Gelukkig zit ik daar nog een stuk vanaftwitter:WesleyBree twitterde op donderdag 23-06-2016 om 20:33:24Hagelstenen ter grootte van tennisballen in Bergeijk #ob https://t.co/O94PqzTcyh reageer retweet
Oosten van Overijssel geeft mijn buienalarm na 23:00 wel zware neerval aanquote:Op donderdag 23 juni 2016 20:40 schreef _UserName_ het volgende:
Zo te zien een rechte lijn door het midden. Niks voor het oosten of het westen, in ieder geval niet oost Gelderland.
Dat klopt, geen idee waar vandaan, maar het was er eentje.quote:
Ik zit daar onder inderdaad. Ik mag de dreigingen zien, en zodra het Tukkerland in gaat barst het los, als altijd.quote:Op donderdag 23 juni 2016 20:43 schreef zlotka het volgende:
[..]
Oosten van Overijssel geeft mijn buienalarm na 23:00 wel zware neerval aan
Heb familie in de achterhoek maar die krijgen vaak nauwelijks wat inderdaadquote:Op donderdag 23 juni 2016 20:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zit daar onder inderdaad. Ik mag de dreigingen zien, en zodra het Tukkerland in gaat barst het los, als altijd.
Op hoop van goede regen.. Eh, zegen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 20:45 schreef zlotka het volgende:
[..]
Heb familie in de achterhoek maar die krijgen vaak nauwelijks wat inderdaad. We gaan het zien vanavond
Zekers. Nu ook goed wat regen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekker veel flitsen hier boven Eindhoven-Noord...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |