mee hebt gehad dan zou je geen vrienden meer hebben.
Ja en?quote:Op maandag 27 juni 2016 12:56 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Je zegt t zelf, als je niet meer om zou gaan met vrienden waar je seks mee hebt gehad dan zou je geen vrienden meer hebben.
Ik kan me voorstellen dat je vriend dan liever niet heeft dat je tijdens jullie relatie nieuwe vrienden maaktquote:Op maandag 27 juni 2016 12:02 schreef Cue_ het volgende:
JIj maakt het allemaal veel groter dan dat zij dat nog doet.
Als ik een vriend zou hebben die zo in elkaar zat, zou ik met geen van m'n vrienden meer om kunnen gaan. Voordeel voor hem is dat ik ze niet zo regelmatig zie als jouw vriendin.
Jij roept die beelden op in je hoofd, je kan ook je best doen om dat niet te doen. Voor zover ik weet heeft iedereen nog controle over z'n eigen gedachtes (nee, ik zeg niet dat het makkelijk is)
quote:Op maandag 27 juni 2016 13:03 schreef hugecooll het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je vriend dan liever niet heeft dat je tijdens jullie relatie nieuwe vrienden maakt
Je bent een onzeker mannetje als je een vriendin zoekt die bij voorkeur niet elke man die ze in dr leven ontmoet neukt? Wtf.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja en?
Als jij daar als onzeker mannetje niet tegen kan moet je niet met zo iemand een relatie aangaan. Dat werkt veel beter dan wel een relatie met haar aangaan om dan haar te willen verbieden met jarenlange vrienden om te gaan.
Je bent een onzeker mannetje als je een relatie aangaat met iemand die dat heeft gedaan om dan daarna stampvoetend te eisen dat ze jarenlange vrienden niet meer mag zien omdat ze er ooit mee geneukt heeft.quote:Op maandag 27 juni 2016 13:56 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Je bent een onzeker mannetje als je een vriendin zoekt die bij voorkeur niet elke man die ze in dr leven ontmoet neukt? Wtf.
Tja, het liep zo. Zijn er ook niet zo veel hoor. Maar er was in het begin vaak wel iets van spanning, toch even kijken/uitproberen.quote:Op maandag 27 juni 2016 13:45 schreef alors het volgende:
Ik vind het wel bijzonder dat je met al je vrienden seks hebt gehad. Dat er blijkbaar geen enkele vriendschap is geweest zonder seks of relatie. Ik geloof sowieso niet in innige vriendschappen tussen man en vrouw, maar dit bevestigt dat wel weer.
Labielquote:Op maandag 27 juni 2016 12:31 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dit dus vooral niet.
TS heeft een probleem en daarom moet zijn vriendin haar gedrag aanpassen? Gegarandeerd dat ze dan op korte termijn andere penis ontvangt. Eentje waar geen labiele kerel aan vast zit.
Dit! Je moet niet in een relatie stappen en dan niet iemand proberen te veranderen. Maar onzekerquote:Op maandag 27 juni 2016 12:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja en?
Als jij daar als onzeker mannetje niet tegen kan moet je niet met zo iemand een relatie aangaan. Dat werkt veel beter dan wel een relatie met haar aangaan om dan haar te willen verbieden met jarenlange vrienden om te gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |