Ik als kind nog wel. Toen was alles nog vies goedkoop vergelekn met nuquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:30 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb nooit bewust met de gulden betaald
hey opaquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik als kind nog wel. Toen was alles nog vies goedkoop vergelekn met nu
Ik baalde destijds vet erg.quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:30 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb nooit bewust met de gulden betaald
Sta jij dan ook in een supermarkt en denk je ''sow een pond kaas kost wel 10 gulden''quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik snap dus niet waarom het dan goedkoop zou zijnquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
90's kidquote:
Hahaquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik baalde destijds vet erg.Kreeg eindelijk door met de rijksdaalder etc, moest ik weer nieuwe munteenheid leren.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sta jij dan ook in een supermarkt en denk je ''sow een pond kaas kost wel 10 gulden''
Best geinige biljetten waren dat.quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
HahaJa dat is mij bespaard gebleven
Ik ken die benamingen van bijv. 100 gulden ook slechteen rooitje enzo
Je zou zeggen van wel he, ik ben ook niet dusdanig economisch ingesteld hoorquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ik snap dus niet waarom het dan goedkoop zou zijn
alles is toch omhoog gegaan dan gaat het toch in vergelijking staan
ik snap echt niks van geld volgens mij
Sowieso als mensen dat nog doen hebben ze helemaal niks van inflatie begrepenquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]nee gek
Ik heb echt een hekel aan mensen die dat doenhet is euro klaar, denk dan ook in euros
Salarissen ookquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou zeggen van wel he, ik ben ook niet dusdanig economisch ingesteld hoormaar ik weet dat veel dingen echt bijna 2x zo goedkoop waren, eten, ov enzo.
Ongetwijfeld ja.quote:
Toen ik geboren was pakte mn ouders samen 1k gulden ofzo.quote:
Iets minder dan 500 euro toch? Absurdquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen ik geboren was pakte mn ouders samen 1k gulden ofzo.
Ja zoietsquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iets minder dan 500 euro toch? Absurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |