Ik als kind nog wel. Toen was alles nog vies goedkoop vergelekn met nuquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:30 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb nooit bewust met de gulden betaald
hey opaquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik als kind nog wel. Toen was alles nog vies goedkoop vergelekn met nu
Ik baalde destijds vet erg.quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:30 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb nooit bewust met de gulden betaald
Sta jij dan ook in een supermarkt en denk je ''sow een pond kaas kost wel 10 gulden''quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik snap dus niet waarom het dan goedkoop zou zijnquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
90's kidquote:
Hahaquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik baalde destijds vet erg.Kreeg eindelijk door met de rijksdaalder etc, moest ik weer nieuwe munteenheid leren.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sta jij dan ook in een supermarkt en denk je ''sow een pond kaas kost wel 10 gulden''
Best geinige biljetten waren dat.quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
HahaJa dat is mij bespaard gebleven
Ik ken die benamingen van bijv. 100 gulden ook slechteen rooitje enzo
Je zou zeggen van wel he, ik ben ook niet dusdanig economisch ingesteld hoorquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ik snap dus niet waarom het dan goedkoop zou zijn
alles is toch omhoog gegaan dan gaat het toch in vergelijking staan
ik snap echt niks van geld volgens mij
Sowieso als mensen dat nog doen hebben ze helemaal niks van inflatie begrepenquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]nee gek
Ik heb echt een hekel aan mensen die dat doenhet is euro klaar, denk dan ook in euros
Salarissen ookquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou zeggen van wel he, ik ben ook niet dusdanig economisch ingesteld hoormaar ik weet dat veel dingen echt bijna 2x zo goedkoop waren, eten, ov enzo.
Ongetwijfeld ja.quote:
Toen ik geboren was pakte mn ouders samen 1k gulden ofzo.quote:
Iets minder dan 500 euro toch? Absurdquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen ik geboren was pakte mn ouders samen 1k gulden ofzo.
Ja zoietsquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iets minder dan 500 euro toch? Absurd
Beetje toeslagen erbij enzo. Maar zal niet heel veel meer zijn geweestquote:
skere tijdenquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beetje toeslagen erbij enzo. Maar zal niet heel veel meer zijn geweest
hoezoquote:
welke appquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:42 schreef Paxcon het volgende:
ik ga overigens vandaag mn calorieen bijhouden
fokkie die app wil inderdaad dat ik 2500 kcal per dag neem
ik moet er nog 1887
nee dit ging al over de euroquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:42 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo
alles was dan ook twee keer zo goedkoop
wat is je lengte gewicht en bfquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:42 schreef Paxcon het volgende:
ik moet er nog 1887
Told yaquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:42 schreef Paxcon het volgende:
ik moet er nog 1887
2560 zelfsquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Told yalijkt me misschien handiger als je dat eerst eens een tijdj bijhoudt inderdaad zodat je er controle op hebt en vanaf daaruit meer gaat eten
Klopt jaquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
2560 zelfs
en hij klaagt nu al dat ik niet teveel vet moet nemen, ja hallo
ik ben geen arbeider dus dat lukt welquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
zou ik mee beginnen dan
hoe kan je sowieso rondlopen zonder ontbijt
ik ook nietquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ben geen arbeider dus dat lukt wel
Pax pls.quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het zorgt ook voor een goed verdeeld energiepatroonquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Stem je labour?quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:55 schreef JanCees het volgende:
wat zouden jullie als vraag stellen als je een sollicitatiegesprek doet als werkgevende
hangt van de baan afquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:55 schreef JanCees het volgende:
wat zouden jullie als vraag stellen als je een sollicitatiegesprek doet als werkgevende
hoe ga je met tegenslag omquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
meer qua persoonlijke competenties
hier staat als voorbeeld: Hoe kan ik jou sterker maken
Dan krijg je als antwoord: Rustaaghhquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:00 schreef Paxcon het volgende:
ik zou een vakkenvuller niet vragen wat hij ervan vindt dat er een soort vierde bestuurslaag is en of dat volgens hem al dan niet leidt tot een gebrek aan democratische legitimatie
mijn ervaring is dat die petjes en capuchons wel hard werken, althans sommigenquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan krijg je als antwoord: Rustaaghh
Noem een aantal kwetsbare situaties op in je werkverleden waar meer ondersteuning baat zou hebben gehadquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
meer qua persoonlijke competenties
hier staat als voorbeeld: Hoe kan ik jou sterker maken
Als vakkenvuller zou ik iedereen aannemen en dan gewoon na 2 dagen selecteren.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mijn ervaring is dat die petjes en capuchons wel hard werken, althans sommigen
Dat denk ik ook wel jaquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mijn ervaring is dat die petjes en capuchons wel hard werken, althans sommigen
quote:
Bedankt jongensquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Noem een aantal kwetsbare situaties op in je werkverleden waar meer ondersteuning baat zou hebben gehad
ja, ook altijd maandje proeftijd geloof ikquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als vakkenvuller zou ik iedereen aannemen en dan gewoon na 2 dagen selecteren.
Niet iedereen, alleen 15 en 16 jarigenquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als vakkenvuller zou ik iedereen aannemen en dan gewoon na 2 dagen selecteren.
Vakkenvuller maakt domheid nog niet zoveel uit.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja, ook altijd maandje proeftijd geloof ik
sommigen zijn echt lamlendig en dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |