HAHAquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:32 schreef Paxcon het volgende:
Oke je kan wel wedden op de kleur van de onderbroek van Gary Lineker maar niet op Brexit
Het is vooral een kwestie van doenquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:21 schreef Amarantha het volgende: [..] Oh leuk
Rusland wil ik ook nog wel keer heen. Eigenlijk wil ik nog naar zoveel plekken
![]()
oh matigquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan heeft unibet hem gecalled Pax.
Vanochtend kon het nog wel
Gister 1.5 gezienquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh matig
wat was de odd voor een stay?
https://www.unibet.eu/betting#filter/politics/united_kingdomquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh matig
wat was de odd voor een stay?
Het wordt wel nek aan nek als ik die odds mag gelovenquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
De over/unders zijn mogelijk nog interessant.
50-55% stay op 2.9 op betfair.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het wordt wel nek aan nek als ik die odds mag geloven
Ik weet eigenlijk niet zo goed welke landen ik nog wil zienquote:
Ik wil wel weer terug naar de natuur in Canada.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet zo goed welke landen ik nog wil zien
Consequentie van een vrije markt.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:38 schreef Paxcon het volgende:
inso wat vind jij hier nou van als liberaal http://www.nu.nl/politiek(...)-medicijntekort.html
Toch welquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Volgend jaar ga ik gewoon weer lekker ZO-Azie
kijk nog welquote:
maar het is toch raar om een bedrijf te verplichten te producerenquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Consequentie van een vrije markt.
De vrije markt die ervoor zorgt dat er keuzemogelijkheid is qua medicijnen en dat de prijzen lachwekkend laag zijn als de patenten verlopen.
Oh ja. Met dat punt ben ik het helemaal met je eens.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
maar het is toch raar om een bedrijf te verplichten te produceren
als zij er geen zin meer in hebben mogen ze er toch gewoon mee kappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |