quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:41 schreef Braindead2000 het volgende:
De ongetwijfeld slechte verliezers op Fok zijn nog niet wakker. hoe zullen ze reageren?
Er was net een kort journaal. Om 07:00 uur begint een langere uitzending. Op Teletekst nog steeds geen blokletters, op NOS.nl nog steeds geen rode balk. Alleen de melding: "Vertrek-kamp op voorsprong"quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb de hele nacht BBC al opstaan. Op NOS nog steeds niks?
De mening van de slechte verliezers op FOK! is helemaal niet relevant. De realiteit is relevant, namelijk de wil van de Britse kiezer.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:41 schreef Braindead2000 het volgende:
De ongetwijfeld slechte verliezers op Fok zijn nog niet wakker. hoe zullen ze reageren?
Braindead wil tranen zien.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De mening van de slechte verliezers op FOK! is helemaal niet relevant. De realiteit is relevant, namelijk de wil van de Britse kiezer.
Ik help het je hopen, maar ik heb geen idee wat de gevolgen gaan zijn.quote:
Tja, waardeloos he, dat ze nog democratie in het VK hebben. Politici die naar hun bevolking luisteren. Gekker moet het niet worden.quote:
Ik ben benieuwd naar de realiteit of idd een groot gedeelte van de financiele sector de UK gaat verlaten, of dat dit niets meer dan wilde fantasieėn waren van de eurofielen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De mening van de slechte verliezers op FOK! is helemaal niet relevant. De realiteit is relevant, namelijk de wil van de Britse kiezer.
Speciaal voor braindead,quote:
Ik heb niets tegen democratie; democratie biedt zoveel kansen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Tja, waardeloos he, dat ze nog democratie in het VK hebben. Politici die naar hun bevolking luisteren. Gekker moet het niet worden.
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er was net een kort journaal. Om 07:00 uur begint een langere uitzending. Op Teletekst nog steeds geen blokletters, op NOS.nl nog steeds geen rode balk. Alleen de melding: "Vertrek-kamp op voorsprong"
Ik ben dat stadium persoonlijk een beetje voorbij. Sommige mensen kan ik gewoon niet meer serieus nemen. Het zijn mensen die alleen maar vanuit idealisme (cq. aangeleerde standpunten) redeneren en die stelselmatig hun ogen sluiten voor de werkelijkheid.quote:
Het is niet de gewenste uitslag voor de staatspropaganda.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Ligt het nou aan mij of is dit niet de belangrijkste politieke gebeurtenis van de afgelopen 30 jaar? En de NOS doet er niks mee.
Hel en verdoemenis, catastrofe, armoede, ellende, een Derde Wereldoorlog en nog veel meer. Volgens de EU-fanclub dan. De realiteit is een heel andere, namelijk dat Europese landen die geen EU-lid zijn het prima doen. En sommige van die landen hebben zelfs handelsverdragen met landen waarmee de EU nog helemaal geen verdrag heeft, vanwege de traagheid waarmee de EU handelt.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:48 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, maar ik heb geen idee wat de gevolgen gaan zijn.
Klopt een groot incentive voor meer landen de eu te verlaten.. Sommige politici en landen zullen de prijs van de Britten echter zo hoog mogelijk willen maken om zo een afschrikwekkend voorbeeld te stellen. In tegenstelling tot bij de Grieken zal het niet lukken..quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hel en verdoemenis, catastrofe, armoede, ellende, een Derde Wereldoorlog en nog veel meer. Volgens de EU-fanclub dan. De realiteit is een heel andere, namelijk dat Europese landen die geen EU-lid zijn het prima doen. En sommige van die landen hebben zelfs handelsverdragen met landen waarmee de EU nog helemaal geen verdrag heeft, vanwege de traagheid waarmee de EU handelt.
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:51 schreef Braindead2000 het volgende:
Ligt het nou aan mij of is dit niet de belangrijkste politieke gebeurtenis van de afgelopen 30 jaar?
Ze zijn nu hard naar contacten aan het zoeken uit het anti- EU-kamp die ze wel eens eerder uitgenodigd hebben.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:54 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Het is niet de gewenste uitslag voor de staatspropaganda.
Dat is het al voor een deelquote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:57 schreef Sylv3se het volgende:
Dat wordt straks een dikke chaos op de beurzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |