Dat dus.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:10 schreef Hathor het volgende:
Kut Koerden en Turken met hun achterlijke vetes.
Ik hoop niet dat het buiten Nederland normaal is dat je een huis in brand zet omdat daar een verkeerde vlag hangt.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:19 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik krijg bij dit soort acties het idee dat ze niet doorhebben dat ze in Nederland zijn.
Er gebeur(d)en in Turks Koerdistan wel ergere dingen. Het is in Turkije een soort burgeroorlog. Daar hoeven ze Nederland niet mee te verrijken.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het buiten Nederland normaal is dat je een huis in brand zet omdat daar een verkeerde vlag hangt.
Inderdaad. De reden dat ze "gevlucht" zijn, is in 99% van de gevallen een conflict over religie en/of etniciteit.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:32 schreef Braindead2000 het volgende:
En zo importeren we elke oorlog op de wereld.
Turken zijn over het algemeen geen vluchteling. Het zijn legale arbeidsmigranten.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:48 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Inderdaad. De reden dat ze "gevlucht" zijn, is in 99% van de gevallen een conflict over religie en/of etniciteit.
Daarom ook die aanhalingstekens. 99% van de migranten zijn geen echte vluchteling.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:53 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Turken zijn over het algemeen geen vluchteling. Het zijn legale arbeidsmigranten.
Die moskee is ook al eerder beschoten.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:54 schreef Maraca het volgende:
Lekkere straat. Daar werd in mei ook al die man doodgeschoten
99% van de Turken die hier zijn, zijn nooit gevlucht en hebben nooit asiel aangevraagd. Ze zijn hier gekomen om te werken of in het kader van huwelijk/gezinshereniging. Misschien zegt het begrip gastarbeider je wat?quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:54 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Daarom ook die aanhalingstekens. 99% van de migranten zijn geen echte vluchteling.
Prima, maar dan wel in Turkije.quote:
Of achterlijke stammenoorlogen ergens anders dan in Nederland uitvechten? Turkije is er meer dan groot genoeg voor. Dat super-nationalistisch denken van Turken is hier debet aan.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:30 schreef Atak het volgende:
Moskeeën bewapenen zodat ze zichzelf kunnen verdedigen.
Dan kan iedereen maar blijven verhuizen. De Joden in NL krijgen ook gewoon bewaking. Als zulke aanvallen doorgaan zou het geen slecht idee zijn dat sommige personen(priesters?) in gebedshuizen bewapent worden zodat ze die aanvallers te plekke kunnen neutraliseren.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:31 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Of achterlijke stammenoorlogen ergens anders dan in Nederland uitvechten? Turkije is er meer dan groot genoeg voor. Dat super-nationalistisch denken van Turken is hier debet aan.
30-40 bipolare personen waarschijnlijk ...quote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kom er zelf vandaan. Een vriend van mij heeft het over 30-40 gasten die de Moskee zijn binnengevallen.²
Dat jaquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Geweldig zo'n middeleeuwse stammenstrijd in je wijk.
Ik kwam tot dezelfde conclusie. De farmaceutische industrie moet toch eens werk maken van echte medicatie.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:39 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
30-40 bipolare personen waarschijnlijk ...
Dat verbaast me niks.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kwam tot dezelfde conclusie. De farmaceutische industrie moet toch eens werk maken van echte medicatie.²
Eerder totaal gedesorienteerd: wie moeten we nou de schuld geven ....quote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:48 schreef RobbieRonald het volgende:
Velen zullen wel teleurgesteld zijn dat het geen groep van á 40-45 witte Hollanders waren.
Laatste keer dat er een tokkie een wapen pakte waren er 6 miljoen joden dood.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:51 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Eerder totaal gedesorienteerd: wie moeten we nou de schuld geven ....
Die arme buitenlanders
of die arme buitenlanders.
Oh ja, tokkies doen het ook.
De ultieme uitweg voor elk dilemma.
Die tokkie van jou heeft nooit een jood gedood.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:54 schreef Atak het volgende:
[..]
Laatste keer dat er een tokkie een wapen pakte waren er 6 miljoen joden dood.
quote:
dit jaquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:10 schreef Hathor het volgende:
Ik rij wel door naar die toko bij de Plusquote:Op vrijdag 24 juni 2016 02:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Trouwens vaak een lekker broodje Döner gescoord daar. Lekker man.²
Je bevestigt slechts wat ik eerder schreef.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:17 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
99% van de Turken die hier zijn, zijn nooit gevlucht en hebben nooit asiel aangevraagd. Ze zijn hier gekomen om te werken of in het kader van huwelijk/gezinshereniging. Misschien zegt het begrip gastarbeider je wat?
Niet elke migrant is vluchteling of doet alsof!
Precies. In before:quote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:51 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Eerder totaal gedesorienteerd: wie moeten we nou de schuld geven ....
Die arme buitenlanders
of die arme buitenlanders.
Oh ja, tokkies doen het ook.
De ultieme uitweg voor elk dilemma.
Bij het lezen van de titel kregen bepaalde users direct een stijfje, eindelijk die racistische blanke aanval op een moskee, nadat de vorigen toch een kapotte frituurpan kwam of verzekeringsfraude bleken te zijn, maar helaasquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:21 schreef Woelwater het volgende:
Als het Nederlandse mannen waren geweest was Fok te klein geweest en was dit topic overspoeld door haatmoslimsEn natuurlijk een reeks geworden van minstens 4 delen.
Mooie zaak. Lekkere Turkse pizza's daar.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik rij wel door naar die toko bij de Plusiets veiligere buurt
Ik gok dat een tiental users dit topic openden, maar nadat ze de OP lazen besloten om maar niet te reageren.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Bij het lezen van de titel kregen bepaalde users direct een stijfje, eindelijk die racistische blanke aanval op een moskee, nadat de vorigen toch een kapotte frituurpan kwam of verzekeringsfraude bleken te zijn, maar helaas
Vrij debiel dat ze het ook gewoon in andere landen 3000km verderop uitvechten.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:10 schreef Hathor het volgende:
Waar is de policor politie als je ze nodig hebt? Koos, Gutmensch, Mutant, Yasmin, gelly, opeens allemaal afwezig?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Bij het lezen van de titel kregen bepaalde users direct een stijfje, eindelijk die racistische blanke aanval op een moskee, nadat de vorigen toch een kapotte frituurpan kwam of verzekeringsfraude bleken te zijn, maar helaas
Wat nog veel debieler is, is dat daar niet keihard tegen opgetreden word.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:31 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Vrij debiel dat ze het ook gewoon in andere landen 3000km verderop uitvechten.
Ik was eerlijk gezegd gerustgesteld dat het geen willekeurige aanval van Neonazi's s was maar een gerichte ruzie tussen personen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Waar is de policor politie als je ze nodig hebt? Koos, Gutmensch, Mutant, Yasmin, gelly, opeens allemaal afwezig?
Watskeburt?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |