Zal mijn bankrekening wel geven. Is overigens ook nog eens een goed doelquote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat is nou een makkelijke fonds?
Rabobank, Binck, Aegon... of wat dan ook?
Wil gewoon wat geld in een fonds stoppen en daarna nergens naar omkijken...
Het ziekenfonds. Bodemloze put, heb je nooit geen omkijken meer naar.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Anbi gecertificeerd?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 21:01 schreef Murene het volgende:
[..]
Zal mijn bankrekening wel geven. Is overigens ook nog eens een goed doel
Hij wilt er toch geen om kijken naar hebben, ook niet bij zijn belastingaangifte. Dus Anbi heeft weinig nut 😉quote:
de grote daling was van 2011 tot 2015, de trend is nu omhoog. we kunnen nu wel een correctie krijgen maar zal denk ik niet heel extreem zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:01 schreef VeX- het volgende:
Ik zit een beetje in goud en dat heeft me tot nu toe zeker geen windeieren opgelevert. Ik wil bijkopen, maar ik ben bang dat we een beetje tegen de piek aan zitten. Aan de andere kant, de echte grote klappen hebben we nog niet echt gehad. Lastig.
Kijk eens bij Meesman. Heel simpel en zonder gedoe. Ook erg transparant over de kosten.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah goeie. Bedankt..quote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:26 schreef lolnoob123 het volgende:
[..]
Kijk eens bij Meesman. Heel simpel en zonder gedoe. Ook erg transparant over de kosten.
Deze week "moet" ik volgens mijn periodiek beleggen weer etf S&P500 kopen. Zit toch te twijfelen om deze keer over te slaan, geloof nooit dat hij zo hoog blijft staan.quote:
Jij bent toch een rookfanaticus?quote:Op donderdag 7 juli 2016 07:26 schreef arjan1112 het volgende:
Wat doen de rabo-certificaten? De laatste keer dat ik keek was de koers 110%
had je dit niet in 2009 kunnen zeggen?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij bent toch een rookfanaticus?Kijk, wat tabaksaandeeltjes voor je, zo ziet de S&P500 er wel heel belabberd uit.
[ afbeelding ]
The mother of all multiple expansions fueled by the dividend investing hype.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij bent toch een rookfanaticus?Kijk, wat tabaksaandeeltjes voor je, zo ziet de S&P500 er wel heel belabberd uit.
[ afbeelding ]
Waarom per se Aziatisch? Als je er weinig naar om wilt kijken waarom dan niet stabiliele fondsen in de omwikkelde wereld?quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:21 schreef MAHL het volgende:
Wat zijn een beetje de leuke Aziatische fondsen om een paar duizend ekkies in neer te leggen, een beetje constant redelijk dividend te cashen en verder weinig omkijk naar te hebben?
Omdat ik daar reeds in zit. Meer differentiatie is nooit verkeerd toch?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:44 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Waarom per se Aziatisch? Als je er weinig naar om wilt kijken waarom dan niet stabiliele fondsen in de omwikkelde wereld?
ETF's welke niet in china investeren.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:21 schreef MAHL het volgende:
Wat zijn een beetje de leuke Aziatische fondsen om een paar duizend ekkies in neer te leggen, een beetje constant redelijk dividend te cashen en verder weinig omkijk naar te hebben?
Hoezo niet in China? Bubbelgevaar valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ETF's welke niet in china investeren.
Juist niet, enorme vastgoed en aandelenbubble met een stimulering en misallocatie waaraan de ecb en FED nog een puntje aan kunnen zuigen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:14 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoezo niet in China? Bubbelgevaar valt wel mee toch?
Dan krijg je dollars.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 16:03 schreef MAHL het volgende:
Hmm, wat gebeurt er als ik in aandelen(fondsen) genoteerd in USD beleg? Wordt het dividend dan meteen uitgekeerd in euro of krijg ik dan ook dollars op mijn beleggingsrekening?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |