Hoezo ramp?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup, ramptoeristen komen toch nog aan hun trekken
Morgen dus alle rekken vol met kranten die het belangrijkste nieuws van het moment niet hebben.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:35 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Om 4 uur van de pers, maar dan zijn de stukken nu al geschreven.
Daar staan vooral speculaties in dus.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:36 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Denk dat het erom spant meestal is de deadline zo rond 1 uur.
Nouja een Brexit betekent hel en verdoemenis als we sommige politici moeten geloven..quote:
Dat is vaak zo bij verkiezingen en referenda.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:37 schreef Igen het volgende:
[..]
Morgen dus alle rekken vol met kranten die het belangrijkste nieuws van het moment niet hebben.
Reken maar dat de redacteurs van de kranten zo lang mogelijk proberen tijd te rekkenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:37 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Daar staan vooral speculaties in dus.
Nu mis je er dus weer een.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:37 schreef Kaas- het volgende:
Al een half uur geen uitslagen. Dit heeft geen zin. Ik ga slapen en controleer het wel ff als ik 's nachts moet pissen of zo.
Have fun boys.
Nog een keer even dit artikel pluggen: http://www.independent.co(...)-leave-a7095441.htmlquote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:37 schreef Kaas- het volgende:
Al een half uur geen uitslagen. Dit heeft geen zin. Ik ga slapen en controleer het wel ff als ik 's nachts moet pissen of zo.
Have fun boys.
Ach daar gaat het mij niet om.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nouja een Brexit betekent hel en verdoemenis als we sommige politici moeten geloven..
Thanksquote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:39 schreef Igen het volgende:
[..]
Nog een keer even dit artikel pluggen: http://www.independent.co(...)-leave-a7095441.html
Staat een mooi grafiekje in met wanneer de uitslagen verwacht worden. Vooral tussen 4:00 en 6:00 Nederlandse tijd.
Wij hebben niet zoveel schiermonnikogen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:40 schreef MakkieR het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de Engelsen een beetje traag met tellen, bijna 2 uur en maar 5 districten geteld.
Ja maar 3 uur na de exitpoll hadden we geloof ik al een aardige uitslag binnen in Nederland met TK verkiezingen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij hebben niet zoveel schiermonnikogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |