Oostenrijk scenarioquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:55 schreef Nintex het volgende:
[..]
Lord Ashton maakte net een belangrijke opmerking. Pollsters hebben geen grip gekregen op briefstemmen die al veel eerder gedaan zijn (en leunen naar leave) en ook niet stemmen van buiten de UK (die leunen naar remain). En dat is precies de paar procent die het verschil gaat maken.
Eerlijk gezegd verwacht ik dat ook gewoon ook hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:53 schreef Collide het volgende:
[..]
Wat ik begreep zou het remain-kamp net gaan winnen.
50,7% is een zeer spannende uitslagquote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:00 schreef Kaas- het volgende:
Newcastle valt zwaar tegen voor Bremain
Remain 65.404
Leave 63.598
Terwijl het percentage remain hier veel hoger had moeten zijn, laat ik me vertellen.
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:00 schreef Kaas- het volgende:
Newcastle valt zwaar tegen voor Bremain
Remain 65.404
Leave 63.598
Terwijl het percentage remain hier veel hoger had moeten zijn, laat ik me vertellen.
Maar hoewel het ongetwijfeld lager is dan verwacht, kan dat ook weer niet waar zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:02 schreef Igen het volgende:
[..]
Volgens dit artikel: http://www.independent.co(...)-leave-a7095441.html
Had Newcastle bij een landelijk 50-50 een 12%-voorsprong voor Remain moeten hebben.
Dit is gewoon onzin Remlove. De 'experts' hadden dit niet verwacht.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:02 schreef Gutmensch het volgende:
Newcastle is ook wel een pauperstad, dus zo onverwacht is dit niet.
Dan is er nog hoop.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:02 schreef Igen het volgende:
[..]
Volgens dit artikel: http://www.independent.co(...)-leave-a7095441.html
Had Newcastle bij een landelijk 50-50 een 12%-voorsprong voor Remain moeten hebben.
Het is echt niet gezond om alles en iedereen die er een andere mening op na houdt de grond in te borenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:02 schreef Gutmensch het volgende:
Newcastle is ook wel een pauperstad, dus zo onverwacht is dit niet.
Het is niet zozeer een andere mening als wel een hele domme mening.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:04 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Het is echt niet gezond om alles en iedereen die er een andere mening op na houdt de grond in te boren
Het komt wel goed, let maar op.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit is gewoon onzin Remlove. De 'experts' hadden dit niet verwacht.
Zo is Remlof, die man kan er niet tegen als iemand een andere mening heeft. Wereldvreemd die gozert.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:04 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Het is echt niet gezond om alles en iedereen die er een andere mening op na houdt de grond in te boren
Dan nog, het blijft jouw kijk op zaken en met dit soort uitlatingen kom je nogal wereldvreemd op me over.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:04 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het is niet zozeer een andere mening als wel een hele domme mening.
Ga naar bed en ga nadenken wat je wel kan ipv artikeltjes schrijvenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zo is Remlof, die man kan er niet tegen als iemand een andere mening heeft. Wereldvreemd die gozert.
Klopt, maar jij bent wel de laatste op aarde om daar iets van te kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zo is Remlof, die man kan er niet tegen als iemand een andere mening heeft. Wereldvreemd die gozert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |