Ja, vergeet niet dat er ook golven op golven zijn in de zee. Dan zit je eenvoudig op 2 meter.quote:
Dat betekent ook dat het schip dus 2 meter hoger lit en dus zichtbaar moet zijnquote:Op maandag 27 juni 2016 12:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, vergeet niet dat er ook golven op golven zijn in de zee. Dan zit je eenvoudig op 2 meter.
Bravo, je hebt net de zonsondergang op een platte aarde verworpen!!quote:Op maandag 27 juni 2016 12:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Volgens jullie theorie zou elke vogel die rechtdoor zou vliegen ineens naar beneden lijken te vliegen totdat hij onder water duikt.
Golven van twee meter zijn sowieso altijd tijdelijk. Daarmee kan de volledige onderkant van zo'n schip (die wel iets hoger is dan 2 meter) nooit volledig uit het zicht verdwijnen.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, vergeet niet dat er ook golven op golven zijn in de zee. Dan zit je eenvoudig op 2 meter.
Nee, want die golven bevinden zich voor het schipquote:Op maandag 27 juni 2016 12:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat betekent ook dat het schip dus 2 meter hoger lit en dus zichtbaar moet zijn
Het is een dubbele platte aarde. Er is kromming, maar dan heel ver zodat alleen de zon kromt.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Bravo, je hebt net de zonsondergang op een platte aarde verworpen!!
In de zee heb je gebieden van 100en vierkante meter die 2 meter omhoog gaan en omlaag.quote:Op maandag 27 juni 2016 13:01 schreef Molurus het volgende:
[..]
Golven van twee meter zijn sowieso altijd tijdelijk. Daarmee kan de volledige onderkant van zo'n schip (die wel iets hoger is dan 2 meter) nooit volledig uit het zicht verdwijnen.
Daar geldt precies hetzelfde voor.quote:Op maandag 27 juni 2016 13:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
In de zee heb je gebieden van 100en vierkante meter die 2 meter omhoog gaan en omlaag.
2 meter hoge golven voor het schip....quote:Op maandag 27 juni 2016 13:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, want die golven bevinden zich voor het schip
Erm, heb je het deel gemist waar ik schrijf dat ik boven op een hoge duin zat? Ook de foto direct daarna was vanuit de duinen genomen.quote:
Krijg een beetje het gevoel dat het nodig is om uit te leggen dat een schip met de golven mee beweegtquote:Op maandag 27 juni 2016 13:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
2 meter hoge golven voor het schip....
Wanneer heb jij voor het laatst gevaren?
Je bevind je op een duin. We weten dat je dus boven de waterlijn bevindt.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat ook nog eens ja. Ik heb geen foto van die specifieke duin, maar deze is wel vergelijkbaar denk ik:
[ afbeelding ]
Geeft een beetje een idee hoe hoog ik boven het strand en het water zat.
Dat is nog maar de vraag natuurlijk.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:38 schreef francorex het volgende:
[..]
En neen de zee gaat de duin niet overspoelen.
Super zware olietankers die met golven meebewegenquote:Op maandag 27 juni 2016 13:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Krijg een beetje het gevoel dat het nodig is om uit te leggen dat een schip met de golven mee beweegt
Dit dusquote:Op maandag 27 juni 2016 14:38 schreef francorex het volgende:
[..]
Je bevind je op een duin. We weten dat je dus boven de waterlijn bevindt.
Dat is de realiteit.
Echter je foto toont duidelijk aan dat in de verte het water of de oceaan gelijk is met jouw observatiepunt.
Dat is wat we observeren. Dat is hoe onze ogen de werkelijkheid weergeven.
En neen de zee gaat de duin niet overspoelen. Want we weten dat de zee lager is dan de duin.
De vlakte van waar je observeert zal steeds stijgen naar je ooghoogte.
Heb jij ooit op een boot gezeten?quote:Op maandag 27 juni 2016 14:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Super zware olietankers die met golven meebewegen
No it doesn't. Hij ligt echter zo dicht bij je horizontaal dat je op het aardoppervlakte het verschil niet ziet.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:38 schreef francorex het volgende:
[..]
Je bevind je op een duin. We weten dat je dus boven de waterlijn bevindt.
Dat is de realiteit.
Echter je foto toont duidelijk aan dat in de verte het water of de oceaan gelijk is met jouw observatiepunt.
Dat is wat we observeren. Dat is hoe onze ogen de werkelijkheid weergeven.
En neen de zee gaat de duin niet overspoelen. Want we weten dat de zee lager is dan de duin.
De vlakte van waar je observeert zal steeds stijgen naar je ooghoogte.
Die worden natuurlijk overspoeld door die golvenquote:Op maandag 27 juni 2016 14:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Super zware olietankers die met golven meebewegen
dan zit het gras in de wegquote:Op maandag 27 juni 2016 14:53 schreef illusions het volgende:
[..]
Heb jij ooit op een boot gezeten?![]()
![]()
Golven die de horizon verklaren, what the fuck?! En hoe komt het dat je hetzelfde effect op land hebt? Golft land ook?
Bedankt voor het bewijzen van mijn standpunt. Hier zie je de golven over de boot heen gaan. Dus dan is de horizon helemaal hoog.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:53 schreef illusions het volgende:
[..]
Heb jij ooit op een boot gezeten?![]()
![]()
Golven die de horizon verklaren, what the fuck?! En hoe komt het dat je hetzelfde effect op land hebt? Golft land ook?
Misschien moet je zelf eerst je standpunt eens bewijzen, want wat je zegt slaat helemaal nergens op.quote:Op maandag 27 juni 2016 16:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bedankt voor het bewijzen van mijn standpunt. Hier zie je de golven over de boot heen gaan. Dus dan is de horizon helemaal hoog.
Ja doei. Voel me nog net niet geroepen om drijfvermogen en de vorm van water te gaan verdedigen.quote:Op maandag 27 juni 2016 16:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bedankt voor het bewijzen van mijn standpunt. Hier zie je de golven over de boot heen gaan. Dus dan is de horizon helemaal hoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |