http://www.volkskrant.nl/(...)eu-blijven~a4326524/quote:Vertrekkers hebben overhand in Swindon
Swindon meldt zich, een van de meest onooglijke steden van Engeland (een deel van The Office speelde zich hier af). De Vertrekkers winnen ook hier, maar niet meer dan voorspeld. Na het Sunderland-resultaat heeft het pond zes procent in waarde verloren tegen de dollar. Op de BBC speculeert staatsrechtgeleerde Vernon Bogdanor, oud-docent van David Cameron, al over de Brexit-procedures.
Nou heel UK tegen en een stad is voor. Ik zou me dan schamen als ik in London zou wonen. Die weten niet wat speelt op het platteland.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vreemd ja in een land met een stad als London.
Hoe kom je erbij dat heel UK tegen is.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 02:03 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Nou heel UK tegen en een stad is voor. Ik zou me dan schamen als ik in London zou wonen. Die weten niet wat speelt op het platteland.
Verstandige mensen zijn tegen eu. En die wonen meestal niet in de steden.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat heel UK tegen is.
Was echt ontzettend kutweer in london vandaag. Veel treinen en metros vielen uit. Denk dat dit het aantal stemmen voor remain best wel beinvloed heeft.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 02:03 schreef KrappeAuto het volgende:
Lage opkomst in grote steden, onder andere in Londen en Glasgow.
Dit zal zeker invloed hebben aangezien het in de leave gebieden stukken minder regende.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 02:05 schreef MagicIsland1 het volgende:
[..]
Was echt ontzettend kutweer in london vandaag. Veel treinen en metros vielen uit. Denk dat dit het aantal stemmen voor remain best wel beinvloed heeft.
Jep, passie wint in slechte omstandigheden. Goed voor leavequote:Op vrijdag 24 juni 2016 02:05 schreef MagicIsland1 het volgende:
[..]
Was echt ontzettend kutweer in london vandaag. Veel treinen en metros vielen uit. Denk dat dit het aantal stemmen voor remain best wel beinvloed heeft.
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 02:04 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Verstandige mensen zijn tegen eu. En die wonen meestal niet in de steden.
Nu alweer hequote:Op vrijdag 24 juni 2016 02:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Lol BBC: referenda zijn kut want beslissingen kan het volk niet maken.
Och, als het (wat het gaat worden) gewoon een remain blijft dan is de daily fail er als de kippen bij om een complot in het referendum te zien.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 02:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Heerlijk, die frustratie en teleurstelling. Ook al zou het geen leave worden is dit toch even genieten.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 02:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
hear, hearquote:Op vrijdag 24 juni 2016 02:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
BBC: referenda zijn kut want beslissingen kan het volk niet maken.
In de meeste polls de afgelopen maanden heeft remain toch wel op een voorsprong gestaan hoor, alleen in de afgelopen weken heeft leave even de leiding genomen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 02:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hopelijk verlaten de Britten de EU.
Eerst maandenlang cockteasen met leave en dan opeens blijven? Nope, gewoon eruit. Nu wil ik ook zien wat er gaat gebeuren als ze uit de EU stappen.
Ook maar meteen Trump en Wilders aan de macht, als we toch bezig zijn?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 02:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hopelijk verlaten de Britten de EU.
Eerst maandenlang cockteasen met leave en dan opeens blijven? Nope, gewoon eruit. Nu wil ik ook zien wat er gaat gebeuren als ze uit de EU stappen.
Trump wil ik ook wel zien ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 02:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook maar meteen Trump en Wilders aan de macht, als we toch bezig zijn?
twitter:zerohedge twitterde op vrijdag 24-06-2016 om 02:09:22Kettering votes to Leave:Leave: 32,877Remain: 21,030 reageer retweet
Beter voor ons is onzin, maar verwacht dat Remain gaat winnen, wel met een kleinere voorsprong dan de hele dag een beetje werd gehyped dus.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 02:00 schreef Impressme het volgende:
[..]
Nipt en de groten moeten nog komen. Het is remain. Beter voor ons iig. Al hoopte ik op wat tegengas.Gewoon omdat.
Brexitquote:Op vrijdag 24 juni 2016 02:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook maar meteen Trump en Wilders aan de macht, als we toch bezig zijn?
Een beetje chaos is wel goed voor de wereld, Orde uit chaos. Jammer voor een paar landen op de lange termijn maar dat is hun probleem.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 02:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Trump wil ik ook wel zien ja.
Go Trump!
Theeceremonie met Putin.quote:
Slecht voor Bremain.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 02:03 schreef KrappeAuto het volgende:
Lage opkomst in grote steden, onder andere in Londen en Glasgow.
Inmiddels 104 miljoenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:46 schreef heiden6 het volgende:
Odds bij betfair zijn ineens aan het veranderen, van 1.12 REMAIN naar 1.3 in zeer korte tijd.
Alleen daar is trouwens al 93 miljoen euro ingezet.
The future is brightquote:Op vrijdag 24 juni 2016 02:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Theeceremonie met Putin.
Deportatie vluchtelingen.
Nucleaire aanval op het Midden-Oosten.
Winst?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 02:13 schreef KrappeAuto het volgende:
70%+ winst verwacht voor Basildon. Prognose was echter ~55% winst.
chaos is a ladder je weetzquote:Op vrijdag 24 juni 2016 02:11 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Een beetje chaos is wel goed voor de wereld, Orde uit chaos. Jammer voor een paar landen op de lange termijn maar dat is hun probleem.
Wat is het excuus van de Schotten eigenlijk? Londen is eventjes Venetië aan de Thames dus dan is het nog wel logisch dat er een mindere opkomst is maar wat is er allemaal in Glasgow gebeurd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |