Brexit = Scexitquote:Op vrijdag 24 juni 2016 03:45 schreef MakkieR het volgende:
Als Remain wint met een close call waar het op begint te lijken en dat kamp heeft het te danken aan Schotland die met grote cijfers wint. Wat betekent dat voor de onderhandelingspositie van de schotten? Als Schotland het hoofd van Cameron van de politieke hakblok heeft gehaald.
Schotland heeft juist ondermaats gepresteerd voor het Remain-kamp het komt echt uit Londen dit.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 03:45 schreef MakkieR het volgende:
Als Remain wint met een close call waar het op begint te lijken en dat kamp heeft het te danken aan Schotland die met grote cijfers wint. Wat betekent dat voor de onderhandelingspositie van de schotten? Als Schotland het hoofd van Cameron van de politieke hakblok heeft gehaald.
Glasgow zit idd bijvoorbeeld maar op ~56% opkomst.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 03:46 schreef Slaro het volgende:
[..]
Schotland heeft juist ondermaats gepresteerd voor het Remain-kamp het komt echt uit Londen dit.
Relatief veel remain-delen tellen op dit moment mee.. Het is nog steeds onduidelijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 03:44 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Dat is het geval en ruim ook. Ik ga tukken. Joe!!
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 03:46 schreef KingRoland het volgende:
Waar was ik tijdens het Brexit referendum? Bij Rickert, Inso en Ties.
#neverforget
Birmingham werd 70% remain geroepen uurtje geleden.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 03:45 schreef Slaro het volgende:
[..]
Birmingham gaat waarschijnlijk gewoon naar Leave, Manchester clear win voor remain, Londen ook maar toch wat randgebieden die er wat anders over denken.
Het zou me verbazen eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 03:47 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Birmingham werd 70% remain geroepen uurtje geleden.
twitter:britainelects twitterde op vrijdag 24-06-2016 om 03:47:13Peterborough, #EUref result: Remain: 39.1% (34,176) Leave: 60.9% (53,216) reageer retweet
Misschien, maar zo zit politiek niet in elkaar, Het is de vraag hoe schotse politici dit gaan verkopen aan Engelse politici en in hoever staan de schotse politici aan de winnende hand. Kunnen er daar verrassende wendingen vandaan komen of heeft de schotten zoals gewoonlijk in het Engelse kabinet niks in te brengen voor Schotland.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 03:46 schreef Slaro het volgende:
[..]
Schotland heeft juist ondermaats gepresteerd voor het Remain-kamp het komt echt uit Londen dit.
Ik weet niet of die kerel die op de BBC groot op het scherm is wel het label 'sexy beest' verdiendquote:Op vrijdag 24 juni 2016 03:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wie kijkt er nou naar CNN bij een Brits referendum
Gewoon BBC nigga
#creyeverytimequote:Op vrijdag 24 juni 2016 03:46 schreef KingRoland het volgende:
Waar was ik tijdens het Brexit referendum? Bij Rickert, Inso en Ties.
#neverforget
Alleen een Brexit zal de Schotten de wapens geven om snel tot een nieuw Referendum te komen en dat verklaart misschien de lage opkomst ergens.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 03:49 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Misschien, maar zo zit politiek niet in elkaar, Het is de vraag hoe schotse politici dit gaan verkopen aan Engelse politici en in hoever staan de schotse politici aan de winnende hand. Kunnen er daar verrassende wendingen vandaan komen of heeft de schotten zoals gewoonlijk in het Engelse kabinet niks in te brengen voor Schotland.
Bijna precies 50-50 nuquote:Op vrijdag 24 juni 2016 03:49 schreef Rica het volgende:
Met zulke marges snap je ineens waarom John Major geen referendum over het verdrag van Maastricht aandorste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |