Laat de slechtzienden erbuiten wil je. Sylvana heeft al genoeg brillen opgezet tijdens haar boekenprogramma. Kan mij het ook schelen trouwens.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:21 schreef Kosmoproleet het volgende:
Als tong80 niet meer zou mogen zou het al een hoop schelen.
Nu overschat je haar.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:22 schreef Twiitch het volgende:
Die filmpjes van ze steeds, hilarisch. Niveautje CKV op de middelbare school
Leg eens uit. Dan kan ik reageren. Vind mezelf al van jongsafaan zielig. Niet meelijwekkend. Dat zijn de dommen.quote:
Heugelijke woorden. Dat is nog eens een post.quote:
loni55 is zo links, zij kan niet eens meer rechts afslaan. Niets van aantrekken.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit. Dan kan ik reageren. Vind mezelf al van jongsafaan zielig. Niet meelijwekkend. Dat zijn de dommen.
Ik stem links. Heb echter wel gevoel voor humor en ironie.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:32 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
loni55 is zo links, zij kan niet eens meer rechts afslaan. Niets van aantrekken.
Dat je links stemt geeft je geen vrijbrief om je zo te gedragen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik stem links. Heb echter wel gevoel voor humor en ironie.
Sommige mensen niet.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanwaar de knipoog ? Blijf schielijk terugtrekken.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:34 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat je links stemt geeft je geen vrijbrief om je zo te gedragen.
Dat gaat om haarkleur, snuggere. Maar houd jezelf vooral voor dat je enorm grappig en totaal geen bekrompen racist bent.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:34 schreef tong80 het volgende:
Al een Nederlander opgestaan tegen de term 'Dom blondje' ?
Sommige mensen poepen niet. Beatrix en vrouwen in het algemeen.quote:
Zijn er nog meer rassen blond dan blanken, dan?quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat gaat om haarkleur, snuggere. Maar houd jezelf vooral voor dat je enorm grappig en totaal geen bekrompen racist bent.
Ha ha ha, heb je dat meske ook weer. 'Ga koken mens.'quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat gaat om haarkleur, snuggere. Maar houd jezelf vooral voor dat je enorm grappig en totaal geen bekrompen racist bent.
Wit ik veel.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:36 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zijn er nog meer rassen blond dan blanken, dan?
Koken? Oh, dat wat je diëtiste je moest leren op je zoveelenvijftigstequote:Op donderdag 23 juni 2016 09:37 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha, heb je dat meske ook weer. 'Ga koken mens.'
Dit soort ondoordachte opmerkingen maken het origineel natuurlijk niet beter.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:37 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha, heb je dat meske ook weer. 'Ga koken mens.'
Ik vind het belachelijk dat je ten eerste het woord negerin gebruikt en ten tweede het woord rasisme waarmee je wil insinueren dat ze een dombo is en zelfs het woord racisme niet eens kan spellen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit. Dan kan ik reageren. Vind mezelf al van jongsafaan zielig. Niet meelijwekkend. Dat zijn de dommen.
Heerlijk hoe je me steeds aanvalt met scheldwoorden. Ik houd het subtiel. Wijs je op je minpunten.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Koken? Oh, dat wat je diëtiste je moest leren op je zoveelenvijftigsteFaalhaas.
Negerin en prostituéquote:Op donderdag 23 juni 2016 09:39 schreef Loveless85 het volgende:
Hey, het wekelijkse sylvana-obsessie topic van TS. Roep anders weer iets over 'neger' en 'hoer'?
Ja, jij weet echt wie je tegenover je hebtquote:Op donderdag 23 juni 2016 09:42 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk hoe je me steeds aanvalt met scheldwoorden. Ik houd het subtiel. Wijs je op je minpunten.
Laat ik je te kleine tietjes nog buiten beschouwing. Die zijn niet om aan te schouwen. Wel punten, zonder afronding.
Oh is dat wat het is?quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een zekere mate van masochisme is wel nodig om jezelf met beschamende posts te kunnen pijnigen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:42 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk hoe je me steeds aanvalt met scheldwoorden. Ik houd het subtiel. Wijs je op je minpunten.
Laat ik je te kleine tietjes nog buiten beschouwing. Die zijn niet om aan te schouwen. Wel punten, zonder afronding.
Jezus, dan ben je in de 50, en ga je serieus een andere (volwassen) vrouw 'aanvallen' omdat ze kleine borsten heeft / zou hebben. Zie je zelf niet in hoe onwijs kinderachtig en kansloos dat is?quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tong is een special pony. Ik zou er niet teveel woorden aan vuil maken, het heeft toch geen zin.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Koken? Oh, dat wat je diëtiste je moest leren op je zoveelenvijftigsteFaalhaas.
Ja maar! Nu weet iedereen dat ik behamaat 70AA heb. Terwijl ik best wel jetsers zou willen hebben.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:46 schreef ShaoliN het volgende:
Tong is een special pony. Ik zou er niet teveel woorden aan vuil maken, het heeft toch geen zin.
Tegen de jetsers van Tong kunnen je toch nooit op. Laat het gaan.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja maar! Nu weet iedereen dat ik behamaat 70AA heb. Terwijl ik best wel jetsers zou willen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |