quote:
Ikweetquote:
200e ofzoquote:Op maandag 27 juni 2016 11:24 schreef sjoemie1985 het volgende:
De hoeveelste topic met deze titel is dit inmiddels al?
Is het niet " het topic" ?quote:Op maandag 27 juni 2016 11:24 schreef sjoemie1985 het volgende:
De hoeveelste topic met deze titel is dit inmiddels al?
quote:Op maandag 27 juni 2016 15:20 schreef Lonaa het volgende:
Ik wilde iets zeggen over de TT, maar das niet meer nodig.
Ik hoorde net onweer, maar het zonnetje schijntquote:
kun je zo'n truck niet voor laten rijden?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:49 schreef Cue_ het volgende:
Hier is er hagel.
Wou nog wel naar Hengelo voor die foodtruck.. Maarja.. Effe afwachten nog
zou leuk zijn . maar uiteindelijk echt wel goed weer gehadquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kun je zo'n truck niet voor laten rijden?
quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:05 schreef sjoemie1985 het volgende:
gefeliciteerd nath, vandaag lekker iedereen trakteren op een natje en een droogje?![]()
Thanksquote:
Nice. Heb je snel gedaan.quote:Op woensdag 6 juli 2016 08:04 schreef ReMcOrE het volgende:
kopers hebben de financiering rond, dus mijn huis is definitief verkocht![]()
klopt, onverwacht snelquote:
las ergens dat aantal hypotheekaanvragen in eerste helft van 2016 iets van 8% hoger was dan in dezelfde periode 2015. de lage rente zorgt ervoor dat veel mensen nu zoiets hebben van: "nu is onze kans".quote:Op woensdag 6 juli 2016 08:07 schreef Kreator het volgende:
Alhoewel de markt wel weer schijnt te zijn aangetrokken, ondanks de moeilijkere regels voor hypotheken.
Denk dat mijn huis ook zo verkocht is, maar ik blijf er nog wel even wonen. (tenzij staatsloterij)
Dat was meer een 'welke iedereen?'quote:
oke, hahaha iedereen hier in ToFquote:Op woensdag 6 juli 2016 10:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat was meer een 'welke iedereen?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |