quote:
quote:
Dat hoeft niet natuurlijk. Verder moest ik gewoon lachen om het contrast zo snel na elkaar.quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
als het oke gaat dan gaat het toch ook niet zo goed
haha ja was wel even zo van wow lolquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat hoeft niet natuurlijk. Verder moest ik gewoon lachen om het contrast zo snel na elkaar.
haha
Idd zeer verrassend vanuit Tardis zo'n lolletje hahahahaquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha ja was wel even zo van wow lol
haha xD!quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha ja was wel even zo van wow lol
wat deed zeer daar?quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd zeer verrassend vanuit Tardis zo'n lolletje hahahaha
moet je aan zeer vragen?quote:
Bedankt daar voor.quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:22 schreef TARDIS. het volgende:
leuk dat het jullie zo'n plezier brengt jongens
Ik kan zo even niks bedenken.quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geen probleem, kan ik nog iets voor je doen? Het is rustig op m'n werk.
Nee, game al even niet meer. Moet NBA ook nog proberen, die gratis game en ben met uncharted 4 bezig.quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geen probleem. Heb je nog leuke games gespeeld, 2NutZ?
jouw moe derquote:
Ik wil GoW ookquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, game al even niet meer. Moet NBA ook nog proberen, die gratis game en ben met uncharted 4 bezig.
Wil God of War 4
Ja, ziek vetquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil GoW ookziet er vet uit, beetje GoW meets Last of Us zoals ik het zag.
Ik speel nu Syndicate en heb nog Witcher liggen en U4 en R&C om te platinummen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |