Met ui?quote:
Moet eigenlijk met Juicequote:
En een klein beetje zout en verse basilicum?quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:51 schreef banaantjeEE het volgende:
Mozzarella met tomaat en walnootolie
Zout wel, maar geen basilicum. Wel nog geroosterd brood met véél boterquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:52 schreef agter het volgende:
[..]
En een klein beetje zout en verse basilicum?
Lekker is dat hè. Een Caprese salade.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:54 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Zout wel, maar geen basilicum. Wel nog geroosterd brood met véél boter
Deze baas snapt het.quote:
Dat ziet er erg lekker,gezond en goed uit. Zou bijna zeggen dat je het eet om een detoxificatie te bewerkstelligen.quote:
Oh God nee, detoxen doe ik niet aan. Daar heb ik gewoon nieren voor. De werken prima.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:55 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat ziet er erg lekker,gezond en goed uit. Zou bijna zeggen dat je het eet om een detoxificatie te bewerkstelligen.
Ik was o.a.weer even bij die 'bolle'. voor het avondeten.
Ja,weet ik en ik proef de eerste haring dan ook altijd zonder ui. Is deze goed dan worden de wat ik noem 'supplementen' toegevoegd zoals Mokumse uien,uien en pickles.Gewoon omdat ik met dezen erbij nog lekkerder vind smaken.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:36 schreef golfer het volgende:
Gooi jij echt zoveel uien over nieuwe haringen?
Dat was in het verleden een truc om de eventuele tranige/zoute smaak van de vis te verbergen.
Hollandse Nieuwe hoor je zonder uitjes te eten.
quote:
zullen we een haringbattle organiseren?quote:
Juist niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:52 schreef Smallish het volgende:
[..]
Is dat zo? Staat er niet op en de doos waarin ze zaten al weggegooid... En ach,
Helpquote:
Helemaal niet! Waterijs heeft niet veel calorieën, en zeker niet zo'n klein ijsje als een perenijsje.quote:
Ik lust jou wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Helemaal niet! Waterijs heeft niet veel calorieën, en zeker niet zo'n klein ijsje als een perenijsje.
Ik lust nu wel een perenijsje na m'n kaas
Waar je meer trek in hebtquote:Op vrijdag 24 juni 2016 17:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Bier en bitterballen
En nu belangrijker steakhouse of Italiaan?
quote:
Jammm!!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:24 schreef MCH het volgende:
Overigens ga ik zo ff naar de dorpsmarkt om een lekker gegrild kippetje te halen.
Gewoon a la Iwanius allebei en 3 keer ijs onderweg van de steakhouse naar de Italiaan?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 17:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Bier en bitterballen
En nu belangrijker steakhouse of Italiaan?
Dat lijkt me geen steakhouse of Italiaanquote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Het werd: kofte, shoarma, kebab met heerlijke frieten en ontzettend veel lekkere sauzen.
Toetje was een oublihoorn slagroomsoftijs met nootjes
Hey lieverd.. nog eetplannen dit weekend?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen steakhouse of Italiaan
Ik had net een kop thee en een mini kanjer (met pure chocola).
Was het echt duur? Dacht dat shoarma en kebabschotels redelijk goedkoop warenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hey lieverd.. nog eetplannen dit weekend?
Het was steakhouse/shoarma/grill waarvan de eigenaar Libanees is en zelfs in onze straat woont. Wij eten er vrijwel nooit omdat het qua prijst te hoog iis
Oublihoorn bij de beste softijstent van Leek.. bij de Primera
Via Emmen terug? https://www.facebook.com/ThuThiemEmmen/quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Was het echt duur? Dacht dat shoarma en kebabschotels redelijk goedkoop waren![]()
Morgen misschien qua eetplannen een terrasje pakken, of als t echt lekker wordt dan varen. En zondag naar de andere kant van NL (Valthermond). Weet dan ook niet waar te eten, hoop niet bij een tankstation![]()
Jij leuke/lekkere plannen? Vaak wel, heerlijk
Oeh, lekker! hopelijk werkt het weer mee!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Was het echt duur? Dacht dat shoarma en kebabschotels redelijk goedkoop waren![]()
Morgen misschien qua eetplannen een terrasje pakken, of als t echt lekker wordt dan varen. En zondag naar de andere kant van NL (Valthermond). Weet dan ook niet waar te eten, hoop niet bij een tankstation![]()
In Emmen zit genoeg om lekker te etenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik onthou het, thanks!! Die kroketten lijken me super! Hopelijk wil mijn gezelschap daar ook heen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In Emmen zit genoeg om lekker te etenDat is vlakbij Valthermond.
- Als je mega lekkere hamburger wil eten moet je naar de Chefburger.![]()
- Voor lekker Indiaas eten moet je hier heen. Ook in Emmen.
- En als je in de buurt van Valthermond wilt blijven.. Is deze snackbar in Nieuw-Weerdinge ook een aanrader! Heeft allemaal zelfgemaakte kroketten in lekkere smaken en de patat is ook lekker. Maar naast kroketten hebben ze daar nog meer.
Natuurlijk zijn er nog meer plekken om te eten maar ik moest snel hieraan denken. Oh en food truck festival in Emmen dit weekend.
Nee hoor. Je moet t geen half uur laten staan.quote:
Je negeert mijn Vietnamese tipquote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik onthou het, thanks!! Die kroketten lijken me super! Hopelijk wil mijn gezelschap daar ook heen.
O sorry nee die heb ik zeker bekeken, thanks.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:02 schreef golfer het volgende:
Vanavond: een maisbolletje met een gegrilde wagyu-burger, sla, tomaat en ui en daarbij gekookte mais met boter.
Die burger ziet er super mooi (en lekker!) uitquote:
Was ook lekker. Tegenwoordig in het vriesvak van de AH te koop. Australische wagyuburgers. 2 stuks voor 4,99. Goed vlees.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:30 schreef Isabeau het volgende:
Die burger ziet er super mooi (en lekker!) uit
uniekhoorn eet een hoorn(tje)quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu koffie met tia maria en [ afbeelding ]
Straks gewokte chineze kool met ketjap/soja/vetsin/kruiden/nam pla/sambals e.d.
Daarbij zoete worteljtes en aardappelkroketten.
Hele dorade onder de grill vandaan
wrm altijd acclimatiseren?quote:Op zondag 26 juni 2016 04:00 schreef Iwanius het volgende:
Zaterdag
Thais avondmaal:
[ afbeelding ]
Op herhaling: Ossenhaas met pepers & basilicum schotel.
[ afbeelding ]
En ook dit bekende Thaise gerecht nl. Fipfilet in groene curry.
[ afbeelding ]
Het bordje met beiden gerechten i.c.m. witte rijst. Heeerlijk!
Opvolgend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot in de late uurtjes acclimatiseren en nog even in mijn stad rondbanjeren.
Op de Blaak zo te zien?quote:Op zondag 26 juni 2016 17:21 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Uitzicht op mien centrum...
[ afbeelding ]
Maar weer eens deze tomaten-kip combo met witte rijst en chinese groenten genomen.Drank is een coke classic.
[ afbeelding ]
Even acclimatiseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |