Nee Assassins Creed Syndicate. Blijf ik leuk vinden ondanks de haatquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ziek vet
Syndicate? die 1st person? is dat wat? Witcher moet ik nog steeds uitspelen (wat een game is dat) ben bij laatste battle maar nooit gestart
mijn broer speelt ook game of war ahahaquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, game al even niet meer. Moet NBA ook nog proberen, die gratis game en ben met uncharted 4 bezig.
Wil God of War 4
??quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, game al even niet meer. Moet NBA ook nog proberen, die gratis game en ben met uncharted 4 bezig.
Wil God of War 4
Welke?quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mijn broer speelt ook game of war ahaha
Ohzo, is ook zo, AC freaksquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee Assassins Creed Syndicate. Blijf ik leuk vinden ondanks de haat
Witcher moet ik nog mee beginnen, heb echt alles gedownload incl DLC maar nog niet begonnen
Dat ik al een tijdje niet gegamed heb.quote:
weet niet welk deel. en ik hou niet van gamen :pquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Welke?
Wat speel jij?
[..]
Ohzo, is ook zo, AC freaks
Witcher ben je echt lang mee bezig maar ook zeker het wel waard.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
weet niet welk deel. en ik hou niet van gamen :p
ja hihiquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]jammer weer.
Je houd alleen van spelletjes spelen met mannenharten he
Walgelijk gedragquote:
5,4 maar op imdbquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:55 schreef -supergirl- het volgende:
Kijk echt een hele rare film nu..... The Reconstruction of William Zero
Lekker kijken en daarna thuis in zelf misère op de keukenvloer belandden en aldaar huilend in slaap snikken.quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
straks weer 1. daar lopen allemaal lekkerdjes
Je kan de twist al raden.quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
5,4 maar op imdb
A geneticist wakes up from an accident with only fragments of his memory is forced to relearn who he is via his twin brother. But as he digs deeper, he discovers he might not be who he thought at all.
Hahhahahahquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker kijken en daarna thuis in zelf misère op de keukenvloer belandden en aldaar huilend in slaap snikken.
Ober? Ben jij dat?quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker kijken en daarna thuis in zelf misère op de keukenvloer belandden en aldaar huilend in slaap snikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |