quote:
Ikweetquote:
200e ofzoquote:Op maandag 27 juni 2016 11:24 schreef sjoemie1985 het volgende:
De hoeveelste topic met deze titel is dit inmiddels al?
Is het niet " het topic" ?quote:Op maandag 27 juni 2016 11:24 schreef sjoemie1985 het volgende:
De hoeveelste topic met deze titel is dit inmiddels al?
quote:Op maandag 27 juni 2016 15:20 schreef Lonaa het volgende:
Ik wilde iets zeggen over de TT, maar das niet meer nodig.
Ik hoorde net onweer, maar het zonnetje schijntquote:
kun je zo'n truck niet voor laten rijden?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:49 schreef Cue_ het volgende:
Hier is er hagel.
Wou nog wel naar Hengelo voor die foodtruck.. Maarja.. Effe afwachten nog
zou leuk zijn . maar uiteindelijk echt wel goed weer gehadquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kun je zo'n truck niet voor laten rijden?
quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:05 schreef sjoemie1985 het volgende:
gefeliciteerd nath, vandaag lekker iedereen trakteren op een natje en een droogje?![]()
Thanksquote:
Nice. Heb je snel gedaan.quote:Op woensdag 6 juli 2016 08:04 schreef ReMcOrE het volgende:
kopers hebben de financiering rond, dus mijn huis is definitief verkocht![]()
klopt, onverwacht snelquote:
las ergens dat aantal hypotheekaanvragen in eerste helft van 2016 iets van 8% hoger was dan in dezelfde periode 2015. de lage rente zorgt ervoor dat veel mensen nu zoiets hebben van: "nu is onze kans".quote:Op woensdag 6 juli 2016 08:07 schreef Kreator het volgende:
Alhoewel de markt wel weer schijnt te zijn aangetrokken, ondanks de moeilijkere regels voor hypotheken.
Denk dat mijn huis ook zo verkocht is, maar ik blijf er nog wel even wonen. (tenzij staatsloterij)
Dat was meer een 'welke iedereen?'quote:
oke, hahaha iedereen hier in ToFquote:Op woensdag 6 juli 2016 10:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat was meer een 'welke iedereen?'
had hem laatst aangepastquote:Op woensdag 6 juli 2016 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De UI's van Remcore en Sjoemie lijken best wel op mekaar, vooral als je even snel scrollt
Het Haaksbergse pentagramquote:Op woensdag 6 juli 2016 13:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
had hem laatst aangepastmaar zie wat je bedoelt, inmiddels wederom aangepast
zwarte magie dus, omdat punt naar beneden wijst.quote:
Als de punt in het gaatje gaat is het roze magie.quote:Op woensdag 6 juli 2016 15:50 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
zwarte magie dus, omdat punt naar beneden wijst.
als punt naar boven wijst is het witte magie.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als de punt in het gaatje gaat is het roze magie.
En als het een geel puntje heeft, dan is het maggie.
[..]
[..]
Ook geen stopcontact met aansluiting?quote:Op donderdag 7 juli 2016 08:42 schreef ReMcOrE het volgende:
heuj, het lijkt erop dat er toch een glasvezel-aansluiting mogelijk is in de huurwoningnu alleen nog zien hoe ik van de meterkast naar de woonkamer kom, aangezien in de meterkast waarschijnlijk het modem en de Experiabox komen en er nog geen enkele kabel van meterkast naar woonkamer ligt
geen idee of er in meterkast een stopcontact zitquote:Op donderdag 7 juli 2016 10:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ook geen stopcontact met aansluiting?
Ik bedoelde in de woonkamerquote:Op donderdag 7 juli 2016 11:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geen idee of er in meterkast een stopcontact zithad al gelezen dat het dan eventueel met zo'n draadloze verbindingsset zou kunnen, om het signaal naar de woonkamer te krijgen. vanavond maar even kijken...
zoiets?quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik bedoelde in de woonkamerHier heb ik een klein stopcontact-achtig ding waar ik de router op aangesloten heb.
Die jaquote:Op donderdag 7 juli 2016 11:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zoiets?
[ afbeelding ]
dat is coax, dat is voor internet via de kabel meen ik.
voor glasvezel wordt de draad die van buiten komt aangesloten op een 'modem' en vanaf daar gaat er een kabel naar (in mijn geval) de Experiabox van KPN.
[ afbeelding ]
Ditquote:
valt dat niet binnen de garantie?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:35 schreef ReMcOrE het volgende:
gisteravond had telefoon nog 17% accu, toen ik naar bed ging wilde ik wekker zetten maar deed ding niks meer... oplader aangesloten, ging geen enkel lampje branden. hele nacht aan de lader gelaten, maar ding doet he-le-maal niks meer. wil niet aan niks, geen enkel teken van leven
geen verzekering, maar ding is net 10 maanden in gebruik. al maakt dat voor de KPN niet uit en zijn eventuele reparatiekosten voor mijn rekening
jawel, maar ik ben het toestel wel rond de 3 weken kwijt (vanmiddag naar KPN-winkel gebracht). en als hun van mening zijn dat de schade door misbruik/gebruik komt zijn de kosten voor je eigen rekening en is het geen (fabrieks)garantie...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
valt dat niet binnen de garantie?
andere oplader ook geprobeerd?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:35 schreef ReMcOrE het volgende:
gisteravond had telefoon nog 17% accu, toen ik naar bed ging wilde ik wekker zetten maar deed ding niks meer... oplader aangesloten, ging geen enkel lampje branden. hele nacht aan de lader gelaten, maar ding doet he-le-maal niks meer. wil niet aan niks, geen enkel teken van leven
geen verzekering, maar ding is net 10 maanden in gebruik. al maakt dat voor de KPN niet uit en zijn eventuele reparatiekosten voor mijn rekening
yup, andere lader en autolader geprobeerd (ook na schoonblazen aansluiting). maar telefoon reageerde he-le-maal nergens meer opquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:47 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
andere oplader ook geprobeerd?
eventueel gekeken of er niet te veel stof bij de aansluiting op de telefoon zit?
Hee dat doe ik ookquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zuur... nu kun je niet gaan Pokemon Go'en met ruler en mij
quote:
welk team?quote:
goedzoquote:
quote:
Jij ook?quote:
quote:
Euy dikkopquote:
Nicequote:Op donderdag 28 juli 2016 13:04 schreef ReMcOrE het volgende:
telefoon is gerepareerd onder (fabrieks)garantie, net weer opgehaald
op de bon staat "boardswap", dus moederbord had het opgegeven
wel goed, nog 3 weken totdat ik eindelijk vakantie heb!quote:
Nice! Geen vakantie hier maar ik mag, wil en ga niet klagenquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wel goed, nog 3 weken totdat ik eindelijk vakantie heb!
en druk met klussen / verhuizen / voorbereidingen vakantie
hoest aan die kant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |