Sublieme keus, specialiteit van het kot.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:45 schreef noodgang het volgende:
Ik investeer graag ¤5,70 in friet met stoofvlees
Zin hebben in colaquote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:44 schreef Mr.Ping het volgende:
Ok!
[ afbeelding ]
en nu heb ik ook nog dorst!
Is gewoon een schappelijke prijs, bovendien gefrituurd in Ossewit.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:42 schreef LompeHork het volgende:
Kijk die Mexicano, 2 fucking euro, stelletje afzetters.
1.75 natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:51 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Is gewoon een schappelijke prijs, bovendien gefrituurd in Ossewit.
Wat had jij dan in gedachte?
Ik kan de prijzen voor friet niet terugvinden in deze lijst helaasquote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:51 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Is gewoon een schappelijke prijs, bovendien gefrituurd in Ossewit.
Wat had jij dan in gedachte?
Het is ook snacklijst, het godenvoedsel zelf valt niet onder die noemer.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:57 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik kan de prijzen voor friet niet terugvinden in deze lijst helaas
Dit begrijp ik, pure kwaliteit en ultiem genot is natuurlijk ook niet in geld uit te drukkenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Het is ook snacklijst, het godenvoedsel zelf valt niet onder die noemer.
Doorrijden naar een echte friettentquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:02 schreef Azpilicueta het volgende:
Zo maar even met de bolide naar Mcdonalds voor wat patat en een mcflurry. Nog aanraders?
Dat deed je zelf al door te beginnen over frietkot en friet. Het is snackbar en patat.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:02 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Bassie is ok, jammer alleen dat Barnie m'n topic nu verpest.
Deze friet heeft niks met patat te maken. Open je eigen patatuur topic maar.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:03 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dat deed je zelf al door te beginnen over frietkot en friet. Het is snackbar en patat.
Oke het is dus friet (patat is hommo) jos brinkie enzoquote:
Ja, nee, ja, dit hele topic bedoel ikquote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eens. Je zal maar in Zuiderlijk Nederland wonen
Wat ik raar vind is dat ik in Nederland langs een snackbar loop en er "snacks & frites" staat. Raar woord hoor.quote:
Zo noemen minder begaafde mensen patat.quote:
Slechte come back. Je hebt verloren.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:28 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
friet is gewoon friet. minderwaardig en niet eens grappig mee te rijmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |