Lijken snel op het baasjequote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:08 schreef -supergirl- het volgende:
mijn hond mag het ongedierte wel opvreten maar die is er ook te lui voorlijkt op mij he
pass ff danquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nog iets van 30 pakjes ofzo.
je woonde in emmen tochquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kom maar halen, heb ook nog een zak met +/- 1000 tipjes.
Nee denk het niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Die sletterige blonde die op een kamper lijkt
Ik hoop het ook voor je manquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik hoop dat deze open deur mij verkoeling brengt
Zou wel willen maar ff srs weet je hoe warm het isquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zullen we neusjeneusje doen?
Ik wikkel me in een klamboe en neem een citronellabadjequote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan ga je kapot door alle beesten he dat je het ff weet
Facebook van dumpert staat een nog veel groterequote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:49 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit uit de lucht komt vallen schrik je je ook wel dood.
kom knuffelenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:50 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik wikkel me in een klamboe en neem een citronellabadje
Ah ja dan komt het wel goed denk ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:50 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik wikkel me in een klamboe en neem een citronellabadje
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Facebook van dumpert staat een nog veel grotere
lekker klamquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou wel willen maar ff srs weet je hoe warm het is
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gisteren grote kalfs kapsalon en vandaag Turkse pizza met kalfsvlees en kaas.
bahh :s viesquote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gisteren grote kalfs kapsalon en vandaag Turkse pizza met kalfsvlees en kaas.
Als ze uit de grond schieten kijk je nog veel gekker op.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:49 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit uit de lucht komt vallen schrik je je ook wel dood.
Zullen we?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie nog goedkoop naar Londen wil dit is je kans
Dat zegt Geert ook over NL.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze zeggen dat Denemarken graag ook uit EU zou willen als UK dat doet. Dus dat wordt leuk
OW ok, ik volg zijn postings niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Uhm zeer was ook voor brexit? Wat een kneusje ben je toch ook.
wow heb ik zo'n slechte indruk op je achter gelaten? ;squote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Uhm zeer was ook voor brexit? Wat een kneusje ben je toch ook.
Haha nog zo'n voorbarige die denkt dat men tegen een brexit is.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:42 schreef MAHL het volgende:
Wat is er mis met een Brexit? Gewoon ipv een EU nieuwe handelsverdragen maken toch. Kost een paar miljard euro minder, wel de lusten, niet de lasten.
Chai, houd je aub met simpele zaken des levens bezig.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha nog zo'n voorbarige die denkt dat men tegen een brexit is.
Wel eens opgevallen dat van de 1500 jaar Europese geschiedenis de afgelopen 65 als het meest rustig gelden?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:42 schreef MAHL het volgende:
Wat is er mis met een Brexit? Gewoon ipv een EU nieuwe handelsverdragen maken toch. Kost een paar miljard euro minder, wel de lusten, niet de lasten.
Waarom zeg je zoiets dan? Ik lul ook maar wat namelijk, hij heeft er niks over gepost.quote:
De tegenstanders van een brexit spelen vooral op de onderbuikgevoelens om in de EU te blijven. Dusja.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha nog zo'n voorbarige die denkt dat men tegen een brexit is.
Nee, Montelly weet dat ik hem totaal achterlijk vind, no matter what.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom zeg je zoiets dan? Ik lul ook maar wat namelijk, hij heeft er niks over gepost.
Maar in jouw hoofdje gaar het zeker zo van: links -> pro-Europa -> tegen Brexit. Stel ik me zo voor.
Heerlijk om zo simplistisch te zijn, me jelly.
Ergens een YouTube filmpje gezien en hier met wijsheid pogen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:45 schreef zeer het volgende:
[..]
Wel eens opgevallen dat van de 1500 jaar Europese geschiedenis de afgelopen 65 als het meest rustig gelden?
En sws denken dat Engeland nu allemaal fijne lucratieve handelsverdragen aangeboden krijgen nu ze 23 juni als Onafhankelijkheidsdag willen laten uitroepen. Sws rip landbouw in UK.
oh MAHL pls ga je aftrekken op Breivik foto'squote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
De tegenstanders van een brexit spelen vooral op de onderbuikgevoelens om in de EU te blijven. Dusja.
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ergens een YouTube filmpje gezien en hier met wijsheid pogen.
>met wijsheid pogenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Huh ik zag juist telkens die Brexitfappers met filmpjes komen :squote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ontken je nu dat de voorstanders dat ook deden?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
De tegenstanders van een brexit spelen vooral op de onderbuikgevoelens om in de EU te blijven. Dusja.
Ja lekker simpel, links is pro en rechts is tokkie..quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom zeg je zoiets dan? Ik lul ook maar wat namelijk, hij heeft er niks over gepost.
Maar in jouw hoofdje gaar het zeker zo van: links -> pro-Europa -> tegen Brexit. Stel ik me zo voor.
Heerlijk om zo simplistisch te zijn, me jelly.
Jij bent ook vleesgeworden ironie, of niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Chai, houd je aub met simpele zaken des levens bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |