Sublieme keus, specialiteit van het kot.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:45 schreef noodgang het volgende:
Ik investeer graag ¤5,70 in friet met stoofvlees
Zin hebben in colaquote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:44 schreef Mr.Ping het volgende:
Ok!
[ afbeelding ]
en nu heb ik ook nog dorst!
Is gewoon een schappelijke prijs, bovendien gefrituurd in Ossewit.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:42 schreef LompeHork het volgende:
Kijk die Mexicano, 2 fucking euro, stelletje afzetters.
1.75 natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:51 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Is gewoon een schappelijke prijs, bovendien gefrituurd in Ossewit.
Wat had jij dan in gedachte?
Ik kan de prijzen voor friet niet terugvinden in deze lijst helaasquote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:51 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Is gewoon een schappelijke prijs, bovendien gefrituurd in Ossewit.
Wat had jij dan in gedachte?
Het is ook snacklijst, het godenvoedsel zelf valt niet onder die noemer.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:57 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik kan de prijzen voor friet niet terugvinden in deze lijst helaas
Dit begrijp ik, pure kwaliteit en ultiem genot is natuurlijk ook niet in geld uit te drukkenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Het is ook snacklijst, het godenvoedsel zelf valt niet onder die noemer.
Doorrijden naar een echte friettentquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:02 schreef Azpilicueta het volgende:
Zo maar even met de bolide naar Mcdonalds voor wat patat en een mcflurry. Nog aanraders?
Dat deed je zelf al door te beginnen over frietkot en friet. Het is snackbar en patat.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:02 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Bassie is ok, jammer alleen dat Barnie m'n topic nu verpest.
Deze friet heeft niks met patat te maken. Open je eigen patatuur topic maar.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:03 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dat deed je zelf al door te beginnen over frietkot en friet. Het is snackbar en patat.
Oke het is dus friet (patat is hommo) jos brinkie enzoquote:
Ja, nee, ja, dit hele topic bedoel ikquote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eens. Je zal maar in Zuiderlijk Nederland wonen
Wat ik raar vind is dat ik in Nederland langs een snackbar loop en er "snacks & frites" staat. Raar woord hoor.quote:
Zo noemen minder begaafde mensen patat.quote:
Slechte come back. Je hebt verloren.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:28 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
friet is gewoon friet. minderwaardig en niet eens grappig mee te rijmen.
Een onverwachte wending waar jij geen come-back voor hebt.:')quote:Op maandag 4 juli 2016 14:54 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
was juist een onverwachte wending waar jij kennelijk niet van terug hebt
ja je kan altijd gaan herhalen wat ik al zei...quote:Op maandag 4 juli 2016 16:24 schreef Atak het volgende:
[..]
Een onverwachte wending waar jij geen come-back voor hebt.:')
Maak een goeie come-back dan.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:09 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja je kan altijd gaan herhalen wat ik al zei...
lees maar terugquote:Op maandag 4 juli 2016 21:49 schreef Atak het volgende:
[..]
Wat was je laatste come-back dan? Enige wat je doet is herhalen wat ik zeg.
Is dat je beste come-back? Hahahahahaha.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:07 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
lees maar terug![]()
en trouwens: friet is stom. patat is de beste.
Ik had wel meer van jou verwacht om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 4 juli 2016 23:15 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
probeer nog een keer, dit lijkt nergens op
alweer zo slecht, maar ik weet dat je beter kan, kom op!quote:Op maandag 4 juli 2016 23:23 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik had wel meer van jou verwacht om eerlijk te zijn.
Je herhaalt jezelf alleen maar.quote:Op maandag 4 juli 2016 23:24 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
alweer zo slecht, maar ik weet dat je beter kan, kom op!
ik op een goeie zinquote:Op maandag 4 juli 2016 23:37 schreef Atak het volgende:
[..]
Dan ik wacht nog steeds op een goeie come-back.
Als je 'm achterlangs bij jezelf erin stopt, heb je ook nog eens een gratis frikandel satésaus.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:41 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Hoezo, lekker aan je frikandel sjorren. Niets mis mee.
ik ben nooit weggeweestquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:27 schreef Atak het volgende:
[..]
Vertel maar wanneer je een goeie come-back hebt verzonnen.![]()
nee hoor... net wakker zou je zwakke reactie verklaren.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:07 schreef Atak het volgende:
[..]
Probeer je nu het onderwerp te veranderen?
Begint wel saai te worden als je nog geen eens met een come-back kan komen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:26 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
nee hoor... net wakker zou je zwakke reactie verklaren.
mijn comebacks zijn allemaal geweldig, en jij heb er nog geen een gegeven die ook maar een klein beetje indruk maakt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:34 schreef Atak het volgende:
[..]
Begint wel saai te worden als je nog geen eens met een come-back kan komen.
Wat was je come-back dan? Ik had het je dit ook eerder gevraagd en toen stond je ook met een mond vol tanden.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:41 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
mijn comebacks zijn allemaal geweldig, en jij heb er nog geen een gegeven die ook maar een klein beetje indruk maakt.
lees maar terug, raar dat je al mijn antwoorden niet zelf kan lezen, brilletje nodig?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:44 schreef Atak het volgende:
[..]
Wat was je come-back dan? Ik had het je dit ook eerder gevraagd en toen stond je ook met een mondvol tanden.
Dit dacht ik al. Je kan weer geen antwoord geven. Citeer even je come-back dan want iedereen heeft 'm gemist.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:45 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
lees maar terug, raar dat je al mijn antwoorden niet zelf kan lezen, brilletje nodig?
en jawel, dat was wederom een geweldige comeback!
Atak heeft een gebroken schermje, denk ik. hij ziet niks.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:47 schreef Atak het volgende:
[..]
Dit dacht ik al. Je kan weer geen antwoord geven. Citeer even je come-back dan want iedereen heeft 'm gemist.
Ik ben niet de enige hoor. Iedereen heeft jouw come-back gemist.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:50 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
Atak heeft een gebroken schermje, denk ik. hij ziet niks.
jij en je denkbeeldige vriendjes? hoe heten ze?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:53 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige hoor. Iedereen heeft jouw come-back gemist.
De gene die jouw come-back heeft gelezen mag het citeren maar zelf kan je het ook niet citeren dus zelf weet je het ook niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:13 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
jij en je denkbeeldige vriendjes? hoe heten ze?
ik geeft je letterlijk met elke post een comback, lol.... had ik al gezegd trouwens, een keer of twee.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:21 schreef Atak het volgende:
[..]
De gene die jouw come-back heeft gelezen mag het citeren maar zelf kan je het ook niet citeren dus zelf weet je het ook niet.
Heb je zolang nagedacht kom je met zoiets.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:12 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik geeft je letterlijk met elke post een comback, lol.... had ik al gezegd trouwens, een keer of twee.
bewijs maar dat ik geen comeback heb.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:40 schreef Atak het volgende:
[..]
Heb je zolang nagedacht kom je met zoiets.Je zegt dat je een comeback hebt. Citeer het dan?
wij zijn heel gevoelige gevoelsmensen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:11 schreef 24Fan het volgende:
Ik zit me telkens af te vragen wat voor type personen jullie zijn. Wat voor persoonlijkheidskenmerken worden hier tentoongespreid in dit topique. Hmmm.
Dat is jouw verantwoordelijkheid. Beetje raar dat niemand jouw comeback heeft gezien he? Jij bent de enige die claimt dat je wel een comeback had.quote:Op woensdag 6 juli 2016 03:52 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
bewijs maar dat ik geen comeback heb.
weer jij en je denkbeeldige vriendjes?quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:34 schreef Atak het volgende:
[..]
Dat is jouw verantwoordelijkheid. Beetje raar dat niemand jouw comeback heeft gezien he? Jij bent de enige die claimt dat je wel een comeback had.![]()
patat!quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:51 schreef Barrah het volgende:
Waarom lullen over het hebben van een comeback als je ook patat kunt eten.
Weer zo'n typisch en voorspelbaar antwoord zonder antwoord te geven op mijn vraag.quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:35 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
weer jij en je denkbeeldige vriendjes?
ik hoef ook niet te bewijzen dat de aarde bestaat, toch...
wat was je vraag precies?quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:44 schreef Atak het volgende:
[..]
Weer zo'n typisch en voorspelbaar antwoord zonder antwoord te geven op mijn vraag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |