HAHAquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:32 schreef Paxcon het volgende:
Oke je kan wel wedden op de kleur van de onderbroek van Gary Lineker maar niet op Brexit
Het is vooral een kwestie van doenquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:21 schreef Amarantha het volgende: [..] Oh leuk
Rusland wil ik ook nog wel keer heen. Eigenlijk wil ik nog naar zoveel plekken
![]()
oh matigquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan heeft unibet hem gecalled Pax.
Vanochtend kon het nog wel
Gister 1.5 gezienquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh matig
wat was de odd voor een stay?
https://www.unibet.eu/betting#filter/politics/united_kingdomquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh matig
wat was de odd voor een stay?
Het wordt wel nek aan nek als ik die odds mag gelovenquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
De over/unders zijn mogelijk nog interessant.
50-55% stay op 2.9 op betfair.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het wordt wel nek aan nek als ik die odds mag geloven
Ik weet eigenlijk niet zo goed welke landen ik nog wil zienquote:
Ik wil wel weer terug naar de natuur in Canada.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet zo goed welke landen ik nog wil zien
Consequentie van een vrije markt.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:38 schreef Paxcon het volgende:
inso wat vind jij hier nou van als liberaal http://www.nu.nl/politiek(...)-medicijntekort.html
Toch welquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Volgend jaar ga ik gewoon weer lekker ZO-Azie
kijk nog welquote:
maar het is toch raar om een bedrijf te verplichten te producerenquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Consequentie van een vrije markt.
De vrije markt die ervoor zorgt dat er keuzemogelijkheid is qua medicijnen en dat de prijzen lachwekkend laag zijn als de patenten verlopen.
Oh ja. Met dat punt ben ik het helemaal met je eens.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
maar het is toch raar om een bedrijf te verplichten te produceren
als zij er geen zin meer in hebben mogen ze er toch gewoon mee kappen
Ik ook. En veel meer van Amerikaquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil wel weer terug naar de natuur in Canada.
Je schijnt er heel veel te kunnen eten. En toeristische gebieden zijn heel druk en duur maar mooi.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kijk nog wel
lijkt me wel skeer filipijnen
(wel katholiek)
Stiekem zat ik al te kijken voor in de winter.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je schijnt er heel veel te kunnen eten. En toeristische gebieden zijn heel druk en duur maar mooi.
Vriendin opperde om een jaar in Australie te gaan werken, jaar in Nieuw Zeeland en jaar in Canada. Keuzes keuzesquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil wel weer terug naar de natuur in Canada.
De steden zijn op een paar na niet zo bijzonder nee.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:45 schreef Paxcon het volgende:
Ik zou in de VS wel een roadtrip willen doen ofzo, maar dan met partner ofzo
Lijkt me echt genot om daar te touren
Met de steden enzo ehb ik niet zoveel
28 hierquote:
Ierland lijkt me ook prachtigquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De steden zijn op een paar na niet zo bijzonder nee.
Maarr daar rijden.
Bohhhhhhhhhhhhhh
quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:46 schreef Paxcon het volgende:
maar ik wil niet links rijden want dat gaat vast fout
wtf wonen jullie in de woestijn ofzoquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
28 hier
Maar inderdaad, zweet me het leplazerus
quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je bent toch niet motorisch gestoord
zou wel een keertje bachelor party in vegas doenquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De steden zijn op een paar na niet zo bijzonder nee.
Maarr daar rijden.
Bohhhhhhhhhhhhhh
Het is hooguit 15 minuten wennen.quote:
Zou ik Macau gaanquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
zou wel een keertje bachelor party in vegas doen
maar lijkt me wel nep allemaal
ja, en dan nog zieker qua gokkenquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
is dat de aziatische broer van vegas
pff en dan schakelen met linkerhand zekerquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is hooguit 15 minuten wennen.
Voor mij dan als ik naar Polen moet.
Maar het is echt nietm oeilijker.
Het was hier ook enorm warm, 3 weken alles dicht geweest.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:48 schreef supersof het volgende:
Het was in mijn kamer 27 graden
Gelukkig heb ik een airco man man
26. Binnen en buiten.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:50 schreef supersof het volgende:
Op dit moment is het 30 graden, voelt als 35
omg
hoe warm is het bij jullie?
Ik schakel niet in eigen autoquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
pff en dan schakelen met linkerhand zeker
apart hoor
29 volgens mn app buiten maar ik merk er eigenlijk niks van, zit ook met vestquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:50 schreef supersof het volgende:
omg
Ik wilde eigenlijk naar buiten om even chocolade te halen maar twijfel nu heel ergquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
29 volgens mn app buiten maar ik merk er eigenlijk van, zit ook met vest
ik ga zo even buiten een kijkje nemen
automaat jaquote:
die windows lijkt me vreselijkquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:52 schreef Amarantha het volgende:
Treurige zomer.
[ afbeelding ]
Oh ik dacht morgen 30, keek naar vandaag hehe.
Ik vind dit wel chill. Als ik op start menu klik staat hij in het klein.quote:
een uur geleden 21.6 graden volgens twitterquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:50 schreef supersof het volgende:
omg
Daar heb je dus echt geen kut te doen behalve je skeer voelen tussen de sjeiksquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:54 schreef Insomnia_ het volgende:
wil nog wel keer naar dubai opzich
loop ik hele dag djellaba
vriendin vindt het wel leuk als zonvakantiequote:Op donderdag 23 juni 2016 15:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb je dus echt geen kut te doen behalve je skeer voelen tussen de sjeiks
Gewoon in je boxer en dan binnenstebuiten keren tochquote:Op donderdag 23 juni 2016 16:00 schreef wietparkiet het volgende:
wrm zou ik op paxcon willen komen
heb gewoon zakdoekjes hoor
Hey bramquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Waarom komt niemand meer op Paxcon? Arme jongen.
één keer gehad geloof ikquote:Op donderdag 23 juni 2016 16:14 schreef Fok-it het volgende:
Not Found
The requested URL was not found on the server. If you entered the URL manually please check your spelling and try again.
Krijgen jullie dit ook soms als je op quote of iets drukt?
Hoe krijg je het toch wegquote:Op donderdag 23 juni 2016 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
3pm meal:
0,5 liter melk
2 toast
3 eieren
2 plakken bacon
0,5 liter water
Gewoon stampenquote:Op donderdag 23 juni 2016 16:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe krijg je het toch weg
Heb net banaantje genomen en zo is het wel weer even mooi
Ik heb net de schade uit zitten rekenen van de laatste 3 weken.quote:
vies goedkoop toch thailandquote:Op donderdag 23 juni 2016 16:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb net de schade uit zitten rekenen van de laatste 3 weken.
pfffff
tenzij je naar landen als cambodja of zo gaat denk ikquote:Op donderdag 23 juni 2016 16:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zo duur als je het zelf maakt azie
quote:
800 ishquote:Op donderdag 23 juni 2016 16:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sow knap
Hoeveel calorieën heb je nu daarmee gehad of hou je dat verder niet bij
lijkt me wel beetje saai om met hem op vakantie te gaan als hij niks wilquote:Op donderdag 23 juni 2016 16:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]die Argo is gewoon een troll, kan niet anders
even rekenenquote:Op donderdag 23 juni 2016 16:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ja ik bedoelde eigenlijk over de hele dag
Dan kan je net zo goed niet gaan neequote:Op donderdag 23 juni 2016 16:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lijkt me wel beetje saai om met hem op vakantie te gaan als hij niks wil
Jij hoeft toch niets te doen om ondergespoten te worden?quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hey bram
Af en toe heb ik ook wel wat rust nodig hoor
Het is donderdag hoorquote:Op donderdag 23 juni 2016 16:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
NOG 1
![]()
![]()
![]()
NOG 1, JA 1
![]()
![]()
![]()
1 UURTJE
![]()
![]()
![]()
EN DAN WEEKEND
Waarom?quote:
Lang leven parttime werken.quote:
Hmm als je het zo bekijkt jaquote:Op donderdag 23 juni 2016 16:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Jij hoeft toch niets te doen om ondergespoten te worden?
Oei oei. Niet voor mij weggelegd. Ik haat melk. In september ga ik wel meer trainen though.quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
makkelijke manier om even HARD te gainen
Ik vind het ook niet zo heel lekker hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:34 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Oei oei. Niet voor mij weggelegd. Ik haat melk. In september ga ik wel meer trainen though.
Ja, precies. Mij hoef je dat niet eens te vragen, ga er vanuit dat het gewoon bij mij gebeurt.quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm als je het zo bekijkt ja
Dus ik kan ondertussen gewoon lekker tv kijken ofzo?
quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja, precies. Mij hoef je dat niet eens te vragen, ga er vanuit dat het gewoon bij mij gebeurt.
Ik ben nu aan de bulkpowder gegaan. Die shit is kapot lekk0rquote:Op donderdag 23 juni 2016 16:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo heel lekker hoor.
Maar een halve liter heb je nog wel in 30 seconde weg.
Lol welkequote:Op donderdag 23 juni 2016 16:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ben nu aan de bulkpowder gegaan. Die shit is kapot lekk0r
Pure Proteïne in de smaken witte choco, appel crumble custard en chococookies.quote:
Ik dacht vandaag aan jou toen ik spam in de winkel lag liggen.quote:
Lol.quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik dacht vandaag aan jou toen ik spam in de winkel lag liggen.
(lol)
Ik wil het doen uit liefde.quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jongens ik heb de indruk dat ik door sommigen word beschouwd als lustobject en niet als mens
Kameeltje heb jij weleens harira soep op? Net op en vond het wel wat voor jouquote:
nostalgiequote:Op donderdag 23 juni 2016 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kameeltje heb jij weleens harira soep op? Net op en vond het wel wat voor jouveel kikkererwten en linzen enzo
Oh toen je in Maroc was zeker?quote:
nee vroeger toen ik klein wasquote:
Kloptquote:
Nee, ken ik niet.quote:
Klopt. Ook ontzettend kruidig en machtigquote:Op donderdag 23 juni 2016 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ken ik niet.
Ziet er niet echt lekker uit, maar ingrediënten klinken goed.
Moet wel vies veel in
Als lam niet zo slecht verkrijgbaar en kankiduur was, had ik het wel even gemaakt vanavond.quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Ook ontzettend kruidig en machtig
Sommige mensen maken het ook met gehakt.quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als lam niet zo slecht verkrijgbaar en kankiduur was, had ik het wel even gemaakt vanavond.
Dat ben je ook. Wil jij pls het FOK! sletje worden?quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jongens ik heb de indruk dat ik door sommigen word beschouwd als lustobject en niet als mens
Had het zelf ook nooit gemaakt neequote:Op donderdag 23 juni 2016 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als lam niet zo slecht verkrijgbaar en kankiduur was, had ik het wel even gemaakt vanavond.
hfquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had het zelf ook nooit gemaakt nee![]()
Maae ik ben weg, Coldplaygenot
Dag dag
geen idee wat dat betekentquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Odd voor stay gestegen naar 1.18 jongens.
Dat een brexit is heroordeeld van Nihiel naar Heel-iets-minder-nahielquote:
Lekker koud hoop ik. Ik sterf van hitte.quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Over 20 minuten weer half litertje melk
Geen van beide. Slapen lukt niet, want te warm. Douchen heeft geen nut.quote:
Is dat lekkerder?quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sommige mensen maken het ook met gehakt.
Het is hier niet zo heel warm. Heb er ook eigenlijk nooit last van.quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Lekker koud hoop ik. Ik sterf van hitte.
Mijn hersenen zijn doodmoe en vanavond uitgaan dus slapen lukt sooooowieso wel.quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Geen van beide. Slapen lukt niet, want te warm. Douchen heeft geen nut.
Mijn god. Damn.quote:
Het is op werk nu 27 graden binnen. Plekzooi.quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is hier niet zo heel warm. Heb er ook eigenlijk nooit last van.
Heb nog airco ook.
Lol geen airco op werk?quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Het is op werk nu 27 graden binnen. Plekzooi.
Nope... Was het maar zo'n feest.quote:
gewoon tranquiloquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Echt weer typisch nederland he, is het eens warmer dan 20 graden gaat het viesbenauwd en plakkerig worden mweh
lol hier 35 ahahahquote:
doe Andersomquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn hersenen zijn doodmoe en vanavond uitgaan dus slapen lukt sooooowieso wel.
Ik denk lekker douchen en dan dutje doen, ja prima plan.
mijn iphone liet in thailand een keer zien dat het voelde als 48 gradenquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:19 schreef supersof het volgende:
Oh ondertussen voelt als 37 graden
oke dan
my godquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn iphone liet in thailand een keer zien dat het voelde als 48 graden
maar ik weet niet of ik apple moet vertrouwen
valt meequote:Op donderdag 23 juni 2016 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn iphone liet in thailand een keer zien dat het voelde als 48 graden
maar ik weet niet of ik apple moet vertrouwen
komt door wind enzo he en luchtvochtigheidquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:21 schreef supersof het volgende:
[..]
my god
vind dat raar dat gevoelstemperatuur anders is dan werkelijke temperatuur
toen ik in kroatie was was het 35 graden overdagquote:
welkequote:Op donderdag 23 juni 2016 17:34 schreef JanCees het volgende:
ik luister nu een van de beste albums van 2016
Ik heb tijdens het rondtouren in Isaan en Laos echt keihard KALI zitten zingen een paar keer per dagquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Marianne Weber & John de Bever - Dat is de liefde
Baasquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb tijdens het rondtouren in Isaan en Laos echt keihard KALI zitten zingen een paar keer per dag
Over Kaliquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En mn vriendin maar vragen waar het over ging
ja dat mijn kameraad uit west-frisia mij er in heeft geintroduceerdquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:49 schreef JanCees het volgende:
Wat zei je dat je graag naar kampermuziek luisterd
mijn moeder is daar nu (niet in de club vermoedelijk)quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze clip laat op artistieke wijze zien hoe ik mn tijd op FOK! verdoe
en hoe ik de club murder in warszawa
Waar zit ze in warschauquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mijn moeder is daar nu (niet in de club vermoedelijk)
Misschien kun je even appen dat Insomnia van het fokforum geinteresseerd isquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien kun je even appen dat Insomnia van het fokforum geinteresseerd is
Moet ze nog restaurant tips
lolquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan haar tips geven over data plans in polen
weet ik niet eigenlijkquote:
er is ook geen linkquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh omg ik las cv en toen frambozen en dacht wat voor frambozengvd moet echt slapen. Snapte link met cv niet
ik snap hetquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja die is er dus niet maar ik zocht een link snapje
Er zat een kat in mn kamer wat steeds om aandacht ging eisen en kopjes gaf aan mij dus niet geslapen en met kitty gespeeldquote:
Wel over ~15 jaarquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:40 schreef Drug het volgende:
Kun je je voorstellen dat wordt geroepen "papa" of "mama", door je kind. Kan me dat echt niet voorstellen
#randomthought
ja hoorquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:40 schreef Drug het volgende:
Kun je je voorstellen dat wordt geroepen "papa" of "mama", door je kind. Kan me dat echt niet voorstellen
#randomthought
Jaquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:41 schreef Drug het volgende:
[..]
jij begon![]()
Nee oke heb je toevallig muziek op?
het een is het gevolg van het ander. Sprak de wijze papaquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ging op 2 maanden oude dochtertje van vriendin passen, het was leuk tot ze ging poepen en honger kreeg en ging huilen. Oh god.
Sorry ik heb helemaal niet gereageerd op je bericht volgens mijquote:
oh ik had me geabonneerd en toen de video van vanochtend gekeken dus ik heb die niet gezienquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Sorry ik heb helemaal niet gereageerd op je bericht volgens mij
Maar hij is wel leuk he jamoest je lachen bij dat tandenborstel gedeelte?
![]()
oooh okequote:Op donderdag 23 juni 2016 18:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh ik had me geabonneerd en toen de video van vanochtend gekeken dus ik heb die niet gezien
ik like ditquote:
Werd jij af en toe niet echt gek van al dat gehuil? Wat kunnen ze krijsen zeg manmanmanquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het een is het gevolg van het ander. Sprak de wijze papa
wie ben jij eigenlijkquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:47 schreef Drug het volgende:
ik heb niet echt een kinderwens, maar zou het wel prima vinden als het kwam, en dan ook zikaseri nemen. hehe nemenongepast
Moet eerlijk zeggen dat mijn dochter niet overdreven veel huilt. En als ze huilt weet ik meestal wel wat ze aan wilt geven. Begin was wel even lastig ja maar de signalen werden mij al vrij snel duidelijk. En als je die signalen oppikt en er naar handelt dan zorg je er voor dat je geen enorme huil baby krijgt.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Werd jij af en toe niet echt gek van al dat gehuil? Wat kunnen ze krijsen zeg manmanman
MAAR DAN OOK ECHTquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jezus wat een wijze woorden. Alsof ik al negentien kinderen heb zeg.
ik was ook een rustige baby, maar een super erge puber. Wees voorbereid, you never know hehehehquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat mijn dochter niet overdreven veel huilt. En als ze huilt weet ik meestal wel wat ze aan wilt geven. Begin was wel even lastig ja maar de signalen werden mij al vrij snel duidelijk. En als je die signalen oppikt en er naar handelt dan zorg je er voor dat je geen enorme huil baby krijgt.
quote:
Ze heeft tot nu toe veel trekjes van mij. En ik was echt een tyfus kind al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik was ook een rustige baby, maar een super erge puber. Wees voorbereid, you never know heheheh
dan ben jij een drugs indiase pop in mijn ogenquote:
Zelfs ik snap dat een baby moe is als een baby over zijn/haar ogen begint te wrijven migadoooooquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op vakantie ontmoete ik een stel met een baby van net 5 maanden. Die waren naar zo'n training geweest want ze herkende bepaalde signalen niet. Toen vroeg ik zoals wat voor signalen?
Toen zei die vader: ja als ze na het avondeten in zijn ogen wreef en gaapte dachten wij dat hij zich stierlijk verveelde dus gingen we spelen met hem. En hij maar huilen en we kregen hem niet stil.... Ze hadden dus geen flauw benul dat hun zoon gewoon naar bed moest.
LIKE DUH![]()
![]()
hehequote:Op donderdag 23 juni 2016 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze heeft tot nu toe veel trekjes van mij. En ik was echt een tyfus kind al zeg ik het zelf.
Haha ja erg he.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zelfs ik snap dat een baby moe is als een baby over zijn/haar ogen begint te wrijven migadooooo
... En zij hadden dus een training gevolgd ja? Jeetje ..quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ja erg he.
Zij hielden hun kind dus gewoon tot 23.00 wakker terwijl hij al om 19.00 moe was. En huilen dat het deed
vetquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:55 schreef supersof het volgende:
[..]
dan ben jij een drugs indiase pop in mijn ogen
gvdquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op vakantie ontmoete ik een stel met een baby van net 5 maanden. Die waren naar zo'n training geweest want ze herkende bepaalde signalen niet. Toen vroeg ik zoals wat voor signalen?
Toen zei die vader: ja als ze na het avondeten in zijn ogen wreef en gaapte dachten wij dat hij zich stierlijk verveelde dus gingen we spelen met hem. En hij maar huilen en we kregen hem niet stil.... Ze hadden dus geen flauw benul dat hun zoon gewoon naar bed moest.
LIKE DUH![]()
![]()
Ja maar niet alleen daarvoor. Ze herkende wel meer dingen niet en waren best onzekerquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
... En zij hadden dus een training gevolgd ja? Jeetje ..
hoe zij jij mij?quote:
ja ik wil mijn familienaam redden. Staat op uitstervenquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:58 schreef Drug het volgende:
als ik erover nadenk heb ik toch wel een kinderwens. ik wil meemaken hoe die band is. waarom willen mensen kinderen? zijn daar niet egoistische redenen voor?
Vind het alleen maar goed dat ze zo'n cursus doen. Beter toegeven dat je het niet weet dan dom lopen aanklooienquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar niet alleen daarvoor. Ze herkende wel meer dingen niet en waren best onzeker
Bekronen van je liefdesleven door een mixje van jou en een geliefde te creëerenquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:58 schreef Drug het volgende:
als ik erover nadenk heb ik toch wel een kinderwens. ik wil meemaken hoe die band is. waarom willen mensen kinderen? zijn daar niet egoistische redenen voor?
moet je nog ff door dusquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja ik wil mijn familienaam redden. Staat op uitsterven
Dat vind ik ook hoor maar als je die verhalen dan hoort denk je vervolgens ook van die zijn een beetje KoeKoeK ofzo.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind het alleen maar goed dat ze zo'n cursus doen. Beter toegeven dat je het niet weet dan dom lopen aanklooien
als een soort spiritueel guru type dat de mensheid kan redden van de ondergang. komt door je ondertitel denkquote:
Nee maar ik zou niet weten wat er egoïstisch zou moeten zijn verder aan het nemen van kinderen.quote:
wow coolquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:02 schreef Drug het volgende:
[..]
als een soort spiritueel guru type dat de mensheid kan redden van de ondergang. komt door je ondertitel denk
dus ff door voor een jongetje dus?quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja ik wil mijn familienaam redden. Staat op uitsterven
Het lijkt me prachtig wanneer je de essentie raakt en een nieuw mens maakt. Dat je van meer om jezelf geeft, opeens in de toekomst van die ander leeft.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:58 schreef Drug het volgende:
welquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee maar ik zou niet weten wat er egoïstisch zou moeten zijn verder aan het nemen van kinderen.
prachtig en ook egoïstischquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bekronen van je liefdesleven door een mixje van jou en een geliefde te creëeren
wat vreemdquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het lijkt me prachtig wanneer je de essentie raakt en een nieuw mens maakt. Dat je van meer om jezelf geeft, opeens in de toekomst van die ander leeft.
Overigens blijf ik kinderloos
quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:04 schreef Paxcon het volgende:
lol straks heeft haags eindelijk een zoon en blijkt hij teringgay
zie mijn username voor een tipje van de sluierquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:03 schreef supersof het volgende:
[..]
wow cool
ik hoop dat ik dan snel mijn bericht krijg vanuit het onderbewustzijn
Nee ik doe niet aan drugsquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:06 schreef Drug het volgende:
[..]
zie mijn username voor een tipje van de sluier
Hier moest ik wel om lachen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:04 schreef Paxcon het volgende:
lol straks heeft haags eindelijk een zoon en blijkt hij teringgay
nee ik gebruik geen geurtje, alleen eau de parfumquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik doe niet aan drugs
alleen alcohol
ehehehequote:Op donderdag 23 juni 2016 19:07 schreef Drug het volgende:
[..]
nee ik gebruik geen geurtje, alleen eau de parfum
mooi omschreven,quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het lijkt me prachtig wanneer je de essentie raakt en een nieuw mens maakt. Dat je van meer om jezelf geeft, opeens in de toekomst van die ander leeft.
Overigens blijf ik kinderloos
why?quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alleen maar dochters krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |